quote:
Nog niet, hoopte dus eigenlijk dat ie in Groningen zou zijn. Als ik in een keer in A'dam ben ga ik zeker wel proberen, maar als er een huis is waar ik geen blind buys van ga doen is het ELO welquote:Op zondag 25 mei 2008 12:24 schreef W1ZZ het volgende:
Je bent wel fris genoeg om jolig te doen begrijp ik
Heeft iemand hier nu al eens Etat Libre d'Orange geprobeerd?
Living on the edge.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:50 schreef W1ZZ het volgende:
Moeilijk te zeggen aangezien ik 'm nog niet in de herfst/winter gebruikt heb maar ik denk het wel. Hihi, ik heb Stereo aan een Creed geholpen!
(Je gaat trouwens toch niet serieus die 4.0oz van die knakker kopen he? Ziet redelijk onbetrouwbaar uit)
Het nadeel daarvan is dat je andere mensen dus 2 minuten de tijd geeft om hun bod nog te verhogen. Als je 4 seconden voor het einde biedt maken ze geen kans meer (tenzij iemand anders hetzelfde doet en een hoger maximumbod invult natuurlijk).quote:Op zondag 25 mei 2008 18:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ik plaats meestal een minuut (of 2) van tevoren gewoon een maximaal bod tot waar ik 'm wil laten bieden. Nog maar 1 keer verloren geloof ik.
't is alsof je je zuurverdiende geld in spraytjes in de lucht desïntegreerd.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:26 schreef W1ZZ het volgende:
Uiteindelijk heb je überhaupt geen geurtjes "nodig"
Mijn favo geur (en die doet het gewoon erg goed voor me) is Lolita Lempicka au Masculinquote:Op zondag 25 mei 2008 16:50 schreef W1ZZ het volgende:
NiTiN: van wat voor soort geuren houd je en wat is je budget?
Je mag tot 22 euro vrij invoeren. Vanaf december wordt dat bedrag geloof ik aanzienlijk hoger.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
We komen al met al nu wel over de $50 heen qua bestelling, levert dat geen problemen op met customs?
Zeg jij het maar, 5-3 plan vind ik goed, maar ik heb volgens mij nog wel wat 2ml testers die ik kan gebruik om er 4ml van te maken bedenk ik me net. Ik ga nu iig de bestelling plaatsen, ik pm de gegevens nog!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:12 schreef W1ZZ het volgende:
LKS ik weet dat DutchSmell van Basenotes al heel vaak van TPC heeft besteld en nooit problemen met customs heeft gehad ofzo... Dus ik neem aan dat ze daar wel toe bereid zijn.
a.d. de patchouli: is goed die neem ik dan wel alleen. Maar ik snap je antwoord over de atomisers niet. Wil je nu dat ik dan voor die rose 2x3ml atomisers opstuur zodat je me 4ml kunt geven of het 5-3 plan?
Omdat het een feit van jewelste is?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Waarom telkens die focus op de al dan niet er aan te pas gekomen marketing bij geurtjes?
[..]
Oh, het was ook daadwerkelijk VIW?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:01 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Oh en Stereo, VIW is binnen, thanks again! Nu nog ff wachten op passend zomers weer.
En daarom bedoelt LKS waarschijnlijk: accepteren en doorhobbelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ligt ook aan mijn persoonlijkheid hoor. Wil graag voor content betalen maar niet voor ongrijpbare zaken als prestige en branding. Zit ik natuurlijk helemaal verkeerd met deze hobby, dat weet ik ook wel.
Ja, of niet accepteren en naar alternatieven zoeken waarvan je even blij wordt. Op Basenotes heb ik een paar threads gelezen over Unjustifyable, de $8 Unforgivable-kloon van Wal-Mart, en hoe die het origineel gewoon enorm pwnd op kwaliteit, longetivity en sillage.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:13 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
En daarom bedoelt LKS waarschijnlijk: accepteren en doorhobbelen.
Idem, prachtig stuk van profokiev en de stijl past ook helemaal in mijn straatje..quote:
Het gaat niet zozeer om welke naam erin staat, maar de kwaliteit van de kleding. Een paar jaar terug kocht ik ook vooral bij winkels als H&M, maar ik merkte dat ik om de 2 maand weer nieuw spul erbij kocht omdat het vaal begon te worden of er gewoon niet meer zo bijzonder uitzag. Echte kwaliteitskleding doe ik veel langer mee en koop ik dus ook minder regelmatig, waardoor het uiteindelijk qua uitgaven niet echt veel scheelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik begrijp je denk ik wel, maar aangezien ik zelf nooit merkkleding koop (sterker, ik probeer het zelfs actief te vermijden - weer een tic van mij), zie ik het meer als een model kleding zien bij een merkwinkel en dan bij de H&M hetzelfde model voor een veel lagere prijs kopen. Het zal me dan echt worst wezen welke naam daar dan aan hangt, snap je?
En nu al binnen!quote:
De befaamde Il Giardinoquote:Il Giardino by Michael Storer
EDP review:
Another Michael Storer creation that smells horribly synthetic. I was expecting a bright, fresh citrus but got nothing but a plastic mess. Natural ingredients?! Pull the other one!
quote:Bulgari Black by Bulgari
A fleeting (and synthetic) rubber and vanilla scent. Yum, yum, yum - NOT!!!
Great bottle concept, though (but even that fails to function effectively, as well).
Dude, zo serieus was 't niet hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
Da's toch helemaal niet erg?
Ik hoef mijn kindjes / merken / dingen niet zo nodig te beschermen hoor, als je eens wist hoe vaak ik word uitgelachen om de dingen die ik persoonlijk leuk vind.![]()
* le_knightclub_soda voegt Stereotomy aan z'n zwarte lijst toe.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
En Tom Ford for Men is idd niet zó goed hoor.In mijn herinnering van de eerste sample wel, maar toen ik hem opnieuw probeerde bleek L'Instant een 100% kopie van mijn herinnering te zijn (althans, na 5 minuten) en Tom Ford maar iets van 80%.
Nee hoor maar ik ben gewoon benieuwd wat je ervan vindt dus als je het hebt geprobeerd vertel ik wat het wasquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
W1ZZ, nog niet geprobeerd! Wat is 't, een eigen creatie?
[Basenotes mode]quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:16 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb het hele topic niet gelezen, maar heeft iemand toevallig een tip voor mannen deo/parfum die lekker lang blijft zitten?
Net ff wat geprobeerd, de geur komt me erg bekend voor. M'n tante draagt geloof ik een geurtje die hier aan doet denken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:20 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik ben gewoon benieuwd wat je ervan vindt dus als je het hebt geprobeerd vertel ik wat het was
Ik moet je AdP trouwens nog op de bus doen vrees ik, glad vergeten vanochtend en ik ben pas net weer thuis.
Idd, hier ben ik ook wel benieuwd naar. Heb 'm eens geprobeerd, maar ik ben eigenlijk weer vergeten hoe die rook.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Nav een proefmonstertje die ik gekregen had, toch het flesje zelf aangeschaft;
Issey Miyake
[ afbeelding ]
Erg lekker geurtje
Aha, L'eau d'Issey! Een klassieker. Je ziet hem van tijd tot tijd wel eens in de top10 van de Douglas of de Ici Paris opduiken, maar volgens mij heb ik die nauwelijks of niet ooit nog op andere mensen geroken. Weer een superaquatic van Jacques Cavallier.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Nav een proefmonstertje die ik gekregen had, toch het flesje zelf aangeschaft;
Issey Miyake
[ afbeelding ]
Erg lekker geurtje
Pfoe, ik koop eigenlijk enkel geurtjes niet echt voor speciale aangelegenheden, vind het gewoon belangrijk dat ik 'verzorgd' eruit zie; 't moet dan ook niet echt overheersen (dat doet dit geurtje echt niet), of dat je 't van 5 meter vandaan al kan ruiken. (dat vind ik zelf ook verschrikkelijk).quote:Op donderdag 29 mei 200808:29 schreef W1ZZ het volgende:
Gefeliciteerd met je aankoop [afbeelding] Wil je er iets meer over vertellen? Wat voor soort geur het is, wanneer je van plan bent 'm te gaan dragen enzo?
Tering, de Track&Trace op de site van USPS is kaput.quote:Beste Stereo,
Uw pakket wordt verzonden met PayPal-verzending via U.S. Postal Service
Pamela Khan heeft PayPal-verzending via U.S. Postal Service gebruikt om een verzendlabel voor uw pakket te maken.
Uw zendingnummer is LJ614452996US. Bewaar dit nummer voor uw eigen administratie.
Ga voor meer informatie naar de website van U.S. Postal Service®.
http://trkcnfrm1.smi.usps(...)ackNum=LJ614452996US
hangt er ook alijd vanaf op wie je iets ruikt..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Beetje standaard..
Niet vies maar ook niet echt nou verdomd wat een heerlijke geur *sniiiiiiiiiiiiif*
oh geen idee, ik kende het niet eensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:07 schreef W1ZZ het volgende:
Dat klopt natuurlijk, maar wat zmp denk ik bedoelt is dat The One best populair is op 't moment.
Mooie flesjes, ik hou van zulk 'simpel' design. Die Le Labo flesjes vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:49 schreef W1ZZ het volgende:
Ja zoiets
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Wegens positieve Zen heb ik daar nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef W1ZZ het volgende:
Hee trouwens Stereo: in het vervelende geval dat die SMW van je fake is wat ga je er dan mee doen?
Dit las ik iets van een maand terug ook al op BN in een ander topic.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en:
http://community.basenotes.net/showthread.php?t=210844
ff stoken
Roberto Cavalli Blackquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben een beetje op zoek naar een wat zwaardere geur voor in de avond.
Wat kunnen de experts me aanraden?
eBay is prima voor het prijsniveau dat je zoekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarop het inernet?
Internet is groot.
Overigen EdP?
Thanx, ik zal van de week eens even kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:00 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Roberto Cavalli Black
@W1ZZ, ohja zal dit weekend ff een review maken!
Ik hoop dat hiermee meer info te achterhalen is dan USPS laat zien.quote:Uw pakket wordt verzonden met PayPal-verzending via U.S. Postal Service
Pamela Khan heeft PayPal-verzending via U.S. Postal Service gebruikt om een verzendlabel voor uw pakket te maken.
Uw zendingnummer is LJ614452996US. Bewaar dit nummer voor uw eigen administratie.
Ga voor meer informatie naar de website van U.S. Postal Service®.
http://trkcnfrm1.smi.usps(...)ackNum=LJ614452996US
Ik hoop het voor je, maar ik denk niet dat zoiets gebeurt bij een verkoper die nog maar zo kort actief is. Bovendien wat dubieus dat ie je niet op de hoogte stelt als dit de oorzaak is. Klote zeg, ben benieuwd of en wat er nog aankomt!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik ook wel eens heb meegemaakt, is dat zo'n seller een Personal Account heeft op eBay, maar zoveel omzet maakt dat eBay de account sluit en de seller forceert een Business Account te openen. Ook toen heb ik nog een flesje thuisgekregen.
Ik heb allerlei geurtjes en deze blijft veruit het langst hangen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanx, ik zal van de week eens even kijken.
Blijft ie lang hangen?
quote:Pamela,
I see there are some issues with your eBay membership. Does this have any consequences for my purchase of a few days ago?
- Stereo
Mja, we zien wel.quote:Hi,
No not at all you package was shipped, you should received it shortly. As part of ebay policy when you first started they usually wants to verify your account and that's what they're doing.
Thanks!
Pamela
Waarom vinden ebay problemen altijd plaats met slecht Engels sprekende verkopersquote:
Thanks! Nog een laatste vraag en dan val ik je niet meer lastigquote:Op zondag 1 juni 2008 14:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
........
Ik heb allerlei geurtjes en deze blijft veruit het langst hangen.
Dollartje of 2000-3000quote:Op zondag 1 juni 2008 22:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Voor hoeveel geld aan water staat daar nu wel niet? 0.o
Eens, ik vind het ook een lekkere geur, maar hij is me verder niet echt bijgebleven. Beetje onopvallende geur.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag Prada infusion d'Iris geprobeerd. Eigenlijk een vrouwengeurtje, maar ik vind het niet vrouwelijker dan, zeg maar, een Bulgari Eau Parfumee geurtje die ik ook gerust op doe.![]()
Ik vind het lekker, maar niet heel bijzonder. Voor een in het oog springende irisgeur kun je echter denk ik beter kijken naar Dior Homme. Gek genoeg staat dit flesje al maanden in de top 10 van de Bijenkorf.Maar dat komt omdat ze een Dior SA hebben die Diorgeurtjes elke donderdag pusht, geloof ik.
EDIT: Ik zal morgen wel nog een keer Infusion d'Iris testen.quote:http://www.chandlerburr.com/articles/synth5.htm
the gorgeous synthetic iris that the perfumer Olivier Polge created when he made Dior Homme. (It’s impossible for technical reasons to wring any scent from the flower.)
quote:> Onderwerp: Reactie op uw advertentie: John Varvatos
>
>
> Hallo Christina, Hoeveel ml is 1 flesje, en wat is je richtprijs /
> verzendkosten naar Eindhoven? Alvast bedankt! Vriendelijke groet, - Stereo
quote:> De flesjes bevatten ieder 7ml.
>
> Incl. verzendkosten en bobbelenvelop wil ik er 10 euro voor hebben.
>
> Ik hoor het wel van je
>
> groetjes
> Christina
quote:Dag Christina,
Meer dan 1 EUR per ml vind ik helaas teveel.
Succes met de verkoop!
Vriendelijke groet,
- Steer
quote:Ik weet niet hoe jij rekent, maar je hebt 14 ml edt plus verzending.
Hoor er niks meer van.quote:Gelukkig reken ik beter dan dat jij leest. Ik vroeg om 1 flesje.
- Stereo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |