Huub en Claire hebben afscheid genomen:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef Scandalous het volgende:
Brian: Succes met je winst
Jaap : Succes met je ding
En Brian's moeder is trots op haar zoon, geen tennisheld en geen miljoen binnen gesleept:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Jaap :dit is het moment waarop ik al fucking 2 jaar zit te wachten, eindelijk de koelkast is van mij alleen en van niemand anders.
quote:
De Hummer van de oom van Claire?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:59 schreef Marrije het volgende:
Brian en Amanda hebben afscheid genomen en zijn vertrokken in een hummer:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:04 schreef Scandalous het volgende:
"Volgende bank!! daarna weer een vraag"
Te erg toch? Ik zeg niet gauw dat ik een hekel heb aan iemand die ik nog nooit heb gesproken, maar ik kan echt niets vriendelijks aan haar ontdekken, niet in haar blik, niet in haar uitspraken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik las het in de COS van vannacht
Nee, uit het oog uit het hart hè
Ah, Gekke Twan.quote:
Bedankt voor je avatar NZquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:06 schreef nachtzuster het volgende:
Volgende bank daarna weer een vraag![]()
Weet John de Mol hier wel van vroeg ze
quote:
Ja, nu wel een beetje......genoeg is genoeg...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:08 schreef Gert het volgende:
Nou Jaap, dit is wel érrug flauw.
Interview met RTL Boulevard: hij heeft zijn goudvis zo gemist.
Juist niet, Jaap stopt altijd te vroeg met zijn acties.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, nu wel een beetje......genoeg is genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |