abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58922916
LKS: ik wil sowieso van TPC 8ml samples Le Labo Rose 31 en Patchouli 24 bestellen, die zijn nu special price for you à $20 per stuk. Die kunnen we wel samen delen? Allebei 4ml van elk? PM me anders even rap want het is wel een actieprijs.

EDIT: dat zou neerkomen op 15E p.p. (dus 15E totaal voor 2x4ml).

[ Bericht 13% gewijzigd door W1ZZ op 26-05-2008 17:42:30 ]
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_58923384
Ik vind het prima! Ik wou zelf ook nog een bestelling plaatsen voor de 5 Private Blend samplers set ($19), met als keuze:
Moss Breches
Neroli Portofino
Tobacco Vanille
Amber Absolute
Tuscan Leather

Een CB I Hate Perfumes pakketje ($6.00)

en een 1ml sample van Tom Ford Black Orchid ($3.75)

Plaats jij de bestelling of zal ik 't doen? (en Stereo nog interesse om iets eraan toe te voegen?)
pi_58923464
Als jij toch al die dingen al gaat bestellen lijkt het me handiger als jij het doet. Heb je atomisers om 4ml te decanten?

EDIT: als je het hebt gedaan, stuur me dan even een cc van de bevestigingsmail en je rekeningnummer zodat ik weet wat ik je moet betalen en waar het heen moet
pi_58923509
Ik heb geen 4ml atomizers Jij wel?
pi_58923592
Nee, mijn standaard atomisers zijn 3 ML Ik stuur je wel vier 3ml atomisers op en dat je het dan daar een beetje over verdeelt. Vind je dat okee?

Een andere oplossing is dat ik 5ml rose31 neem en 3ml patchouli24 en jij 3ml rose31 en 5ml patchouli24. Of andersom natuurlijk. In dat geval hoef ik je maar 2 atomisers op te sturen en dat jij een atomiser vult en opstuurt samen met het originele flesje van de andere en een origineel flesje en een atomiser zelf houdt. Als we dan doen heb ik een voorkeur voor 5ml Rose31 + 3ml Patchouli24.
pi_58923704
Oh-oh. Ik wou net posten dat ik eigenlijk alleen echt belangstelling heb bij Rose 31 en dat jij in principe Patchouli 24 wel voor jezelf mocht bestellen. Dat van die 3ml atomizers vind ik verder wel een goed idee.

We komen al met al nu wel over de $50 heen qua bestelling, levert dat geen problemen op met customs?
  maandag 26 mei 2008 @ 19:04:11 #57
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58924525
Ik pas.
Confidence through competence
  maandag 26 mei 2008 @ 19:34:25 #58
16715 Mylene
*schatje*
pi_58925133
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:

We komen al met al nu wel over de $50 heen qua bestelling, levert dat geen problemen op met customs?
Je mag tot 22 euro vrij invoeren. Vanaf december wordt dat bedrag geloof ik aanzienlijk hoger.

theperfumedcourt.com staat ook in de OP .
pi_58926185
Bedankt voor de info en voor het toevoegen aan de OP!

p.s. Leslie Cheung
pi_58926315
W1ZZ heb je toevallig ervaringen m.b.t. customs van anderen uit Europa gehoord met the perfumed court? Zijn ze bereid erop te zetten dat het een cadeau is bijvoorbeeld?
  maandag 26 mei 2008 @ 22:25:29 #61
77575 NiTiN
Move On Up
pi_58928947
aanvulling op mijn geurtjescollectielijst:
http://www.basenotes.net/wardrobe/11954
sommigen zijn inmiddels op of bijna op. Maar het is een soort van dwarsdoorsnede.
I went clubbing. Softest coat ever.
  maandag 26 mei 2008 @ 22:57:45 #62
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_58929654
Samples zijn duuuur...
pi_58929998
Ik snap niet helemaal wat je wil, die Bulgari Black sample is maar $3. Als je gratis samples wil, zul je de deur uit moeten. Je zou ook de Douglas kunnen mailen.
  maandag 26 mei 2008 @ 23:35:42 #64
55709 Stereotomy
pi_58930623
Ik ga morgen maar eens de stad in om mezelf lekker vol te sprayen met Unforgivable. En dan even pitchen tegen Silver Mountain Water. Ben benieuwd.
pi_58931561
LKS ik weet dat DutchSmell van Basenotes al heel vaak van TPC heeft besteld en nooit problemen met customs heeft gehad ofzo... Dus ik neem aan dat ze daar wel toe bereid zijn.

a.d. de patchouli: is goed die neem ik dan wel alleen. Maar ik snap je antwoord over de atomisers niet. Wil je nu dat ik dan voor die rose 2x3ml atomisers opstuur zodat je me 4ml kunt geven of het 5-3 plan?
pi_58931591
Die wardrobe mogen ze ook wel een keertje fixen trouwens, hoe moeilijk kan het zijn echt
  dinsdag 27 mei 2008 @ 00:30:58 #67
55709 Stereotomy
pi_58931958
Ik vind het sowieso een prutser, die Grant van Basenotes. Komop man! Superveel traffic en NOG om donaties gaan zeuren , maanden aan het rondsjokken op servers die het niet bij kunnen benen, etc.
pi_58931977
klopt
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:01:30 #69
55709 Stereotomy
pi_58940639
Zo, Unforgivable is - althans de tester in de Bijenkorf - echt totaal geen SMW! Wel dezelfde categorie (de fruity-fizzy-soort ) maar ik vind het meer een kruising tussen MI en Himalaya. Nu heb ik MI te weinig gesampled om echt te snappen wat die ook alweer deed, maar uit mijn hoofd dus.

Heb gelijk CKOne ook tegen Silver Mountain Water gegooid, en ik vind CKOne veel dichter bij SMW komen dan Unforgivable. SMW ruikt meer sophisticated (okee, vooruit) en gaat veel langer mee dan CKOne. Daar staat tegenover dat je 10 sprays CKOne voor dezelfde prijs als 1 spray SMW kunt doen.

Helaas zijn alledrie de geurtjes vrij snel weg bij mij. Ik ruik Unforgivable nog het beste, daarna SMW en daarna CKOne. Wel jammer deze test, ik had gehoopd dat ik SMW minder lekker zou vinden dan de andere geurtjes, maar SMW (en MI) zijn toch erg goed.

Overigens wil ik ter defensie van Unforgivable (en alle designergeuren) nog zeggen dat in dit geval David Apel de parfumeur was, die ook bijvoorbeeld Bond No 9's Bleecker Street en Wall Street heeft gemaakt (de MI-kloon) of Tom Ford Black Orchid Voile de Fleur. Het kan niet zo zijn dat een parfumeur zijn talenten uitschakelt omdat hij 'gewoon' met een designergeurtje bezig is. Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat als hij voor Nichehuizen bezig is, dat hij dan opeens veeeel duurdere ingrediënten gaat gebruiken waaraan de prijzen gereflecteerd worden: de prijzen zijn voor mijn gevoel bij niche vaker opgedreven door marketingoverwegingen dan ingrediëntkosten.

Maargoed, even mijn rant voor de 'gewone' geur, om maar geen mensen af te schrikken in dit topic.

[ Bericht 21% gewijzigd door Stereotomy op 27-05-2008 14:25:51 ]
pi_58941511
Dat ben ik niet met je eens. Vaak is een verschil tussen designer en niche juist dat de designhuizen tegen de parfumeurs zeggen dat het niet met al te dure ingrediënten mag gebeuren...

De vergelijking SMW/CK1 heb ik wel vaker gelezen maar ik voel 'm niet zo... Mijn eerste geur was CK1, die heb ik veel gedragen en voor mij is SMW heel anders. Hij blijft bij mij ook zeker langer hangen dan U
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:39:28 #71
55709 Stereotomy
pi_58941694
Nou, eerst zien, dan geloven. In deze tak van sport is marketing en prestige toch wat de klok slaat, en de meest makkelijke manier om jezelf exclusief te maken is door de prijs omhoog te gooien. Ik geloof ook zeker wel dat bepaalde ingrediënten worden ingewisseld voor goedkopere versies in designergeurtjes, maar om nou 200% meer te gaan betalen voor een kwaliteitsverhoging van 2%?

Ik probeer dus nog iets te vinden in de designercategorie wat mij even blij maakt als SMW (tips welkom ). Als dat niet lukt, dan zit het er dik in dat ik maar mijn eerste Creed moet kopen.

Ik denk dat ik ook bij een andere Skins even nogmaals een sample MI en SMW haal (en Bois du Portugal erbij). Die twee lijken toch verdomde veel op elkaar op de topnotes na.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:41:44 #72
55709 Stereotomy
pi_58941748
Overigens ruik ik nu een soort Rive Gauche drydown op de hand waar ik Unforgivable op had gespoten. Soort scheerschuim-effect. Die vind ik ook terug in mijn trusty Axe Click Eau de Toilette.
pi_58942211
Waarom telkens die focus op de al dan niet er aan te pas gekomen marketing bij geurtjes?
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:12 schreef W1ZZ het volgende:
LKS ik weet dat DutchSmell van Basenotes al heel vaak van TPC heeft besteld en nooit problemen met customs heeft gehad ofzo... Dus ik neem aan dat ze daar wel toe bereid zijn.

a.d. de patchouli: is goed die neem ik dan wel alleen. Maar ik snap je antwoord over de atomisers niet. Wil je nu dat ik dan voor die rose 2x3ml atomisers opstuur zodat je me 4ml kunt geven of het 5-3 plan?
Zeg jij het maar, 5-3 plan vind ik goed, maar ik heb volgens mij nog wel wat 2ml testers die ik kan gebruik om er 4ml van te maken bedenk ik me net. Ik ga nu iig de bestelling plaatsen, ik pm de gegevens nog!
pi_58942267
Oh en Stereo, VIW is binnen, thanks again! Nu nog ff wachten op passend zomers weer.
pi_58942389
Nou ja, laten we het dan maar gewoon 4-4 doen. Ik stuur je wel atomisers op want ik vind het wel prettig om het in deze atomisers te hebben. Bedankt voor de moeite alvast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')