Die punten voor Jaap zijn bepaald door de FEBO.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:07 schreef Prosac het volgende:
Die goede doelen tactiek heeft Brian (en de FEBO) helemaal niet de das om gedaan, maar juist het feit dat Jaap voldoende punten kreeg van Brian en Amanda.
Maar uiteindelijk verliest Brian omdat ze Jaap er te lang in hebben gehouden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die punten voor Jaap zijn bepaald door de FEBO.
De halve finale was volgens een script.
Ik weet zeker dat Jaap dankzij de goede doelen bullshit icm de huub fans die brian niet wilde zien winnen smsjes heeft gekregen.
Ik geloof dat niet, Brian was daar gisteren zo zuur van dat hij Jaap 7 punten had gegeven. Amanda herhaalde dat maar een keer of tachtig dat het zijn eigen schuld was.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kut he ? Ik blijf ook maar steeds terugkomen hierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:08 schreef mazaru het volgende:
Ships
Klaar met eten, koffie op, tijd voor de streams en de COS
De halve finale kan best gescript zijn, al was het alleen maar om te zorgen dat er zoveel mogelijk SMSjes gegenereerd zouden worden, beide "favorieten" stonden immers onderaan met een miniem verschil.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Jaap dankzij de goede doelen bullshit icm de huub fans die brian niet wilde zien winnen smsjes heeft gekregen.
Mwah, niet gunnen of haten zijn twee heel verschillenden dingen imo.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
De halve finale kan best gescript zijn, al was het alleen maar om te zorgen dat er zoveel mogelijk SMSjes gegenereerd zouden worden, beide "favorieten" stonden immers onderaan met een miniem verschil.
Die goede doelen BS geloof ik niet in, het niet aan Brian gunnen zal idd voor een hoop mensen reden zijn geweest om op Jaap te stemmen. Wel triest overigens, als je je zo in je haat laat meeslepen om een TV spel...
Hij vond Fridget ook naadje en gelijk heeft hij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef Disana het volgende:
LOL, Mark vraagt zich af of Brian en Amanda het nu nog steeds over Huub hebben. Ik denk van wel.
http://www.risingflowradio.nl/index.php
Jezus wat een paupers hoor ik er doorheen schreeuwen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:13 schreef blomst het volgende:
Palma mocht dus niet Jaap feliciteren of met huub spreken toespraak Palma nowlive aan het einde zegt ze dat.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
Luisteren we mee? Nena straks in de uitzending.
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
Simply the best!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
Luisteren we mee? Nena straks in de uitzending.
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Irritant luisteren alles blijft steeds hangen daar.
Ze zegt no life.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:21 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met je vol,zitten now live elke keer belachelijk te maken.Maar bellen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |