Ik begrijp je denk ik wel, maar aangezien ik zelf nooit merkkleding koop (sterker, ik probeer het zelfs actief te vermijden - weer een tic van mij), zie ik het meer als een model kleding zien bij een merkwinkel en dan bij de H&M hetzelfde model voor een veel lagere prijs kopen. Het zal me dan echt worst wezen welke naam daar dan aan hangt, snap je?

En ik voel inderdaad totaal geen emotionele respons op het idee dat Unforgivable een rip-off is van MI, in tegenstelling tot jou.

Ik snap je daarin wel, maar ik voel en deel het gewoon niet.

D'r heeft een goede parfumeur van Symrise gewerkt aan Unforgivable, 't is zijn kindje zeg maar, en als zijn opdracht was: doe maar iets wat op MI lijkt, dan heeft ie dat met zijn eigen twist gedaan.

En overigens vraag ik me af hoe hard ze bij Creed werken hoor: op Basenotes hoor je - van 3e hand, dat wel - dat de normale parfumeurs de lui bij Creed een stel verwaande amateurs vinden die een beetje met essentiele oliën aan het spelen zijn, en bovendien vrij vaak elke keer op dezelfde drydown aanbelanden. Maar goed, ook dit soort verhalen moet je met een korrel zout nemen natuurlijk.
[ Bericht 12% gewijzigd door Stereotomy op 27-05-2008 15:46:31 ]