hangt er ook alijd vanaf op wie je iets ruikt..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Beetje standaard..
Niet vies maar ook niet echt nou verdomd wat een heerlijke geur *sniiiiiiiiiiiiif*
oh geen idee, ik kende het niet eensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:07 schreef W1ZZ het volgende:
Dat klopt natuurlijk, maar wat zmp denk ik bedoelt is dat The One best populair is op 't moment.
Mooie flesjes, ik hou van zulk 'simpel' design. Die Le Labo flesjes vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:49 schreef W1ZZ het volgende:
Ja zoiets
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Wegens positieve Zen heb ik daar nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef W1ZZ het volgende:
Hee trouwens Stereo: in het vervelende geval dat die SMW van je fake is wat ga je er dan mee doen?
Dit las ik iets van een maand terug ook al op BN in een ander topic.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en:
http://community.basenotes.net/showthread.php?t=210844
ff stoken
Roberto Cavalli Blackquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben een beetje op zoek naar een wat zwaardere geur voor in de avond.
Wat kunnen de experts me aanraden?
eBay is prima voor het prijsniveau dat je zoekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarop het inernet?
Internet is groot.
Overigen EdP?
Thanx, ik zal van de week eens even kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:00 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Roberto Cavalli Black
@W1ZZ, ohja zal dit weekend ff een review maken!
Ik hoop dat hiermee meer info te achterhalen is dan USPS laat zien.quote:Uw pakket wordt verzonden met PayPal-verzending via U.S. Postal Service
Pamela Khan heeft PayPal-verzending via U.S. Postal Service gebruikt om een verzendlabel voor uw pakket te maken.
Uw zendingnummer is LJ614452996US. Bewaar dit nummer voor uw eigen administratie.
Ga voor meer informatie naar de website van U.S. Postal ServiceŽ.
http://trkcnfrm1.smi.usps(...)ackNum=LJ614452996US
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |