Arme Kohli.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:45 schreef kleinzusje het volgende:
Stan de Man gaat die kolenschepper er af vegen
Het gaat op zichwel gelijk op en scheelt niet veel...maar Haase pakt de belangrijke punten niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:48 schreef TheArt het volgende:
Robin 2 BPs onbenut gelaten.
Ja volgens mij was die bal uitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:49 schreef Omnifacer het volgende:
Jemig wat loopt die lijnrechter te brullen zeg
Mooie blog is dat tochquote:6.38 pm: Ooh, Cilic took the tie-break 8-6 to lead Robin Haase van Nistelrooij one set to love. And my lanky breakfast buddy is a break-point down… which he saves in masterful fashion, galloping to the net and putting away a backhand volley. Hup Robin hup. Laat de leeuw niet in z’n hempie staan or something like that. Don’t let the lion stand in his slippers, a common Dutch refrain when encouraging their sporting heroes. And it’s worked. Robin holds, it’s 2-2. Clay-court marathon alert. We had a three-setter yesterday that lasted 3h41…
Ik kan me nog herinneren dat het vorig jaar precies hetzelfde wasquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Robin moet zn kansen eens gaan pakken, BP's genoeg
[..]
Mooie blog is dat toch
Ik keek op dat moment net naar hetzelfde. Deze wedstrijd wordt gewoon getekend door het niet benuuten van de kansen door Haase. Echt zonde, want hij kan gewoon winnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Benutte breakpoints Cilic: 3/7
Benutte breakpoints Haase: 2/14
Hoeveel kansen wil je hebben krullenbol
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Soderling tikt Monaco terug naar Argentinie: 6-2 6-3 6-1
In deze vorm gaat Soderling ver komen gok ik zo ...
Seppi is dan ook kampioen chokenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ancic wint de tweede set ook nog na 2 breaks achter gestaan te hebben.
Soderling makkelijk langs Monaco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |