Owja...toen kwam Hotel Big Brotherquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:44 schreef blomst het volgende:
Nu de timmerlieden er maar in, was in BB toch ook zo
Juist!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb een kater en baal.Het is niet allemaal gegaan hoe ik het voor ogen had.Jaap als winnaar is misschien wel goed voor de gemoederen tussen de Brian en Huubfans,maar de beste winnaar is het.
Denk dat de regie niet anders heeft gekund dan Jaap te laten winnen.Maar voor mij is er maar een winnaar en dat is Huub.
Ja hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:46 schreef Jewscky het volgende:
Er is nu al een bepaalde leegte.
Dat wisten we ook : in de TV-uitzendingen werd Huub structureel zo negatief mogelijk in beeld gebracht. Alles waar ze hem op konden pakken, werd aangegrepen. Tot de finale aan toe, waar Bridget geen moeite deed om haar afkeer van Huub te verbergen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee, maar van te voren wisten we allemaal dat Huub niet zo winnen, terwijl hij toch de meeste bewondering oogstte, rara hoe kan dat?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ja precies. Ik ben er echt een beetje emotioneel van (nou heb ik van de week natuurlijk ook niet al te best geslapen dus dat zal meespelen).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal het enorm gaan missen, de gezelligheid en gekibbel met elkaar, de ochtendroutine: even bijlezen met koffie, alle gekke, leuke, rare en ontroerende dingen.
En me verbazen waar ik me eik allemaal boos om heb gemaakt
Deze gewoon volmaken en geen nieuwe meer openenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik kan het nog niet aan
Pinkte jij ook een traantje weg?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik, maar gelukkig lopen de COSsen nog even door.
The End.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ook niet waar, heb de afgelopen dagen veel luitjes gesproken, die alleen naar de uitzending keken, en ook zij vonden Huub geniaal, RAT en SNOL achterbaks..en Jaap hilarischquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wisten we ook : in de TV-uitzendingen werd Huub structureel zo negatief mogelijk in beeld gebracht. Alles waar ze hem op konden pakken, werd aangegrepen. Tot de finale aan toe, waar Bridget geen moeite deed om haar afkeer van Huub te verbergen.
Streamers weten beter.. maar dat zijn er misschien een paar duizend. Kijkers een paar hónderdduizend, en de finale 1.5 miljoen.
Helaas hij mocht gewoon niet winnen.En dat wisten we al een hele tijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:45 schreef neehe het volgende:
Kom op mensen BEL VOOR HUUB NAAR 0909-1303 hij moet vanavond winnen !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |