Ik wacht al zoooo laaaang...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:01 schreef yvonne het volgende:
Dat dus, de HUUB-haters zullen het topic wel komen verknallen
Er is zat voor je te lezen
Hier ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:47 schreef Carlaa het volgende:
Hey Huub, welkom. We hebben ons best gedaan om je te laten winnen. Mijn vingers doen pijn van het SMS'en. Toen jij niet meer kon winnen hebben de meesten er in elk geval voor gezorgd dat Brian NIET won!
Huub heeft die week vorig jaar februari toen hij eruit lag, hier ook al gepost.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik zou het echt tof vinden als Huub hier komt posten. Ik heet hem iig welkom.
Tja, TV kijkend Nederland kickt schijnbaar op goedkope stronthoeren ipv op jongens (sorry man) als Huubquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:50 schreef JohnDope het volgende:
Huub goed dat je het spel zo slecht hebt gespeeld. En hilarisch dat je zelfs na Amanda geëindigd bent.
Als er iemand goedkoop is, dan is het wel die undercover-gay van een Huub.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:07 schreef Liess het volgende:
[..]
Tja, TV kijkend Nederland kickt schijnbaar op goedkope stronthoeren ipv op jongens (sorry man) als Huub
Huub is vast intens blij jou als stalkster fan te hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:07 schreef Liess het volgende:
Tja, TV kijkend Nederland kickt schijnbaar op goedkope stronthoeren ipv op jongens (sorry man) als Huub
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Huub is vast intens blij jou als stalkster fan te hebben..
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:28 schreef spacemangraig het volgende:
Ik denk dat Huub op z'n vroegst over een week pas uit z'n delerium bijkomt, dan moet hij eerst de scheiding nog regelen, en pas daarná kan hij een fokaccount aan gaan maken.
Die heeft hij al.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:06 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft die week vorig jaar februari toen hij eruit lag, hier ook al gepost.
Zou ik toch eerder voor de 1,3 miljoen kiezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:59 schreef Lieve het volgende:
Thuisgekomen met de hoofdprijs!
[ afbeelding ]
GEFELICITEERD HUUB!
En als je slim bent..... deze pakken ze je niet meer af!
Stop totaal met drinken... alleen dan heb je een goede kans.
Je bent en blijft een winnaar. Met de allerbeste deal. Ook al lijkt dat nu anders te zijn.
In ieder geval hebben we Brian niet laten winnen. Dat was al heel wat! John de Mol verslagen!
+1quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:50 schreef JohnDope het volgende:
Huub goed dat je het spel zo slecht hebt gespeeld. En hilarisch dat je zelfs na Amanda geëindigd bent.
+2quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:47 schreef IQM het volgende:
Huub, gefeliciteerd met het feit dat je zo'n twee jaar van je leven verneukt hebt, dat iedereen kon zien wat voor malloot je bent, dat je nu wel kan fluiten naar je glansrijke Pabo-carrière en dat je na die twee jaar geen enkele rooie cent hebt verdiend.
Jawel hoor, maar hij dorst het nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
Huub, van harte welkom op Fok!
Je hebt gedaan wat je kon, hier viel niet tegenop te boksen.
Voor mij ben je de winnaar!
Huub is de morele winnaar omdat hij altijd met open vizier heeft gestreden en nooit een discussie of confrontatie uit de weg is gegaan. Dat kunnen de anderen hem niet nazeggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
Huub, van harte welkom op Fok!
Je hebt gedaan wat je kon, hier viel niet tegenop te boksen.
Voor mij ben je de winnaar!
Ik herinner me nog iets over een gevecht waarbij Huub ineens te bang was om te vechten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
Huub is de morele winnaar omdat hij altijd met open vizier heeft gestreden en nooit een discussie of confrontatie uit de weg is gegaan. Dat kunnen de anderen hem niet nazeggen.
Nooit een confrontatie uit de weg gegaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub is de morele winnaar omdat hij altijd met open vizier heeft gestreden en nooit een discussie of confrontatie uit de weg is gegaan. Dat kunnen de anderen hem niet nazeggen.
En wat was dat een sportief gevecht! Hulde voor de uitdager, wat een waaghalsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:34 schreef seto het volgende:
[..]
Ik herinner me nog iets over een gevecht waarbij Huub ineens te bang was om te vechten.
Je doet net alsof Brian hem dwong om dat gevecht aan te gaan. Huub heeft zelf ja gezegd en is daarna terug gaan krabbelen als een pussy.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:47 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En wat was dat een sportief gevecht! Hulde voor de uitdager, wat een waaghals
En jij doet of het normaal is dat iemand die 2 jaar kickbokstraining krijgt van een professionele trainer iemand gaat uitdagen die (op het moment van uitdagen) nog nooit van zijn leven gekickbokst heeft en die 2 keer zo weinig weegt. En dan ga je het ook nog compleet achter zijn rug om plannen zodat die op de dag zelf er opeens out of the blue mee geconfronteerd wordt. Dan ben je een held hoor!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:55 schreef seto het volgende:
[..]
Je doet net alsof Brian hem dwong om dat gevecht aan te gaan. Huub heeft zelf ja gezegd en is daarna terug gaan krabbelen als een pussy.
Ik denk dat dat er compleet los van staat. Huub moest het hebben van de streamers, die zowel de goede als de slechte kanten van Huub en Brian gezien hebben. De finale was een groot tv-spektakel met 2 miljoen kijkers. De meeste tv-kijkers kennen alleen de erg eenzijdig gemonteerde beelden van slechte Huub en goede Brian en dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:59 schreef seto het volgende:
Jij weet het, Huub weet het, maar toch zegt Huub ja. Dan is het gewoon zijn eigen domme schuld, klaar. Dat terugkrabbelen heeft hem veel stemmen gekost.
Dat denk ik haast wel. Op welk eiland heb jij gezeten dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik werkelijk de enige die geen minuut van DGK heeft gezien....
Ik vond het eerst vreselijk, werd er helemaal agressief van.... Maar toen er nog maar 5 over waren, met af en toe wat vage figuren over de vloer waarvan mij ook niet helemaal duidelijk is wat ze kwamen doen, werd het best aardig qua "spelletje" wat er gespeeld werd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Fijn dat jij laat zien hoe je wel met mensen omgaatquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef APK het volgende:
Ongezien: Sterf, lul!
Hoe jij met mensen omgaat.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:
Vertel?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:12 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Fijn dat jij laat zien hoe je wel met mensen omgaat
Gezien! En gequote!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef APK het volgende:
Ongezien: Sterf, lul!
Hoe jij met mensen omgaat.
Net als jij?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:47 schreef IQM het volgende:
Huub, gefeliciteerd met het feit dat je zo'n twee jaar van je leven verneukt hebt, dat iedereen kon zien wat voor malloot je bent, dat je nu wel kan fluiten naar je glansrijke Pabo-carrière en dat je na die twee jaar geen enkele rooie cent hebt verdiend.
Succes met de rest van je 'leven'. We spreken elkaar over tien jaar nog wel eens. Kijken waar je dan bent beland.
Waarom wíst ik gewoon dat je van alle reacties hier per se op die van mij moest reageren!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net als jij?
Al jaren even kansloos op FOK!?
Dan ken je Sly nog nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |