quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:15 schreef Gert het volgende:
Wel een beetje sneu, om zo rond Jaap te moeten hangen voor een leuk citaatje. Sjezus wat loopt-ie de kapsoneslijer uit te hangen.![]()
En je middelvinger opsteken en het terrein verlaten kan niet, want je moet met iets thuiskomen als verslaggever.
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:21 schreef Dementor het volgende:
Jaap heeft een bunker laten bouwen op de veluwe achter een konijnenhol
Hij maakt die mensen helemaal gek.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:21 schreef Dementor het volgende:
Jaap: ik ga me zakkenvullen.
Reporter: maar je hebt 1 miljoen.
Jaap: ik wil 2 miljoen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:26 schreef FSR het volgende:
En dit zal ook mijn laatste post zijn, omtrent DGK......
Allen dank voor het verslaan, steunen en gevenvan commentaren op de streams....
Bye bye all.....![]()
Nu nog een passend eindnummer..... Here we go.....
Dit is het einde, dat doet de deur dicht
Er zijn geen woorden voor, ja dat is tra la la la
ja dat is tra la la la (2x)
we gaan feesten, beesten, dansen en sjanzen,
here we go!
vanuit je tenen!
ja dat is tra la la la
alles mag uit, behalve het licht!!
ja dat is tra la la la (3x)
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:32 schreef Prospera het volgende:
Tafeltje past er ook nog wel in
Verslaggever wil weten hoelang het nog duurt, want ze moet op tijd materiaal aanleveren en ze willen mee naar de McDonalds.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:39 schreef PeterNB het volgende:
En voor de laatste keer ging het hek dicht............
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
Op naar DGK 2.
Prospera, cappen kun je ook vanaf verschillende wildlife webcams in Afrika. Voor de Africam (zie mijn sig) is er zelfs een topic in Flora en Fauna. Ik zie niet in waarom je niet eenzelfde topic zou kunnen starten daar voor Pete's Pond en Elephant Plains.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef Prospera het volgende:
Ik moet nu dealen met mijn capverslaving![]()
Vanaf gisteravond wel 80 caps genomen
Heb je een beetje grote logeerkamer? Want ik denk dat het aardig vol gaat worden met afkickende patientenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:07 schreef PeterNB het volgende:
We gaan gewoon zelf verder. Ik stel de logeerkamer ter beschikking,
en hang daar 4 webcams op.
Intekenen voor De Gouden Fokkamer kan vanaf nu !!!![]()
Kun jij het ook nog niet over je hart verkrijgen om ze uit te zetten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:12 schreef blomst het volgende:
he, 't geluid is terug.
Maar wij gaan t leuk hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb je een beetje grote logeerkamer? Want ik denk dat het aardig vol gaat worden met afkickende patienten
Nee, raar he.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun jij het ook nog niet over je hart verkrijgen om ze uit te zetten?
En we doen gewoon maar 1 regel: fysiek geweld is de kamer uit !!quote:
Oh, groot zatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En we doen gewoon maar 1 regel: fysiek geweld is de kamer uit !!
(En hij is 2x3 dus als we daar nu 16 COSsers instoppen.................)
We moeten het alleen van de banner-inkomsten hebben, dus het wordt geenquote:
Heb je geen kelder?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:07 schreef PeterNB het volgende:
We gaan gewoon zelf verder. Ik stel de logeerkamer ter beschikking,
en hang daar 4 webcams op.
Intekenen voor De Gouden Fokkamer kan vanaf nu !!!![]()
Nou, uien in zo'n kleine ruimte lijkt me ook niet écht verstandigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We moeten het alleen van de banner-inkomsten hebben, dus het wordt geen
sushi, maar gewoon aardappels en groente van de BasVanDerHeijden hoor !!!!!
En uitjes zullen er ook wel niet inzitten
Volgende week schijnt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:10 schreef Prosac het volgende:
Wanneer zijn de miljonairs weer terug van hun uitje?
Nou dat niet, ik werk ook veel achter de computer. Maar het is gewoon zo dat mijn brein helemaal is ingesteld op die streams rechts op mijn beeldscherm, en mijn muis op het aanklikken van en scrollen in de COS. Dat moet allemaal gewist worden, en momenteel weet ik nog niet waarmee dat gat gevuld moet worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:18 schreef Dementor het volgende:
Gelukkig heb ik al mijn eigen dingetjes door laten lopen en zit ik ook nu weer te werken aan een project, maar er zullen echt een hoop mensen in een gigantisch dal raken.
Een dropping toch wel?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We moeten het alleen van de banner-inkomsten hebben, dus het wordt geen
sushi, maar gewoon aardappels en groente van de BasVanDerHeijden hoor !!!!!
En uitjes zullen er ook wel niet inzitten
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, uien in zo'n kleine ruimte lijkt me ook niet écht verstandig
Edit: Je bedoelt úitjes, sorry![]()
Ik ben meer van het verbalequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En we doen gewoon maar 1 regel: fysiek geweld is de kamer uit !!
(En hij is 2x3 dus als we daar nu 16 COSsers instoppen.................)
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had de eer de echt allerlaatste officiele OP te vullen
En dat was hetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, da's waar.
![]()
Thnx lieverd, het was heel gezellig.
Valt niet onder fysiek geweld. Al schijt je alle andere Cossers naar huisquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, uien in zo'n kleine ruimte lijkt me ook niet écht verstandig
Mooie Op Kahaarin!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, da's waar.
![]()
Thnx lieverd, het was heel gezellig.
Nou niet echt een dal, maar meestal was het toch wel eerst ff in de cos kijken of er nog iets was gebeurd als ik thuis kwam. Nou ja, ik ga me maar weer meer richten op MUZ en Cul.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:18 schreef Dementor het volgende:
Gelukkig heb ik al mijn eigen dingetjes door laten lopen en zit ik ook nu weer te werken aan een project, maar er zullen echt een hoop mensen in een gigantisch dal raken.
Ja baas.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:26 schreef PeterNB het volgende:
Oh ja, en IK ben dan achter he !! Ook geen gezeur met telefoontjes. Gewoon tegen de
muur kloppen en roepen wat je wil
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:26 schreef PeterNB het volgende:
Oh ja, en IK ben dan achter he !! Ook geen gezeur met telefoontjes. Gewoon tegen de
Hahahaha..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Valt niet onder fysiek geweld. Al schijt je alle andere Cossers naar huis
Zeker en vast, de zomer komen we wel door, en dan weer verder.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat was het![]()
Een dikke drie maandjes, dan kunnen we hopelijk weer van de partij zijn.
Mag je in geval van ineens opkomende woede ook met het hoofd van een medebewoner tegen de muur kloppen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:26 schreef PeterNB het volgende:
Kan niet vanwege het budget. Vandaag zijn het snijbonen met aardappels en een speklappie,quote:
Bij deelname, Norrit verplichtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahahaha..
Ik ben in dit geval banger voor de anderen dan voor mezelf
Nou ja, die 50000 van Brian zijn toch een lekkere opsteker. En daar nogeens 5000 bovenop. Dus hij moet niet piepen. Hij heeft veel meer dan Huub.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef agter het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn b&a de enige die er helemaal niets aan over houden????
Jaap zijn miljoen, H&C de 25K, En die 50K van Brian is op aan de schulden van Netty.
B&A hebben helemaal niets!!!!!
En dat moet ons 'troosten' want.............?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach, een schrale troost. Jaap komt zo op zijn site.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef Liess het volgende:
(Probeert Fok weg te klikken maar ik mis jullie commertaar nu al)
Gaat hij dan alle Huubfans bedanken die hem naar de finale hebben geholpen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag je in geval van ineens opkomende woede ook met het hoofd van een medebewoner tegen de muur kloppen?
Schrale troost, maar beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die 50000 van Brian zijn op gegaan aan de schulden van Netty.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ja, die 50000 van Brian zijn toch een lekkere opsteker. En daar nogeens 5000 bovenop. Dus hij moet niet piepen. Hij heeft veel meer dan Huub.
Aan zijn eigen schulden, niet die van Netty.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef agter het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn b&a de enige die er helemaal niets aan over houden????
Jaap zijn miljoen, H&C de 25K, En die 50K van Brian is op aan de schulden van Netty.
B&A hebben helemaal niets!!!!!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan niet vanwege het budget. Vandaag zijn het snijbonen met aardappels en een speklappie,
en voor de vegetariers aardappels en snijbonen ! Oh, en allemaal omkleden en om vijf uur
op de bank in het raamkozijn svp !!
En nog schuld bij de IB, daar had hij die 50000 ook voorkunnen gebruiken, maar nee, zijn lieve moedertje vond haar eigen sores belangrijker.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:34 schreef agter het volgende:
[..]
Die 50000 van Brian zijn op gegaan aan de schulden van Netty.
hij staat als enige met legen handen nu!
Eigen schuld dikke bult, ik heb geen medelijden met hem.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:34 schreef agter het volgende:
[..]
Die 50000 van Brian zijn op gegaan aan de schulden van Netty.
hij staat als enige met legen handen nu!
We hebben werkelijk geen idee wat hij gaat schrijven, maar dat is Jaap he?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat hij dan alle Huubfans bedanken die hem naar de finale hebben geholpen?
Alles? Nee toch? Zij had toch problemen, financieel?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:34 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Aan zijn eigen schulden, niet die van Netty.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=295641quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:16 schreef Prosac het volgende:
Dat filmpjes waarin Kenneth en die dame even tekeer gaan tegen de cameraman. Machtig mooi zoals die gozer dan nog zegt: 'we kappen er mee, blij dat ik weg ben, kan dit kut-huis niet meer zien'
"In het raamkozijn, in het raamkozijn", lalalalalalalaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
We gaan gewoon verder met onze eigen imaginaire RLS
Ah joh..zijn moeder is een sterke vrouw, een verzuurde, verrotte, alleenstaande sterke vrouw, dát dan weer welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult, ik heb geen medelijden met hem.
Heb wél een beetje medelijden dat hij zo'n naar mens als moeder heeft, dat vind ik zielig.
O dan heb ik dat misschien verkeerd meegekregen/onthouden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alles? Nee toch? Zij had toch problemen, financieel?
hoerig, vulgair, sliploosquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"In het raamkozijn, in het raamkozijn", lalalalalalala
Wat is de dresscode Peter?
ik snap heel goed dat mama netty alleenstaand is...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah joh..zijn moeder is een sterke vrouw, een verzuurde, verrotte, alleenstaande sterke vrouw, dát dan weer wel
Ook, maar het bedrijf van Netty was ook failliet, en Conjo wilde zijn alleenwegrottende moeder, graag naar Nederland halen, sociale voorzieningen jeweetsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:40 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
O dan heb ik dat misschien verkeerd meegekregen/onthouden?
Ik dacht dat Brian schulden had van zijn studie/mislukt bedrijf en dat het daaraan opgegaan was.
Volgens mij was het allebei, én Netty én Brian die schulden hadden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:40 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
O dan heb ik dat misschien verkeerd meegekregen/onthouden?
Ik dacht dat Brian schulden had van zijn studie/mislukt bedrijf en dat het daaraan opgegaan was.
Ik heb post voor de GoudenCosKamer-Bewoners !! Staat alleen geen geadresseerdequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
We gaan gewoon verder met onze eigen imaginaire RLS
Precies, zo zat het, ik wist dat hij ook veel geld aan haar heeft gegeven.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook, maar het bedrijf van Netty was ook failliet, en Conjo wilde zijn alleenwegrottende moeder, graag naar Nederland halen, sociale voorzieningen jeweets
Nice try schat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb post voor de GoudenCosKamer-Bewoners !! Staat alleen geen geadresseerde
op. Wie van jullie heeft familie of vrienden met de naam CJIB ?????
Pak maar iets uit je eigen tas. We hebben ook nog geen budget voor eenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"In het raamkozijn, in het raamkozijn", lalalalalalala
Wat is de dresscode Peter?
Ik heb geen vrienden of familie, moet het van me fans hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb post voor de GoudenCosKamer-Bewoners !! Staat alleen geen geadresseerde
op. Wie van jullie heeft familie of vrienden met de naam CJIB ?????
Geeft niks hoor, we kunnen altijd nog pasta met aardappelsaus eten als de nood aan de man komtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Pak maar iets uit je eigen tas. We hebben ook nog geen budget voor een
styliste dus voorlopig moet je dat effe zelf regelen.
En de aardappels heb ik per ongeluk aan laten branden dus het wordt vanavond
snijbonen met een speklap (of snijbonen voor de vega-bewoners)
Zo moeder zo zoonquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij was het allebei, én Netty én Brian die schulden hadden.
Rietjequote:
Ik offer me wel op, blijf wel thuis. Ik gun een ander wel een leuk uitjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef PeterNB het volgende:
Nou we hebben WEL een uitje !!!! Jullie moeten binnen een uur UNANIEM beslissen
wie er morgen mee wil naar Oma Tony in Huize Avondrust !!
Ik bedank, dat wijf spoort niet, ga wel lekker met een fles in de koetsiekoesiebadkuip zitten, indien aanwezigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef PeterNB het volgende:
Nou we hebben WEL een uitje !!!! Jullie moeten binnen een uur UNANIEM beslissen
wie er morgen mee wil naar Oma Tony in Huize Avondrust !!
Ach het is gewoon een kikker pad die een kus nodig heeft van een prins en dan ineens zal veranderen in een mooie prinsesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef agter het volgende:
[..]
ik snap heel goed dat mama netty alleenstaand is...
wie wil daar nou huis en haard mee delen?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie gif van Brian.quote:
Ik ben een beetje verdrietig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die caps van jou, wat ga ik die missen Mazaru.
Hartstikke bedankt meid
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik bedank, dat wijf spoort niet, ga wel lekker met een fles in de koetsiekoesiebadkuip zitten, indien aanwezig
Sluit ik me volledig bij aan! De beste Giffer ever!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die caps van jou, wat ga ik die missen Mazaru.
Hartstikke bedankt meid
Nee, jullie mogen alleen gebruik maken van de douche (en die is nog een beetjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:51 schreef Lobasca het volgende:
ga wel lekker met een fles in de koetsiekoesiebadkuip zitten, indien aanwezig
Het was een prachtig moment. Niet wat we hadden gewild, maar toch zo'n ontzettend zoete wraak.quote:
klopt daarom was de drang om te winnen zo vreselijk hoog.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij was het allebei, én Netty én Brian die schulden hadden.
Ik ga veel mensen hier en jou en je caps ook missen... maar zoals het ernaar uitziet, niet voor lang!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verdrietig.
Ik ga jullie allemaal missen.
die gouden kooi mensen was ik eigenlijk wel een beetje zat, maar de COS mensen nog lange niet
Ja ik ben zelf ook maar een eenvoudige loonslaaf he !! Alleen al voor die 4 webcamsquote:
Ren er toch maar snel onderdoor, water is viesssssssssssss.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, jullie mogen alleen gebruik maken van de douche (en die is nog een beetje
'in aabouw' zeg maar)
[ afbeelding ]
Jemig zeg, is Brian soms langsgeweest?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee, jullie mogen alleen gebruik maken van de douche (en die is nog een beetje
'in aabouw' zeg maar)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jemig zeg, is Brian soms langsgeweest?
Same here.. Cossen waren het laatste jaar echt TE leuk gewoon.. Stukken leuker dan de kooi.. Ga het heel erg missen, maar ben er wel weer bij met DGK2.. Ik heb trouwens nog nooit zo in een programma gezeten.. Zoveel gestreamed en gecost haha.. Vond het best emotioneel..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verdrietig.
Ik ga jullie allemaal missen.
die gouden kooi mensen was ik eigenlijk wel een beetje zat, maar de COS mensen nog lange niet
waar kan ik de streams vinden. wel gratis graag.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik offer me wel op, blijf wel thuis. Ik gun een ander wel een leuk uitje
Mamanetty heeft ook eens bij haar eerste bezoek aan de villa gezegd dat Brian vroeger een heel rijk vriendje had en dat van jongs af aan zijn doel was ook heel rijk te worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
klopt daarom was de drang om te winnen zo vreselijk hoog.
Waar is je zender?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:00 schreef mic_forever het volgende:
wat the fuck is cossen
Ja, ik zit zelfs de vogels te tellen in een beestenstream om maar niets anders te hoeven gaan doen. Zo gek dat er echt niets meer komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:59 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooh, ik zit ook in de ontkenningsfase
Die staat met haar achteruitgang klaar: Dank u wel. Dank u welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dellie ernaast: kleine boodschap, kleine boodschap
Ik geef nog wel even 5 minuten streamverslag om te ontwennen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:00 schreef Disana het volgende:
Okeeeee... ik heb het gedaan: de streams uitgezet!
Diep, diep ademhalen...
Hij was natuurlijk het lievelingetje van zijn moeder. Van jongs af aan volgestopt met misplaatste en te hoog gegrepen ideeen over zichzelf en zijn 'talenten'. Die moeder heeft waarschijnlijk het gemis aan een man in haar zoon gestopt en veel te hoge verwachtingen gehad van de knul die niets kan maar er wel voor haar moet zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:00 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Mamanetty heeft ook eens bij haar eerste bezoek aan de villa gezegd dat Brian vroeger een heel rijk vriendje had en dat van jongs af aan zijn doel was ook heel rijk te worden.
Weer niet gelukt!
Heel goed gedaan dan, misschien kunnen we er met z'n allen iets aan doen, ik vermoed dat onze eerste opdracht word: "Bouw een douche als je wil douchen." Ben ik nu warm?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf ook maar een eenvoudige loonslaaf he !! Alleen al voor die 4 webcams
heb ik 5 maanden moeten overwerken !!!
goedzo, ik ben nog niet zo ver.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:00 schreef Disana het volgende:
Okeeeee... ik heb het gedaan: de streams uitgezet!
Diep, diep ademhalen...
De lampen branden?!? Gauw weer aanzetten! Je weet maar nooit!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik geef nog wel even 5 minuten streamverslag om te ontwennen.
Een roodborst zingt nu TJILP TJIIILP TJILP op het hek
Even daarna hoor ik een TjifTjaf zijn lied vanaf het bordes zingen
Allebei de lampen op het hek branden.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
De lampen branden?!? Gauw weer aanzetten! Je weet maar nooit!
Het was een grapje. Ik denk dat het morgen pas echt te merken is, dat ontbreken van streams en COS.quote:
Dat is de cameraman die wordt weggeduwd bij boze Kenneth.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef agter het volgende:
op 6.49 "ik kan dit kuthuis niet meer zien, ben blij dat ik wegben"
Wie zegt dit?
Dat is niet Kenniet zijn stem...
Dat denk ik ook, wie weet komen ze hier nog eens een keertje langs, Huub was hier al eerder natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was een grapje. Ik denk dat het morgen pas echt te merken is, dat ontbreken van streams en COS.
Een cameraman, zeiden ze hier gisteravondquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef agter het volgende:
Wie zegt dit?
Dus die was niet zo blij met zijn baantje...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is de cameraman die wordt weggeduwd bij boze Kenneth.
Dat zou ik heel leuk vinden, maar ik vermoed dat hij eerder naar NowLive toetrekt. Die hebben veel voor hem gedaan en zijn daardoor veel bij hem in beeld geweest (getuige ook de twee fans die met camera op bezoek kwamen).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, wie weet komen ze hier nog eens een keertje langs, Huub was hier al eerder natuurlijk.
Echt? Dan moet je eens terugdenken aan die oeverloze knuffelsessies in de tuin van Dennis en Nadia. Stomvervelend toch? Ik vond het de meest slaapverwekkende DGK periode.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:09 schreef agter het volgende:
[..]
Dus die was niet zo blij met zijn baantje...
Leek mij eigenlijk wel leuk werk!!
Brian stond wel aan de basis van Fok!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou ik heel leuk vinden, maar ik vermoed dat hij eerder naar NowLive toetrekt. Die hebben veel voor hem gedaan en zijn daardoor veel bij hem in beeld geweest (getuige ook de twee fans die met camera op bezoek kwamen).
Jaap, Brian en Amanda zullen zich hier vrijwel zeker niet laten zien.
Nee voor de eerste opdracht krijgen jullie een hometrainer met dynamo die is aangeslotenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:03 schreef kahaarin het volgende:
ik vermoed dat onze eerste opdracht word: "Bouw een douche als je wil douchen." Ben ik nu warm?
Ach, lekker voor je werk een beetje buiten hangen en wat filmen...een paar uurtjes per dag...toch niet slecht?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Dan moet je eens terugdenken aan die oeverloze knuffelsessies in de tuin van Dennis en Nadia. Stomvervelend toch? Ik vond het de meest slaapverwekkende DGK periode.
Gewoon even buurten hier moet toch kunnen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou ik heel leuk vinden, maar ik vermoed dat hij eerder naar NowLive toetrekt. Die hebben veel voor hem gedaan en zijn daardoor veel bij hem in beeld geweest (getuige ook de twee fans die met camera op bezoek kwamen).
Jaap, Brian en Amanda zullen zich hier vrijwel zeker niet laten zien.
Niks ervan..aangezien je geen users mag uitscheldenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gewoon even buurten hier moet toch kunnen?![]()
Ik denk dat je wel gelijk hebt hoor.
Doet mij denken aan dat lampje laten branden....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee voor de eerste opdracht krijgen jullie een hometrainer met dynamo die is aangesloten
op het lichtnet hier in huis. Zorg dat er 24uur per dag iemand de hometrainer berijdt !!!
(Scheelt mij weer in de energiekosten)
Ik had het over Huub.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks ervan..aangezien je geen users mag uitschelden
Ik vond dat ook een verassende wending. Ik zat mijn nagels zowat op te etenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:16 schreef Scandalous het volgende:
mijn held van het jaar is trouwens mijn vriend, die maandenlang zo deed over mijn gestream. en dan gisteravond thuiskomt nadat de lijnen waren gesloten... en toen won Japie, en vriendje ging helemaal uit zn dak tranen in zn ogen Helemaal juichen toen hij Brian zo zag staan
omg en dan dat mens op de achtergrond dat loopt te dreigen 'als dit op tv komt, als dit op tv komt', nee domme trut, niet op tv maar wel op youtubequote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef agter het volgende:
Wie zegt dit?
Ik was ook echt verbaasdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een verassende wending. Ik zat mijn nagels zowat op te eten
toen Huub naar huis moest. Toen wist ik bijna zeker dat die Rat ging winnen![]()
![]()
Oh wat was ik blij dat het Japi Japi Japi Japiooooooooo werd![]()
Huubquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had het over Huub.![]()
Maar goed, we zullen wel zien.
Volgens de fam. Kotzbaks is de wereld verrotquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:23 schreef Scandalous het volgende:
Toch wel maf om te zien en te horen eigenlijk, de familie Kubatz die er zo kapot van zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Joris zo uit z'n naad gaat omdat Huub verloorKenneth zag het natuurlijk al helemaal zitten , al dat geld...
Mijn vriend zag me met de foon in mn hand en had niks door..... pas na de finale, toen hij uberhaupt wist dat er een finale was, vroeg hij: hoeveel keer heb je gebeld?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:16 schreef Scandalous het volgende:
Ik zou al die filmpjes die ze gisteren lieten zien nog wel terug willen zien.... Heb heel wat gemist omdat ik als een gek zat te typen met mn rug naar de tv![]()
mijn held van het jaar is trouwens mijn vriend, die maandenlang zodeed over mijn gestream. en dan gisteravond thuiskomt nadat de lijnen waren gesloten... en toen won Japie, en vriendje ging helemaal uit zn dak
![]()
tranen in zn ogen
Helemaal juichen toen hij Brian zo zag staan
Okee ik vertel ook maar wat om af te kicken
Die hebben ook gezien hoe Brian in alles voorgetrokken werd en net als veel mensen hier waarschijnlijk ook gedacht: 1 + 1 = 2, kat in het bakkie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:23 schreef Scandalous het volgende:
Toch wel maf om te zien en te horen eigenlijk, de familie Kubatz die er zo kapot van zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Joris zo uit z'n naad gaat omdat Huub verloorKenneth zag het natuurlijk al helemaal zitten , al dat geld...
De vader van Jaap heeft Jaap gewaarschuwd voor mensen zoals jijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat is de finale?
Ik hoop echt dat Huub gaat winnen...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn vriend zag me met de foon in mn hand en had niks door..... pas na de finale, toen hij uberhaupt wist dat er een finale was, vroeg hij: hoeveel keer heb je gebeld?
Tsja, wat kun je verwachten van iemand die het forum gaat afzeiken dat na de exit van Huub massaal op Jaap is gaan stemmen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
De vader van Jaap heeft Jaap gewaarschuwd voor mensen zoals jij
Leuke familie he...die Kubatzen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
omg en dan dat mens op de achtergrond dat loopt te dreigen 'als dit op tv komt, als dit op tv komt', nee domme trut, niet op tv maar wel op youtube
En?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn vriend zag me met de foon in mn hand en had niks door..... pas na de finale, toen hij uberhaupt wist dat er een finale was, vroeg hij: hoeveel keer heb je gebeld?
0909-1303quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat is de finale?
http://www.korrelatie.nl/quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat is de finale?
En de moeder van Jaap heeft mij gisteravond persoonlijk gebeld en bedankt wat ik voor www.kingjaap.nl heb gedaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
De vader van Jaap heeft Jaap gewaarschuwd voor mensen zoals jij
Een hele aparte manier van bedanken inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Tsja, wat kun je verwachten van iemand die het forum gaat afzeiken dat na de exit van Huub massaal op Jaap is gaan stemmen.
met Nenaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
Africam kan het niet aan![]()
Verslaafd? nee hoor
@agter 19:00 uur
1 keer, voor Jaap, na de exit van Huub.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:28 schreef agter het volgende:
[..]
En?
Dat wil ik nu ook wel weten...wat was daarop uw antwoord?
Even nieuw topic maken ?quote:
De liftmonteurquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:35 schreef agter het volgende:
Wie zegt dit?
"ik ben helemaal over mijn toeren"
"maar een lichtpuntje nog, en dat is morgen"
"dit dat dit dat"
"en zonder al die shit camera's"
"ik ben er helemaal klaar mee brother"
"weet je hoeveel shit ik heb moeten slikken?"
"ik ben helemaal zwaar verdrietig en kan vannacht ook niet slapen"
"je hoeft me geeneens uit te leggen, geen a b c"
"fock al die shit brother"
"fock al die andere shitzooi"
"jij bent de enigste winnaar en al die andere niet"
Ik heb net nog even gespiekt: mooi dat je het africam scherm nu zo groot hebtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
Africam kan het niet aan![]()
Verslaafd? nee hoor
@agter 19:00 uur
Tja Jaap, dan moet je de pers ook maar niet zo treiteren...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:35 schreef MargrietV het volgende:
http://www.nu.nl/news/158(...)t_zijn_vrijheid.html
Hij zei gisteren tegen Cora al dat hij niet meer met andere miljonairs zou gaan optreden. Maar ik begrijp dat hij er nog wel aan een paar vastzit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
Dat Jaap fans echt zo naief zijn om te denken dat Jaap doorgaat met een show op internet
Die kerel gaat zijn geld zo wegzetten dat hij nooit meer wat hoeft te doen.
spareribs eten tot dat hij er bij neervalt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
Dat Jaap fans echt zo naief zijn om te denken dat Jaap doorgaat met een show op internet
Die hadden natuurlijk,vakantie afgesproken voor de komende zomer,ja jammer,ik ga wel,naar Volendam,paling eten en weer naar huis,en dat was het.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:23 schreef Scandalous het volgende:
Daar is Cora voor!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:42 schreef cobain94 het volgende:
Als jaap echt een borderliner is heeft hij het geld er zo doorheen gebrast..
ik snel kijken, maar is al weg zeker?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:42 schreef humberto.tan het volgende:
Ze kunnen op het brian en amanda gastenboek niet lachten om
[ afbeelding ]
Natasja heeft er ook gepost.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik vermoed het wel, maar na het posten had ik een ban
Ik zou zeggen.... houd zijn site in de gaten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
als je die tassie bedoelt, die ondertekent met natasha, ik schat natasia niet bijzonder hoog in, maar ik denk wel dat ze haar naam goed kan schrijvenquote:
geef de link nog eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik vermoed het wel, maar na het posten had ik een ban
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:42 schreef cobain94 het volgende:
Als jaap echt een borderliner is heeft hij het geld er zo doorheen gebrast..
Spannend zegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.... houd zijn site in de gaten.
Wie weet komt er nog een enorme verrassing.
Maar Huub heeft als enige van degenen die het lang hebben volgehouden in de kooi vriendschappen opgebouwd binnen het huis, dat gaat volgens mij niet geweldig samen met borderline.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind Natasia (helemaal) en Huub meer onder die kwallificatie Borderliner vallen. Personen die van het een op het andere moment compleet en heftig kunnen omslaan in hun stemming. Mensen zonder een midden of alleen met een ogenschijnlijk midden. En bovendien is de diagnose (als die al bestaat en hij dat niet compleet verzonnen heeft, wat me waarschijnlijker lijkt) nooit definitief gesteld
Het is ook maar een woord. Uiteindellijk is het een psychologische benadering van een bepaalde afwijkende vorm van gedrag, een sticker plakken op een afwijking die in talloze varianten voorkomtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:51 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar Huub heeft als enige van degenen die het lang hebben volgehouden in de kooi vriendschappen opgebouwd binnen het huis, dat gaat volgens mij niet geweldig samen met borderline.
*CC even door elkaar rammelt*quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:52 schreef Copycat het volgende:
Denial, denial ... I love ya, denial, you're always a dream away ...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef agter het volgende:
[..]
ik snap heel goed dat mama netty alleenstaand is...
wie wil daar nou huis en haard mee delen?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hee Amanda niet vergeten, die heeft nu eindelijk ook vriendinnen, voor zolang het duurt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:51 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar Huub heeft als enige van degenen die het lang hebben volgehouden in de kooi vriendschappen opgebouwd binnen het huis, dat gaat volgens mij niet geweldig samen met borderline.
Da's een goeie, hij heeft er nu het geld voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:05 schreef MargrietV het volgende:
Tip voor Jaap: http://www.elsevier.nl/li(...)nr/206591/index.html
Het lijkt de stem van Dennis wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef agter het volgende:
Wie zegt dit?
Het is een beetje alsof je steeds naar een kopje grijpt dat er niet meer staat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef rooie3 het volgende:
Vind er echt niks aan dat het over is.Zag net een afscheidsfilmpje met muziek eronder en vond het echt niet leuk.
Vertel mij wat, ik heb de hele middag in de tuin gewerkt en loop nu met mijn ziel onder mijn arm.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef rooie3 het volgende:
Vind er echt niks aan dat het over is.Zag net een afscheidsfilmpje met muziek eronder en vond het echt niet leuk.
Mijn streams staan ook nog gewoon aan..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's een goeie, hij heeft er nu het geld voor.
Mijn streams staan ook nog aan, erg hè?
Is in mijn woonplaatsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, begrijpelijk. Ik voel me ook onthand. Het zal wel een dag of twee duren, schat ik in.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet,ik mis iets,maar ja na twee jaar is er toch iets ontstaan,wou dat ik nog een beetje kon kankeren op die RAT maar ja,het is over,loop een beetje met mijn ziel onder mijn armenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef rooie3 het volgende:
Je kunt je aanmelden bij PeterNB, die heeft zijn logeerkamer ter beschikking gesteld voor zijn eigen RLSquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:16 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Ik ook niet,ik mis iets,maar ja na twee jaar is er toch iets ontstaan,wou dat ik nog een beetje kon kankeren op die RAT maar ja,het is over,loop een beetje met mijn ziel onder mijn armen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had niet verwacht dat ik er zo diep in zou zitten.Nu het weg is ,merk ik pas hoe verslaafd ik was.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:16 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Ik ook niet,ik mis iets,maar ja na twee jaar is er toch iets ontstaan,wou dat ik nog een beetje kon kankeren op die RAT maar ja,het is over,loop een beetje met mijn ziel onder mijn armen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, ze wil post nu!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:15 schreef Marrije het volgende:
Heeft Amanda al gevraagd wat 'we' gaan eten?
Dank je ,zal het nooit vergeten,O wat ben ik blij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden bij PeterNB, die heeft zijn logeerkamer ter beschikking gesteld voor zijn eigen RLS
Ik hoop dat het idd maar een paar dagen duurt en ik ben blij dat het lekker weer is. Met een goed boek in de tuin is ook niet gek, maar het is de routine hè? Ik had ook liever Syl, Eric of Ilona gehoord bij NLR, Nena heeft nooit zoveel te melden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:16 schreef Disana het volgende:
Nee hoor, begrijpelijk. Ik voel me ook onthand. Het zal wel een dag of twee duren, schat ik in.
Vanavond dus Nowlive radio, wie weet wat ze daar nog te melden hebben. Was Nena er niet te gast? Natuurlijk hoor ik liever Eric of Sylvia, die kunnen vast veel vertellen over gisteren.
Nena is vooral lekker om naar te kijken.... echt een gebrek van zo'n radiozender... daar zouden ze nog eens iets op moeten bedenken...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, begrijpelijk. Ik voel me ook onthand. Het zal wel een dag of twee duren, schat ik in.
Vanavond dus Nowlive radio, wie weet wat ze daar nog te melden hebben. Was Nena er niet te gast? Natuurlijk hoor ik liever Eric of Sylvia, die kunnen vast veel vertellen over gisteren.
Daar maakte ze Brian helemaal gek mee, met die onverschilligheid. Hij was gekker op Nena dan hij ooit op Amanda is geweest, áls hij al gek geweest is op Amanda.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Nena is vooral lekker om naar te kijken.... echt een gebrek van zo'n radiozender... daar zouden ze nog eens iets op moeten bedenken...
Al vond ik het heerlijk hoe obverschillig ze soms kon doen.
Braquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb GROOT nieuws voor de Cos-Kamer-Bewoners !
Vanavond komt er een nieuwe bewoner jullie kamer vergezellen.
Deze nieuwe bewoner komt uit Almere, is dichter, zanger, muzikant,
rapper, dj, schilder en bezit nog veel meer talenten ! Hij zal rond 20.00h
de GoudenCosKamer betreden ! Geef hem een HARTELIJK welkom !
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef VirtualPOM het volgende:
De gouden kooi is ook wel echt het programma van de one-liners geworden. Die DGK T-shirts waren een logisch gevolg daarvan, al heb ik nog nooi iemand ermee zien lopen
Wie o wie zou dat nu zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb GROOT nieuws voor de Cos-Kamer-Bewoners !
Vanavond komt er een nieuwe bewoner jullie kamer vergezellen.
Deze nieuwe bewoner komt uit Almere, is dichter, zanger, muzikant,
rapper, dj, schilder en bezit nog veel meer talenten ! Hij zal rond 20.00h
de GoudenCosKamer betreden ! Geef hem een HARTELIJK welkom !
quote:
Ga je stoer doen?quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian: Dronken kut Scandalous kut bitch.
Nog erger, alsof je kopje leeg is en je blijft er in kijken.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je steeds naar een kopje grijpt dat er niet meer staat.
ja, bijna.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Je zou die teringlijer toch bijna gaan missen
Daarom begrijp ik het ook nog steeds niet dat die R..ik bedoel Brian niet gewonnen heeft, er werd zó op aangestuurdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:41 schreef akveor het volgende:
Als ik er zo over nadenk... wat moeten die B en A fans zich genaaid voelen door JdM.. het perfecte stel op TV... Prins en Prinsesje was al sprake van. De Tien site bande alle poster die een tegengeluid lieten horen.... VV was pro B en A... De Febo deed er alles aan om B en A uit de wind te houden. JdM spreekt zich uit voor Brian. Bridget tegen Huub... etc etc....
Nee, tsss, de COS is er toch nog gewoon?! Ik weet niet wat me bezielde.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:24 schreef akveor het volgende:
Ik zit helemaal niet in de ontkenningsfase.
Maar nog steeds snap ik niet waarom.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:41 schreef akveor het volgende:
Als ik er zo over nadenk... wat moeten die B en A fans zich genaaid voelen door JdM.. het perfecte stel op TV... Prins en Prinsesje was al sprake van. De Tien site bande alle poster die een tegengeluid lieten horen.... VV was pro B en A... De Febo deed er alles aan om B en A uit de wind te houden. JdM spreekt zich uit voor Brian. Bridget tegen Huub... etc etc....
Gewoon niet over praten en stug doorposten K...niks aan de handquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, tsss, de COS is er toch nog gewoon?! Ik weet niet wat me bezielde.![]()
en het erge is nog wel dat als we zijn afgekickt dat er in oktober weer een nieuwe gaat komen,kunnen we onze verslaving weer aanwakkerenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ik er zo diep in zou zitten.Nu het weg is ,merk ik pas hoe verslaafd ik was.
Effe na het boodschappen doen kijken of er wat gebeurde,in de koffiepauze effe kijken en in de avond lekker hier kletsen en kijken.16 maanden zijn ook heel lang.
Ik denk eerder de vele Huubfans, die overstapten naar Jaap, toen Huub uit het spel was.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:38 schreef Dementor het volgende:
De goede doelen taktiek van Jaap heeft Brian de doucheslang omgedaan.
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:48 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
en het erge is nog wel dat als we zijn afgekickt dat er in oktober weer een nieuwe gaat komen,kunnen we onze verslaving weer aanwakkeren
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:48 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
en het erge is nog wel dat als we zijn afgekickt dat er in oktober weer een nieuwe gaat komen,kunnen we onze verslaving weer aanwakkeren
Jaap had al een mooi aantal stemmen voordat Huub eruit gingquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk eerder de vele Huubfans, die overstapten naar Jaap, toen Huub uit het spel was.
Toen zag je Jaap ook omhoog gaan in %
Huubfans wilden zeker niet brian als winnaar.
De eerste paar weken.. maar dan is de hype all voorbijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:56 schreef MargrietV het volgende:
Denken jullie dat er nog veel mensen naar de optredens gaan?
Volgens mij slaapt amanda nu tussen br en kenniet in...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:53 schreef ThomasSlayer het volgende:
Nu Amanda weer naast haar moeder slaapt moet het toch mogelijk zijn om een foto van die twee samen te scoren.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
3 maanden andere dingen doen en dan lekker voor de herfst en winter onder de pannen bij DGK
Die punten voor Jaap zijn bepaald door de FEBO.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:07 schreef Prosac het volgende:
Die goede doelen tactiek heeft Brian (en de FEBO) helemaal niet de das om gedaan, maar juist het feit dat Jaap voldoende punten kreeg van Brian en Amanda.
Maar uiteindelijk verliest Brian omdat ze Jaap er te lang in hebben gehouden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die punten voor Jaap zijn bepaald door de FEBO.
De halve finale was volgens een script.
Ik weet zeker dat Jaap dankzij de goede doelen bullshit icm de huub fans die brian niet wilde zien winnen smsjes heeft gekregen.
Ik geloof dat niet, Brian was daar gisteren zo zuur van dat hij Jaap 7 punten had gegeven. Amanda herhaalde dat maar een keer of tachtig dat het zijn eigen schuld was.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kut he ? Ik blijf ook maar steeds terugkomen hierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:08 schreef mazaru het volgende:
Ships
Klaar met eten, koffie op, tijd voor de streams en de COS
De halve finale kan best gescript zijn, al was het alleen maar om te zorgen dat er zoveel mogelijk SMSjes gegenereerd zouden worden, beide "favorieten" stonden immers onderaan met een miniem verschil.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Jaap dankzij de goede doelen bullshit icm de huub fans die brian niet wilde zien winnen smsjes heeft gekregen.
Mwah, niet gunnen of haten zijn twee heel verschillenden dingen imo.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
De halve finale kan best gescript zijn, al was het alleen maar om te zorgen dat er zoveel mogelijk SMSjes gegenereerd zouden worden, beide "favorieten" stonden immers onderaan met een miniem verschil.
Die goede doelen BS geloof ik niet in, het niet aan Brian gunnen zal idd voor een hoop mensen reden zijn geweest om op Jaap te stemmen. Wel triest overigens, als je je zo in je haat laat meeslepen om een TV spel...
Hij vond Fridget ook naadje en gelijk heeft hij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef Disana het volgende:
LOL, Mark vraagt zich af of Brian en Amanda het nu nog steeds over Huub hebben. Ik denk van wel.
http://www.risingflowradio.nl/index.php
Jezus wat een paupers hoor ik er doorheen schreeuwen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:13 schreef blomst het volgende:
Palma mocht dus niet Jaap feliciteren of met huub spreken toespraak Palma nowlive aan het einde zegt ze dat.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
Luisteren we mee? Nena straks in de uitzending.
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
Simply the best!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
Luisteren we mee? Nena straks in de uitzending.
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Irritant luisteren alles blijft steeds hangen daar.
Ze zegt no life.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:21 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met je vol,zitten now live elke keer belachelijk te maken.Maar bellen wel.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:19 schreef Ziet het volgende:
grrrrr heeft jullie hand ook een afwijking?
iedere keer als ik op de COS zit, dan wil ik naar een ander tabblad waar altijd mijn streams aan stonden
maar daar heb ik nu die webradio zitten, dus dat is niet zo interessant om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |