Huub en Claire hebben afscheid genomen:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Scandalous het volgende:
Brian: Succes met je winst
Jaap : Succes met je ding
En Brian's moeder is trots op haar zoon, geen tennisheld en geen miljoen binnen gesleept:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Jaap :dit is het moment waarop ik al fucking 2 jaar zit te wachten, eindelijk de koelkast is van mij alleen en van niemand anders.
quote:
De Hummer van de oom van Claire?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:59 schreef Marrije het volgende:
Brian en Amanda hebben afscheid genomen en zijn vertrokken in een hummer:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:04 schreef Scandalous het volgende:
"Volgende bank!! daarna weer een vraag"
Te erg toch? Ik zeg niet gauw dat ik een hekel heb aan iemand die ik nog nooit heb gesproken, maar ik kan echt niets vriendelijks aan haar ontdekken, niet in haar blik, niet in haar uitspraken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik las het in de COS van vannacht
Nee, uit het oog uit het hart hè
Ah, Gekke Twan.quote:
Bedankt voor je avatar NZquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:06 schreef nachtzuster het volgende:
Volgende bank daarna weer een vraag![]()
Weet John de Mol hier wel van vroeg ze
quote:
Ja, nu wel een beetje......genoeg is genoeg...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:08 schreef Gert het volgende:
Nou Jaap, dit is wel érrug flauw.
Interview met RTL Boulevard: hij heeft zijn goudvis zo gemist.
Juist niet, Jaap stopt altijd te vroeg met zijn acties.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, nu wel een beetje......genoeg is genoeg...
Dat zal Jaap ook wel van die domme vragen vinden, pff, 'wat heb je nou het meest gemist, emotioneel'. Kon ze niks beters verzinnen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:
LOLquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De ene theorie lokt de andere uit
Voor mij heeft de man die het het slimst gespeeld heeft met "iedereen" gewonnen....
Ach laat m gewoon ff 'de man' spelen....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom denk je?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:13 schreef Kinga het volgende:
Waarom negeert ie SBS6?
Stond in het script? Vandaar dat het huwelijk tussen Cora en Jaap niet door mocht gaan zeker.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:14 schreef MargrietV het volgende:
En nu krijgt Jaap een hartinfart en John de Mol hoeft niet uit te betalen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:15 schreef Gert het volgende:
En je middelvinger opsteken en het terrein verlaten kan niet, want je moet met iets thuiskomen als verslaggever.
Hahaha, zielig voor die meid.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:15 schreef Gert het volgende:
Wel een beetje sneu, om zo rond Jaap te moeten hangen voor een leuk citaatje. Sjezusm wat loopt ie de kapsoneslijer uit te hangen.![]()
En je middelvinger opsteken en het terrein verlaten kan niet, want je moet met iets thuiskomen als verslaggever.
Eik is verslaggever een sneu beroepquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:15 schreef Gert het volgende:
Wel een beetje sneu, om zo rond Jaap te moeten hangen voor een leuk citaatje. Sjezus wat loopt-ie de kapsoneslijer uit te hangen.![]()
Alkmaarse schoonheid, bedankt!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef milk-shake het volgende:
nou ik heb genoeg gezien van Japio..................ik wens jullie het allebest het was leuk op fok hier.............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
saskia alias milk-shake
Tot ziens Saskia, tot de volgende DGK.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef milk-shake het volgende:
nou ik heb genoeg gezien van Japio..................ik wens jullie het allebest het was leuk op fok hier.............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
saskia alias milk-shake
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot ziens Saskia, tot de volgende DGK.![]()
Doei! tot ziens!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef akveor het volgende:
Nou moet ik er echt vandoor... ben ondertussen al twee uur te laat.
Mischien tot later....
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef akveor het volgende:
Mischien tot later....
En jij bent liefquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
Welkom op FOK! Huub!
Dag saskiatot de volgende DGK
Aaaah, wat lief.quote:
De Cossen zullen nog wel even doorgaan....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej, zonder innig afscheid kom je niet weg!! Tot straks!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:22 schreef akveor het volgende:
[..]
De Cossen zullen nog wel even doorgaan....
Ik schat [COS # 5011] Nog steeds een streamlock.Dus tot strakkies dan maar....
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij bent liefWou ik ook nog ff kwijt
vast wel, jij piept er toch niet zo even tussen neus en lippen tussenuit?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aaaah, wat lief.
Ik ga er even vantussen, misschien tot later.
tuurlijk tot later.... de cossen blijven nog ff bestaan.... ik ga ook ff de zon inquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef akveor het volgende:
Mischien tot later....
ANP dacht ik....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:25 schreef Day het volgende:
Is die jongen die nu meehelpt met sjouwen ook van de pers?
Misschien dat die in ruil voor het sjouwen een vraag kan stellen die wel de moeite waard isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:25 schreef Day het volgende:
Bye byequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:26 schreef FSR het volgende:
En dit zal ook mijn laatste post zijn, omtrent DGK......
Allen dank voor het verslaan, steunen en gevenvan commentaren op de streams....
Bye bye all.....![]()
Nu nog een passend eindnummer..... Here we go.....
Dit is het einde, dat doet de deur dicht
Er zijn geen woorden voor, ja dat is tra la la la
ja dat is tra la la la (2x)
we gaan feesten, beesten, dansen en sjanzen,
here we go!
vanuit je tenen!
ja dat is tra la la la
alles mag uit, behalve het licht!!
ja dat is tra la la la (3x)
volgens mij zijn er twee uit de vrachtwagen gekomen, en een van de pers die fanatiek mee helpt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:25 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:26 schreef Lobasca het volgende:
Jaapt helpt wel zelf met sjouwen, onze kersverse miljonair![]()
Al een filmpje over Netty die die tennisuitspraak over Brian doet, heb ik gister niet meegekregen?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn....hij jat die hele villa leeg.....
jeetje, wist ZELFSquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet dat het netjes is, maar van die 500.000 wisten Sjoerd en ik ook niets af, we dachten ook dat hij het meende .
Maar wat Jaap al zei.... Dát is DGK...
Netty is dan toch niet te zien, maar aan de telefoon?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wilt VRIJWILLIG nog een keer Netty zien?
Ik ook wel, maar dan door m'n voorruit, plankgas.
Hoi Brian, ik woon in de buurt van Schagen.![]()
Bye Bye FSRquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:26 schreef FSR het volgende:
En dit zal ook mijn laatste post zijn, omtrent DGK......
Allen dank voor het verslaan, steunen en gevenvan commentaren op de streams....
Bye bye all.....![]()
Omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:26 schreef Lobasca het volgende:
Al een filmpje over Netty die die tennisuitspraak over Brian doet, heb ik gister niet meegekregen?
Woehoehoehoequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat jij het bent.
Loser belt Coño Bo Mama.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat jij het bent.
Loser belt Coño Bo Mama.
Zo blijft hij wel langer miljonair.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef Marrije het volgende:
Jaap kan makkelijk nieuwe spullen aanschaffen, hij is tenslotte miljonair. Maar Jaap is Jaap.
Waar was jíj trouwens tijdens de uitzending, ik zag je niet..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niet dat het netjes is, maar van die 500.000 wisten Sjoerd en ik ook niets af, we dachten ook dat hij het meende .
Maar wat Jaap al zei.... Dát is DGK...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:32 schreef Kinga het volgende:
Awwww, shownieuws krijgt toch een item
Hihi.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar was jíj trouwens tijdens de uitzending, ik zag je niet..
Hij heeft het te danken aan de Huubfans.Fans heeft hij schijt aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:30 schreef Rotterdammert het volgende:
Jaap heeft al zijn stemmers niet eens bedankt, sterker nog hij maakt ze alleen maar belachelijk
maar hij komt zich zelf nog wel is tegen!
Teveel eer maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:33 schreef Lobasca het volgende:
En jij bedankt, dat je er elke dag weer was, mijn rots in de branding, DGK was BQ, en BQ was DGK, kanjer!
Tijd voor een Nijntje spreukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
Manieren heeft Jaap niet.
heb ik ff in de op gezetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat jij het bent.
Loser belt Coño Bo Mama.
Wat een moederliefdequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:38 schreef Lobasca het volgende:
"Dis is de tweede keer dat je ernaast zit, eerst met tennis, er moet iets groots zijn".. Aldus Netty de Heks
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:39 schreef blomst het volgende:
Zo de grootste angsthaas heeft de kooi dan ook eindelijk verlaten, en niet het huis leeg gehaald, hij had eerst even met achter gebeld.
Verdrietig niet, jammer is het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef Disana het volgende:
Wie is er nog meer verdrietig dat de streams en het COSsen nu echt zijn afgelopen?
Ik meer van de fokkers dan van de kooi. Jij bedanktquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:39 schreef agter het volgende:
Dat was het!
Alle lieve fokkertjes bedankt...ik heb evenveel van jullie als van de kooi genoten!!!!
Bluf !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah mensen......tot nooit meer ziens.................
Ik zal het enorm gaan missen, de gezelligheid en gekibbel met elkaar, de ochtendroutine: even bijlezen met koffie, alle gekke, leuke, rare en ontroerende dingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef Disana het volgende:
Wie is er nog meer verdrietig dat de streams en het COSsen nu echt zijn afgelopen?
kpnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef yvonne het volgende:
Zooooooooooooooooooo, en dan nu de nazit
Er werd gesteld dat alle Huub stemmers daarna op Jaap stemden, een hoog percentage, waarom, WAAROM bleef de stemming voor Huub dan zo absurd laag?
Wie controleert trouwens hoeveel lijnen er openstonden?
Stel: Huub 2 lijnen, Brian 10 lijnen, wie controleert dat?
jaap had al een kleine voorsprong op brian de laatste tussen uitslag, en die is nog een beetje gezakt, dus het was ook maar nipt dat hij won van Brian.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef yvonne het volgende:
Er werd gesteld dat alle Huub stemmers daarna op Jaap stemden, een hoog percentage, waarom, WAAROM bleef de stemming voor Huub dan zo absurd laag?
Ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef Disana het volgende:
Heeft Kenneth niet ooit de lift in een gebouw van de KPN gerepareerd?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kpn![]()
en die hebben er heul geen belang bij hoorecht niet
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:41 schreef JortK het volgende:
Iemand nog iets voor de rondvraag?
quote:Zooooooooooooooooooo, en dan nu de nazit
Tuurlijk. RLS-gluren is een way of life.quote:
Geen idee, maar van te voren wisten we allemaal dat Huub niet zo winnen, terwijl hij toch de meeste bewondering oogstte, rara hoe kan dat?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef yvonne het volgende:
Heb een kater en baal.Het is niet allemaal gegaan hoe ik het voor ogen had.Jaap als winnaar is misschien wel goed voor de gemoederen tussen de Brian en Huubfans,maar de beste winnaar is het.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef Disana het volgende:
Het voelt wel een beetje leeg zo met die vogeltjes op de achtergrond..................quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef Disana het volgende:
Owja...toen kwam Hotel Big Brotherquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:44 schreef blomst het volgende:
Nu de timmerlieden er maar in, was in BB toch ook zo
Juist!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb een kater en baal.Het is niet allemaal gegaan hoe ik het voor ogen had.Jaap als winnaar is misschien wel goed voor de gemoederen tussen de Brian en Huubfans,maar de beste winnaar is het.
Denk dat de regie niet anders heeft gekund dan Jaap te laten winnen.Maar voor mij is er maar een winnaar en dat is Huub.
Ja hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:46 schreef Jewscky het volgende:
Er is nu al een bepaalde leegte.
Dat wisten we ook : in de TV-uitzendingen werd Huub structureel zo negatief mogelijk in beeld gebracht. Alles waar ze hem op konden pakken, werd aangegrepen. Tot de finale aan toe, waar Bridget geen moeite deed om haar afkeer van Huub te verbergen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee, maar van te voren wisten we allemaal dat Huub niet zo winnen, terwijl hij toch de meeste bewondering oogstte, rara hoe kan dat?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ja precies. Ik ben er echt een beetje emotioneel van (nou heb ik van de week natuurlijk ook niet al te best geslapen dus dat zal meespelen).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal het enorm gaan missen, de gezelligheid en gekibbel met elkaar, de ochtendroutine: even bijlezen met koffie, alle gekke, leuke, rare en ontroerende dingen.
En me verbazen waar ik me eik allemaal boos om heb gemaakt
Deze gewoon volmaken en geen nieuwe meer openenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik kan het nog niet aan
Pinkte jij ook een traantje weg?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik, maar gelukkig lopen de COSsen nog even door.
The End.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ook niet waar, heb de afgelopen dagen veel luitjes gesproken, die alleen naar de uitzending keken, en ook zij vonden Huub geniaal, RAT en SNOL achterbaks..en Jaap hilarischquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wisten we ook : in de TV-uitzendingen werd Huub structureel zo negatief mogelijk in beeld gebracht. Alles waar ze hem op konden pakken, werd aangegrepen. Tot de finale aan toe, waar Bridget geen moeite deed om haar afkeer van Huub te verbergen.
Streamers weten beter.. maar dat zijn er misschien een paar duizend. Kijkers een paar hónderdduizend, en de finale 1.5 miljoen.
Helaas hij mocht gewoon niet winnen.En dat wisten we al een hele tijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:45 schreef neehe het volgende:
Kom op mensen BEL VOOR HUUB NAAR 0909-1303 hij moet vanavond winnen !!!
maar daar schijnt ook zo'n doordrammer te zitten. Iig leuk dat ik weet dat ik je daar weer tegen kan komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:47 schreef miesy het volgende:
echt bizar zo'n einde..![]()
nou ja gelukkig is er nog altijd de africam, waar niets gescript is en het onverwachte altijd aanwezig
Dat zeiden ze alleen maar omdat jij anders boos werd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is ook niet waar, heb de afgelopen dagen veel luitjes gesproken, die alleen naar de uitzending keken, en ook zij vonden Huub geniaal, RAT en SNOL achterbaks..en Jaap hilarisch
da's in september al, als het goed is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:49 schreef STAP01 het volgende:
Oh, wat heb ik me vermaakt hier! Iedereen bedankt! Hopelijk tot een volgende Gouden Kooi!
Dat kunnen ze zich niet permitterenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zeiden ze alleen maar omdat jij anders boos werd.![]()
Brian deed het best goed bij de gemiddelde kijker, echt. En ik geloof dus ook niet dat de uitslagen gemanipuleerd zijn.
Je was super met je caps, veelal in het holst van de nacht, bedankt pokerface!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef Prospera het volgende:
Ik moet nu dealen met mijn capverslaving![]()
Vanaf gisteravond wel 80 caps genomen
Als jíj er bij bent zéker!quote:
Hé, Mikeyquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga maar weer coke snuiven denk ik dan
Voor mij ook, omdat hij eerlijk was en het meest heeft gegeven. Ik zal nooit begrijpen hoe het komt dat hij al die tijd enorm hoog stond in de populariteitspoll en toen ineens zakte als een baksteen en gisteren zelfs helemaal onderaan stond.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb een kater en baal.Het is niet allemaal gegaan hoe ik het voor ogen had.Jaap als winnaar is misschien wel goed voor de gemoederen tussen de Brian en Huubfans,maar de beste winnaar is het.
Denk dat de regie niet anders heeft gekund dan Jaap te laten winnen.Maar voor mij is er maar een winnaar en dat is Huub.
oh?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar daar schijnt ook zo'n doordrammer te zitten. Iig leuk dat ik weet dat ik je daar weer tegen kan komen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zeiden ze alleen maar omdat jij anders boos werd.![]()
Brian deed het best goed bij de gemiddelde kijker, echt. En ik geloof dus ook niet dat de uitslagen gemanipuleerd zijn.
Ja, juist die vogeltjes maken het zo leeg en stil ineens. Ben je er de volgende keer weer bij, Peter?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het voelt wel een beetje leeg zo met die vogeltjes op de achtergrond..................
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef neehe het volgende:
Nou dat was het dan, ik zal het wel gaan missen.
Nu niet meer als ik op sta als eerste de computer aanzetten en even de COS doorlezen en de streams opstarten.
Zal wel even wennen zijn, ik vindt het zwaar kut.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als jíj er bij bent zéker!
Ik heb hier zo vaak dubbel gelegen om jou, hoevaak je ook RATen SILICONENSNOL
zei, het bleef grappig, bedankt Jewscky
Moet het wel weer hier zijn, ik heb mezelf zojuist aan de COS vastgeketend.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, juist die vogeltjes maken het zo leeg en stil ineens. Ben je er de volgende keer weer bij, Peter?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga maar weer coke snuiven denk ik dan
Nee tante van Brian en zijn moeder.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef agter het volgende:
Na de uitslag van gisteravond, Netty en de moeder van Jaap samen:
[ link | afbeelding ]
Ja joh, dat wordt even flink doorbijten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef neehe het volgende:
Nou dat was het dan, ik zal het wel gaan missen.
Nu niet meer als ik op sta als eerste de computer aanzetten en even de COS doorlezen en de streams opstarten.
Zal wel even wennen zijn, ik vindt het zwaar kut.
Teringwijfquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef agter het volgende:
Na de uitslag van gisteravond, Netty en de moeder van Jaap samen:
[ link | afbeelding ]
Allemaal by-gones, het is gedaan, het was leuk, iedereen ontzettend bedankt, zo lang de COS-sen nog open zijn zal ik zeker blijven en tot de volgede Kooi!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:40 schreef yvonne het volgende:
Dank je welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je was super met je caps, veelal in het holst van de nacht, bedankt pokerface!!![]()
Fijn te horen,maar dat is te laat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ja Jewsky..zelfs achter de schermen lagen we dubbel om je
Ja, daar zit iemand die dag en nacht zit te streamen en nooit een ander de kans gunt ook eens een cap te posten. Ook al is iemand (bij uitzondering) eerder met een cap dan zij, dan nog zal ze de hare erachteraan gooien. Echt niet leuk daar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar daar schijnt ook zo'n doordrammer te zitten. Iig leuk dat ik weet dat ik je daar weer tegen kan komen.
Misschien gaat het net als bij beltegoed dat je niet hebt opgemaakt en kun je ze meenemen naar de volgende kooi!quote:
En jij bent een lieverdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Allemaal by-gones, het is gedaan, het was leuk, iedereen ontzettend bedankt, zo lang de COS-sen nog open zijn zal ik zeker blijven en tot de volgede Kooi!![]()
![]()
![]()
Jij ook bedankt en iedereen die meedeedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:55 schreef yvonne het volgende:
Iedereen, écht iedereen! enorm bedankt voor een enorm leuke FOK!periode!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |