Dat zou ik heel leuk vinden, maar ik vermoed dat hij eerder naar NowLive toetrekt. Die hebben veel voor hem gedaan en zijn daardoor veel bij hem in beeld geweest (getuige ook de twee fans die met camera op bezoek kwamen).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, wie weet komen ze hier nog eens een keertje langs, Huub was hier al eerder natuurlijk.
Echt? Dan moet je eens terugdenken aan die oeverloze knuffelsessies in de tuin van Dennis en Nadia. Stomvervelend toch? Ik vond het de meest slaapverwekkende DGK periode.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:09 schreef agter het volgende:
[..]
Dus die was niet zo blij met zijn baantje...
Leek mij eigenlijk wel leuk werk!!
Brian stond wel aan de basis van Fok!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou ik heel leuk vinden, maar ik vermoed dat hij eerder naar NowLive toetrekt. Die hebben veel voor hem gedaan en zijn daardoor veel bij hem in beeld geweest (getuige ook de twee fans die met camera op bezoek kwamen).
Jaap, Brian en Amanda zullen zich hier vrijwel zeker niet laten zien.
Nee voor de eerste opdracht krijgen jullie een hometrainer met dynamo die is aangeslotenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:03 schreef kahaarin het volgende:
ik vermoed dat onze eerste opdracht word: "Bouw een douche als je wil douchen." Ben ik nu warm?
Ach, lekker voor je werk een beetje buiten hangen en wat filmen...een paar uurtjes per dag...toch niet slecht?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Dan moet je eens terugdenken aan die oeverloze knuffelsessies in de tuin van Dennis en Nadia. Stomvervelend toch? Ik vond het de meest slaapverwekkende DGK periode.
Gewoon even buurten hier moet toch kunnen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou ik heel leuk vinden, maar ik vermoed dat hij eerder naar NowLive toetrekt. Die hebben veel voor hem gedaan en zijn daardoor veel bij hem in beeld geweest (getuige ook de twee fans die met camera op bezoek kwamen).
Jaap, Brian en Amanda zullen zich hier vrijwel zeker niet laten zien.
Niks ervan..aangezien je geen users mag uitscheldenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gewoon even buurten hier moet toch kunnen?![]()
Ik denk dat je wel gelijk hebt hoor.
Doet mij denken aan dat lampje laten branden....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee voor de eerste opdracht krijgen jullie een hometrainer met dynamo die is aangesloten
op het lichtnet hier in huis. Zorg dat er 24uur per dag iemand de hometrainer berijdt !!!
(Scheelt mij weer in de energiekosten)
Ik had het over Huub.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks ervan..aangezien je geen users mag uitschelden
Ik vond dat ook een verassende wending. Ik zat mijn nagels zowat op te etenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:16 schreef Scandalous het volgende:
mijn held van het jaar is trouwens mijn vriend, die maandenlang zo deed over mijn gestream. en dan gisteravond thuiskomt nadat de lijnen waren gesloten... en toen won Japie, en vriendje ging helemaal uit zn dak tranen in zn ogen Helemaal juichen toen hij Brian zo zag staan
omg en dan dat mens op de achtergrond dat loopt te dreigen 'als dit op tv komt, als dit op tv komt', nee domme trut, niet op tv maar wel op youtubequote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef agter het volgende:
op 6.49 "ik kan dit kuthuis niet meer zien, ben blij dat ik wegben"
Wie zegt dit?
Dat is niet Kenniet zijn stem...
Ik was ook echt verbaasdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een verassende wending. Ik zat mijn nagels zowat op te eten
toen Huub naar huis moest. Toen wist ik bijna zeker dat die Rat ging winnen![]()
![]()
Oh wat was ik blij dat het Japi Japi Japi Japiooooooooo werd![]()
Huubquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had het over Huub.![]()
Maar goed, we zullen wel zien.
Volgens de fam. Kotzbaks is de wereld verrotquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:23 schreef Scandalous het volgende:
Toch wel maf om te zien en te horen eigenlijk, de familie Kubatz die er zo kapot van zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Joris zo uit z'n naad gaat omdat Huub verloorKenneth zag het natuurlijk al helemaal zitten , al dat geld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |