maar daar schijnt ook zo'n doordrammer te zitten. Iig leuk dat ik weet dat ik je daar weer tegen kan komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:47 schreef miesy het volgende:
echt bizar zo'n einde..![]()
nou ja gelukkig is er nog altijd de africam, waar niets gescript is en het onverwachte altijd aanwezig
Dat zeiden ze alleen maar omdat jij anders boos werd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is ook niet waar, heb de afgelopen dagen veel luitjes gesproken, die alleen naar de uitzending keken, en ook zij vonden Huub geniaal, RAT en SNOL achterbaks..en Jaap hilarisch
da's in september al, als het goed is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:49 schreef STAP01 het volgende:
Oh, wat heb ik me vermaakt hier! Iedereen bedankt! Hopelijk tot een volgende Gouden Kooi!
Dat kunnen ze zich niet permitterenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zeiden ze alleen maar omdat jij anders boos werd.![]()
Brian deed het best goed bij de gemiddelde kijker, echt. En ik geloof dus ook niet dat de uitslagen gemanipuleerd zijn.
Je was super met je caps, veelal in het holst van de nacht, bedankt pokerface!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef Prospera het volgende:
Ik moet nu dealen met mijn capverslaving![]()
Vanaf gisteravond wel 80 caps genomen
Als jíj er bij bent zéker!quote:
Hé, Mikeyquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga maar weer coke snuiven denk ik dan
Voor mij ook, omdat hij eerlijk was en het meest heeft gegeven. Ik zal nooit begrijpen hoe het komt dat hij al die tijd enorm hoog stond in de populariteitspoll en toen ineens zakte als een baksteen en gisteren zelfs helemaal onderaan stond.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb een kater en baal.Het is niet allemaal gegaan hoe ik het voor ogen had.Jaap als winnaar is misschien wel goed voor de gemoederen tussen de Brian en Huubfans,maar de beste winnaar is het.
Denk dat de regie niet anders heeft gekund dan Jaap te laten winnen.Maar voor mij is er maar een winnaar en dat is Huub.
oh?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar daar schijnt ook zo'n doordrammer te zitten. Iig leuk dat ik weet dat ik je daar weer tegen kan komen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zeiden ze alleen maar omdat jij anders boos werd.![]()
Brian deed het best goed bij de gemiddelde kijker, echt. En ik geloof dus ook niet dat de uitslagen gemanipuleerd zijn.
Ja, juist die vogeltjes maken het zo leeg en stil ineens. Ben je er de volgende keer weer bij, Peter?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het voelt wel een beetje leeg zo met die vogeltjes op de achtergrond..................
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef neehe het volgende:
Nou dat was het dan, ik zal het wel gaan missen.
Nu niet meer als ik op sta als eerste de computer aanzetten en even de COS doorlezen en de streams opstarten.
Zal wel even wennen zijn, ik vindt het zwaar kut.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als jíj er bij bent zéker!
Ik heb hier zo vaak dubbel gelegen om jou, hoevaak je ook RATen SILICONENSNOL
zei, het bleef grappig, bedankt Jewscky
Moet het wel weer hier zijn, ik heb mezelf zojuist aan de COS vastgeketend.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, juist die vogeltjes maken het zo leeg en stil ineens. Ben je er de volgende keer weer bij, Peter?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga maar weer coke snuiven denk ik dan
Nee tante van Brian en zijn moeder.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef agter het volgende:
Na de uitslag van gisteravond, Netty en de moeder van Jaap samen:
[ link | afbeelding ]
Ja joh, dat wordt even flink doorbijten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef neehe het volgende:
Nou dat was het dan, ik zal het wel gaan missen.
Nu niet meer als ik op sta als eerste de computer aanzetten en even de COS doorlezen en de streams opstarten.
Zal wel even wennen zijn, ik vindt het zwaar kut.
Teringwijfquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef agter het volgende:
Na de uitslag van gisteravond, Netty en de moeder van Jaap samen:
[ link | afbeelding ]
Allemaal by-gones, het is gedaan, het was leuk, iedereen ontzettend bedankt, zo lang de COS-sen nog open zijn zal ik zeker blijven en tot de volgede Kooi!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef yvonne het volgende:
Zooooooooooooooooooo, en dan nu de nazit
Er werd gesteld dat alle Huub stemmers daarna op Jaap stemden, een hoog percentage, waarom, WAAROM bleef de stemming voor Huub dan zo absurd laag?
Wie controleert trouwens hoeveel lijnen er openstonden?
Stel: Huub 2 lijnen, Brian 10 lijnen, wie controleert dat?
Dank je welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je was super met je caps, veelal in het holst van de nacht, bedankt pokerface!!![]()
Fijn te horen,maar dat is te laat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ja Jewsky..zelfs achter de schermen lagen we dubbel om je
Ja, daar zit iemand die dag en nacht zit te streamen en nooit een ander de kans gunt ook eens een cap te posten. Ook al is iemand (bij uitzondering) eerder met een cap dan zij, dan nog zal ze de hare erachteraan gooien. Echt niet leuk daar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar daar schijnt ook zo'n doordrammer te zitten. Iig leuk dat ik weet dat ik je daar weer tegen kan komen.
Misschien gaat het net als bij beltegoed dat je niet hebt opgemaakt en kun je ze meenemen naar de volgende kooi!quote:
En jij bent een lieverdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Allemaal by-gones, het is gedaan, het was leuk, iedereen ontzettend bedankt, zo lang de COS-sen nog open zijn zal ik zeker blijven en tot de volgede Kooi!![]()
![]()
![]()
Jij ook bedankt en iedereen die meedeedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:55 schreef yvonne het volgende:
Iedereen, écht iedereen! enorm bedankt voor een enorm leuke FOK!periode!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |