Spannend zegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.... houd zijn site in de gaten.
Wie weet komt er nog een enorme verrassing.
Maar Huub heeft als enige van degenen die het lang hebben volgehouden in de kooi vriendschappen opgebouwd binnen het huis, dat gaat volgens mij niet geweldig samen met borderline.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind Natasia (helemaal) en Huub meer onder die kwallificatie Borderliner vallen. Personen die van het een op het andere moment compleet en heftig kunnen omslaan in hun stemming. Mensen zonder een midden of alleen met een ogenschijnlijk midden. En bovendien is de diagnose (als die al bestaat en hij dat niet compleet verzonnen heeft, wat me waarschijnlijker lijkt) nooit definitief gesteld
Het is ook maar een woord. Uiteindellijk is het een psychologische benadering van een bepaalde afwijkende vorm van gedrag, een sticker plakken op een afwijking die in talloze varianten voorkomtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:51 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar Huub heeft als enige van degenen die het lang hebben volgehouden in de kooi vriendschappen opgebouwd binnen het huis, dat gaat volgens mij niet geweldig samen met borderline.
*CC even door elkaar rammelt*quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:52 schreef Copycat het volgende:
Denial, denial ... I love ya, denial, you're always a dream away ...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef agter het volgende:
[..]
ik snap heel goed dat mama netty alleenstaand is...
wie wil daar nou huis en haard mee delen?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hee Amanda niet vergeten, die heeft nu eindelijk ook vriendinnen, voor zolang het duurt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:51 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar Huub heeft als enige van degenen die het lang hebben volgehouden in de kooi vriendschappen opgebouwd binnen het huis, dat gaat volgens mij niet geweldig samen met borderline.
Da's een goeie, hij heeft er nu het geld voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:05 schreef MargrietV het volgende:
Tip voor Jaap: http://www.elsevier.nl/li(...)nr/206591/index.html
Het lijkt de stem van Dennis wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef agter het volgende:
op 6.49 "ik kan dit kuthuis niet meer zien, ben blij dat ik wegben"
Wie zegt dit?
Dat is niet Kenniet zijn stem...
Het is een beetje alsof je steeds naar een kopje grijpt dat er niet meer staat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef rooie3 het volgende:
Vind er echt niks aan dat het over is.Zag net een afscheidsfilmpje met muziek eronder en vond het echt niet leuk.
Vertel mij wat, ik heb de hele middag in de tuin gewerkt en loop nu met mijn ziel onder mijn arm.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef rooie3 het volgende:
Vind er echt niks aan dat het over is.Zag net een afscheidsfilmpje met muziek eronder en vond het echt niet leuk.
Mijn streams staan ook nog gewoon aan..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's een goeie, hij heeft er nu het geld voor.
Mijn streams staan ook nog aan, erg hè?
Is in mijn woonplaatsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, begrijpelijk. Ik voel me ook onthand. Het zal wel een dag of twee duren, schat ik in.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet,ik mis iets,maar ja na twee jaar is er toch iets ontstaan,wou dat ik nog een beetje kon kankeren op die RAT maar ja,het is over,loop een beetje met mijn ziel onder mijn armenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef rooie3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |