Huub zei eerder dat ze volgende week dat hok weer ingaan, er volgde een SL. Geen idee waar dat over ging.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:49 schreef yvonne het volgende:
Toch nog wat vraagjes op de valreep:
Bridget zei op het laatst: tot 31 mei kunt u nog genieten van DGK, de uitzendingen gaan tot die tijd door oid ?!
Twee, hoezo was er geen knalfeest?
Programma was klaar, winnaar bekend en het terrein binnen notime leeg.
Je zou toch een spetterend feest verwachten.
De COSsers van afgelopen nacht bedankt,
iedereen hier bedankt, we hebben met elkaar een supertijd gehad.
En nu op naar alle roddels in de media
Precies! Jaap heeft het gewoon onwijs goed gespeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De ene theorie lokt de andere uit
Voor mij heeft de man die het het slimst gespeeld heeft met "iedereen" gewonnen....
Ik las het in de COS van vannachtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Overlopen van moederliefde doet ze niet idd.![]()
Heb je de adoptie van Mannie al geregeld trouwens?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Jaap :dit is het moment waarop ik al fucking 2 jaar zit te wachten, eindelijk de koelkast is van mij alleen en van niemand anders.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Jaap :dit is het moment waarop ik al fucking 2 jaar zit te wachten, eindelijk de koelkast is van mij alleen en van niemand anders.
Caps!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
Daar komt Jaap z'n bolide.....:D
Hier nog 1!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:59 schreef Desii het volgende:
Kan er nix aan doen, maar zit met een brok in mijn keel..
Mijn favoriete bewoner is net met zijn vrouw vertrokken
Bedankt Huubie en Claire
Had ik toch even bijna tranen in mijn ogen toen Huub en Claire vertrokken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:57 schreef akveor het volgende:
Kippevel hiero....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |