Waar was jíj trouwens tijdens de uitzending, ik zag je niet..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet dat het netjes is, maar van die 500.000 wisten Sjoerd en ik ook niets af, we dachten ook dat hij het meende .
Maar wat Jaap al zei.... Dát is DGK...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:32 schreef Kinga het volgende:
Awwww, shownieuws krijgt toch een item
Hihi.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar was jíj trouwens tijdens de uitzending, ik zag je niet..
Hij heeft het te danken aan de Huubfans.Fans heeft hij schijt aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:30 schreef Rotterdammert het volgende:
Jaap heeft al zijn stemmers niet eens bedankt, sterker nog hij maakt ze alleen maar belachelijk
maar hij komt zich zelf nog wel is tegen!
Teveel eer maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:33 schreef Lobasca het volgende:
En jij bedankt, dat je er elke dag weer was, mijn rots in de branding, DGK was BQ, en BQ was DGK, kanjer!
Tijd voor een Nijntje spreukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
Manieren heeft Jaap niet.
heb ik ff in de op gezetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat jij het bent.
Loser belt Coño Bo Mama.
Wat een moederliefdequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:38 schreef Lobasca het volgende:
"Dis is de tweede keer dat je ernaast zit, eerst met tennis, er moet iets groots zijn".. Aldus Netty de Heks
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:39 schreef blomst het volgende:
Zo de grootste angsthaas heeft de kooi dan ook eindelijk verlaten, en niet het huis leeg gehaald, hij had eerst even met achter gebeld.
Verdrietig niet, jammer is het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef Disana het volgende:
Wie is er nog meer verdrietig dat de streams en het COSsen nu echt zijn afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |