Ik wacht al zoooo laaaang...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:01 schreef yvonne het volgende:
Dat dus, de HUUB-haters zullen het topic wel komen verknallen
Er is zat voor je te lezen
Hier ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:47 schreef Carlaa het volgende:
Hey Huub, welkom. We hebben ons best gedaan om je te laten winnen. Mijn vingers doen pijn van het SMS'en. Toen jij niet meer kon winnen hebben de meesten er in elk geval voor gezorgd dat Brian NIET won!
Huub heeft die week vorig jaar februari toen hij eruit lag, hier ook al gepost.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik zou het echt tof vinden als Huub hier komt posten. Ik heet hem iig welkom.
Tja, TV kijkend Nederland kickt schijnbaar op goedkope stronthoeren ipv op jongens (sorry man) als Huubquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:50 schreef JohnDope het volgende:
Huub goed dat je het spel zo slecht hebt gespeeld. En hilarisch dat je zelfs na Amanda geëindigd bent.
Als er iemand goedkoop is, dan is het wel die undercover-gay van een Huub.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:07 schreef Liess het volgende:
[..]
Tja, TV kijkend Nederland kickt schijnbaar op goedkope stronthoeren ipv op jongens (sorry man) als Huub
Huub is vast intens blij jou als stalkster fan te hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:07 schreef Liess het volgende:
Tja, TV kijkend Nederland kickt schijnbaar op goedkope stronthoeren ipv op jongens (sorry man) als Huub
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Huub is vast intens blij jou als stalkster fan te hebben..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |