Ik had het over Huub.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks ervan..aangezien je geen users mag uitschelden
Ik vond dat ook een verassende wending. Ik zat mijn nagels zowat op te etenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:16 schreef Scandalous het volgende:
mijn held van het jaar is trouwens mijn vriend, die maandenlang zo deed over mijn gestream. en dan gisteravond thuiskomt nadat de lijnen waren gesloten... en toen won Japie, en vriendje ging helemaal uit zn dak tranen in zn ogen Helemaal juichen toen hij Brian zo zag staan
omg en dan dat mens op de achtergrond dat loopt te dreigen 'als dit op tv komt, als dit op tv komt', nee domme trut, niet op tv maar wel op youtubequote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef agter het volgende:
op 6.49 "ik kan dit kuthuis niet meer zien, ben blij dat ik wegben"
Wie zegt dit?
Dat is niet Kenniet zijn stem...
Ik was ook echt verbaasdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een verassende wending. Ik zat mijn nagels zowat op te eten
toen Huub naar huis moest. Toen wist ik bijna zeker dat die Rat ging winnen![]()
![]()
Oh wat was ik blij dat het Japi Japi Japi Japiooooooooo werd![]()
Huubquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had het over Huub.![]()
Maar goed, we zullen wel zien.
Volgens de fam. Kotzbaks is de wereld verrotquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:23 schreef Scandalous het volgende:
Toch wel maf om te zien en te horen eigenlijk, de familie Kubatz die er zo kapot van zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Joris zo uit z'n naad gaat omdat Huub verloorKenneth zag het natuurlijk al helemaal zitten , al dat geld...
Mijn vriend zag me met de foon in mn hand en had niks door..... pas na de finale, toen hij uberhaupt wist dat er een finale was, vroeg hij: hoeveel keer heb je gebeld?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:16 schreef Scandalous het volgende:
Ik zou al die filmpjes die ze gisteren lieten zien nog wel terug willen zien.... Heb heel wat gemist omdat ik als een gek zat te typen met mn rug naar de tv![]()
mijn held van het jaar is trouwens mijn vriend, die maandenlang zodeed over mijn gestream. en dan gisteravond thuiskomt nadat de lijnen waren gesloten... en toen won Japie, en vriendje ging helemaal uit zn dak
![]()
tranen in zn ogen
Helemaal juichen toen hij Brian zo zag staan
Okee ik vertel ook maar wat om af te kicken
Die hebben ook gezien hoe Brian in alles voorgetrokken werd en net als veel mensen hier waarschijnlijk ook gedacht: 1 + 1 = 2, kat in het bakkie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:23 schreef Scandalous het volgende:
Toch wel maf om te zien en te horen eigenlijk, de familie Kubatz die er zo kapot van zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Joris zo uit z'n naad gaat omdat Huub verloorKenneth zag het natuurlijk al helemaal zitten , al dat geld...
De vader van Jaap heeft Jaap gewaarschuwd voor mensen zoals jijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat is de finale?
Ik hoop echt dat Huub gaat winnen...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn vriend zag me met de foon in mn hand en had niks door..... pas na de finale, toen hij uberhaupt wist dat er een finale was, vroeg hij: hoeveel keer heb je gebeld?
Tsja, wat kun je verwachten van iemand die het forum gaat afzeiken dat na de exit van Huub massaal op Jaap is gaan stemmen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
De vader van Jaap heeft Jaap gewaarschuwd voor mensen zoals jij
Leuke familie he...die Kubatzen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
omg en dan dat mens op de achtergrond dat loopt te dreigen 'als dit op tv komt, als dit op tv komt', nee domme trut, niet op tv maar wel op youtube
En?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn vriend zag me met de foon in mn hand en had niks door..... pas na de finale, toen hij uberhaupt wist dat er een finale was, vroeg hij: hoeveel keer heb je gebeld?
0909-1303quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat is de finale?
http://www.korrelatie.nl/quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat is de finale?
En de moeder van Jaap heeft mij gisteravond persoonlijk gebeld en bedankt wat ik voor www.kingjaap.nl heb gedaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
De vader van Jaap heeft Jaap gewaarschuwd voor mensen zoals jij
Een hele aparte manier van bedanken inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Tsja, wat kun je verwachten van iemand die het forum gaat afzeiken dat na de exit van Huub massaal op Jaap is gaan stemmen.
met Nenaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
Africam kan het niet aan![]()
Verslaafd? nee hoor
@agter 19:00 uur
1 keer, voor Jaap, na de exit van Huub.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:28 schreef agter het volgende:
[..]
En?
Dat wil ik nu ook wel weten...wat was daarop uw antwoord?
Even nieuw topic maken ?quote:
De liftmonteurquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:35 schreef agter het volgende:
Wie zegt dit?
"ik ben helemaal over mijn toeren"
"maar een lichtpuntje nog, en dat is morgen"
"dit dat dit dat"
"en zonder al die shit camera's"
"ik ben er helemaal klaar mee brother"
"weet je hoeveel shit ik heb moeten slikken?"
"ik ben helemaal zwaar verdrietig en kan vannacht ook niet slapen"
"je hoeft me geeneens uit te leggen, geen a b c"
"fock al die shit brother"
"fock al die andere shitzooi"
"jij bent de enigste winnaar en al die andere niet"
Ik heb net nog even gespiekt: mooi dat je het africam scherm nu zo groot hebtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
Africam kan het niet aan![]()
Verslaafd? nee hoor
@agter 19:00 uur
Tja Jaap, dan moet je de pers ook maar niet zo treiteren...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:35 schreef MargrietV het volgende:
http://www.nu.nl/news/158(...)t_zijn_vrijheid.html
Hij zei gisteren tegen Cora al dat hij niet meer met andere miljonairs zou gaan optreden. Maar ik begrijp dat hij er nog wel aan een paar vastzit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
Dat Jaap fans echt zo naief zijn om te denken dat Jaap doorgaat met een show op internet
Die kerel gaat zijn geld zo wegzetten dat hij nooit meer wat hoeft te doen.
spareribs eten tot dat hij er bij neervalt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
Dat Jaap fans echt zo naief zijn om te denken dat Jaap doorgaat met een show op internet
Die hadden natuurlijk,vakantie afgesproken voor de komende zomer,ja jammer,ik ga wel,naar Volendam,paling eten en weer naar huis,en dat was het.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:23 schreef Scandalous het volgende:
Daar is Cora voor!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:42 schreef cobain94 het volgende:
Als jaap echt een borderliner is heeft hij het geld er zo doorheen gebrast..
ik snel kijken, maar is al weg zeker?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:42 schreef humberto.tan het volgende:
Ze kunnen op het brian en amanda gastenboek niet lachten om
[ afbeelding ]
Natasja heeft er ook gepost.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik vermoed het wel, maar na het posten had ik een ban
Ik zou zeggen.... houd zijn site in de gaten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
als je die tassie bedoelt, die ondertekent met natasha, ik schat natasia niet bijzonder hoog in, maar ik denk wel dat ze haar naam goed kan schrijvenquote:
geef de link nog eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik vermoed het wel, maar na het posten had ik een ban
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:42 schreef cobain94 het volgende:
Als jaap echt een borderliner is heeft hij het geld er zo doorheen gebrast..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |