Spannend zegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.... houd zijn site in de gaten.
Wie weet komt er nog een enorme verrassing.
Maar Huub heeft als enige van degenen die het lang hebben volgehouden in de kooi vriendschappen opgebouwd binnen het huis, dat gaat volgens mij niet geweldig samen met borderline.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind Natasia (helemaal) en Huub meer onder die kwallificatie Borderliner vallen. Personen die van het een op het andere moment compleet en heftig kunnen omslaan in hun stemming. Mensen zonder een midden of alleen met een ogenschijnlijk midden. En bovendien is de diagnose (als die al bestaat en hij dat niet compleet verzonnen heeft, wat me waarschijnlijker lijkt) nooit definitief gesteld
Het is ook maar een woord. Uiteindellijk is het een psychologische benadering van een bepaalde afwijkende vorm van gedrag, een sticker plakken op een afwijking die in talloze varianten voorkomtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:51 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar Huub heeft als enige van degenen die het lang hebben volgehouden in de kooi vriendschappen opgebouwd binnen het huis, dat gaat volgens mij niet geweldig samen met borderline.
*CC even door elkaar rammelt*quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:52 schreef Copycat het volgende:
Denial, denial ... I love ya, denial, you're always a dream away ...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef agter het volgende:
[..]
ik snap heel goed dat mama netty alleenstaand is...
wie wil daar nou huis en haard mee delen?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hee Amanda niet vergeten, die heeft nu eindelijk ook vriendinnen, voor zolang het duurt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:51 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar Huub heeft als enige van degenen die het lang hebben volgehouden in de kooi vriendschappen opgebouwd binnen het huis, dat gaat volgens mij niet geweldig samen met borderline.
Da's een goeie, hij heeft er nu het geld voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:05 schreef MargrietV het volgende:
Tip voor Jaap: http://www.elsevier.nl/li(...)nr/206591/index.html
Het lijkt de stem van Dennis wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef agter het volgende:
op 6.49 "ik kan dit kuthuis niet meer zien, ben blij dat ik wegben"
Wie zegt dit?
Dat is niet Kenniet zijn stem...
Het is een beetje alsof je steeds naar een kopje grijpt dat er niet meer staat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef rooie3 het volgende:
Vind er echt niks aan dat het over is.Zag net een afscheidsfilmpje met muziek eronder en vond het echt niet leuk.
Vertel mij wat, ik heb de hele middag in de tuin gewerkt en loop nu met mijn ziel onder mijn arm.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef rooie3 het volgende:
Vind er echt niks aan dat het over is.Zag net een afscheidsfilmpje met muziek eronder en vond het echt niet leuk.
Mijn streams staan ook nog gewoon aan..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's een goeie, hij heeft er nu het geld voor.
Mijn streams staan ook nog aan, erg hè?
Is in mijn woonplaatsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, begrijpelijk. Ik voel me ook onthand. Het zal wel een dag of twee duren, schat ik in.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet,ik mis iets,maar ja na twee jaar is er toch iets ontstaan,wou dat ik nog een beetje kon kankeren op die RAT maar ja,het is over,loop een beetje met mijn ziel onder mijn armenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef rooie3 het volgende:
Je kunt je aanmelden bij PeterNB, die heeft zijn logeerkamer ter beschikking gesteld voor zijn eigen RLSquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:16 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Ik ook niet,ik mis iets,maar ja na twee jaar is er toch iets ontstaan,wou dat ik nog een beetje kon kankeren op die RAT maar ja,het is over,loop een beetje met mijn ziel onder mijn armen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had niet verwacht dat ik er zo diep in zou zitten.Nu het weg is ,merk ik pas hoe verslaafd ik was.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:16 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Ik ook niet,ik mis iets,maar ja na twee jaar is er toch iets ontstaan,wou dat ik nog een beetje kon kankeren op die RAT maar ja,het is over,loop een beetje met mijn ziel onder mijn armen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, ze wil post nu!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:15 schreef Marrije het volgende:
Heeft Amanda al gevraagd wat 'we' gaan eten?
Dank je ,zal het nooit vergeten,O wat ben ik blij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden bij PeterNB, die heeft zijn logeerkamer ter beschikking gesteld voor zijn eigen RLS
Ik hoop dat het idd maar een paar dagen duurt en ik ben blij dat het lekker weer is. Met een goed boek in de tuin is ook niet gek, maar het is de routine hè? Ik had ook liever Syl, Eric of Ilona gehoord bij NLR, Nena heeft nooit zoveel te melden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:16 schreef Disana het volgende:
Nee hoor, begrijpelijk. Ik voel me ook onthand. Het zal wel een dag of twee duren, schat ik in.
Vanavond dus Nowlive radio, wie weet wat ze daar nog te melden hebben. Was Nena er niet te gast? Natuurlijk hoor ik liever Eric of Sylvia, die kunnen vast veel vertellen over gisteren.
Nena is vooral lekker om naar te kijken.... echt een gebrek van zo'n radiozender... daar zouden ze nog eens iets op moeten bedenken...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, begrijpelijk. Ik voel me ook onthand. Het zal wel een dag of twee duren, schat ik in.
Vanavond dus Nowlive radio, wie weet wat ze daar nog te melden hebben. Was Nena er niet te gast? Natuurlijk hoor ik liever Eric of Sylvia, die kunnen vast veel vertellen over gisteren.
Daar maakte ze Brian helemaal gek mee, met die onverschilligheid. Hij was gekker op Nena dan hij ooit op Amanda is geweest, áls hij al gek geweest is op Amanda.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Nena is vooral lekker om naar te kijken.... echt een gebrek van zo'n radiozender... daar zouden ze nog eens iets op moeten bedenken...
Al vond ik het heerlijk hoe obverschillig ze soms kon doen.
Braquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb GROOT nieuws voor de Cos-Kamer-Bewoners !
Vanavond komt er een nieuwe bewoner jullie kamer vergezellen.
Deze nieuwe bewoner komt uit Almere, is dichter, zanger, muzikant,
rapper, dj, schilder en bezit nog veel meer talenten ! Hij zal rond 20.00h
de GoudenCosKamer betreden ! Geef hem een HARTELIJK welkom !
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef VirtualPOM het volgende:
De gouden kooi is ook wel echt het programma van de one-liners geworden. Die DGK T-shirts waren een logisch gevolg daarvan, al heb ik nog nooi iemand ermee zien lopen
Wie o wie zou dat nu zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb GROOT nieuws voor de Cos-Kamer-Bewoners !
Vanavond komt er een nieuwe bewoner jullie kamer vergezellen.
Deze nieuwe bewoner komt uit Almere, is dichter, zanger, muzikant,
rapper, dj, schilder en bezit nog veel meer talenten ! Hij zal rond 20.00h
de GoudenCosKamer betreden ! Geef hem een HARTELIJK welkom !
quote:
Ga je stoer doen?quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian: Dronken kut Scandalous kut bitch.
Nog erger, alsof je kopje leeg is en je blijft er in kijken.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je steeds naar een kopje grijpt dat er niet meer staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |