quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:28 schreef spacemangraig het volgende:
Ik denk dat Huub op z'n vroegst over een week pas uit z'n delerium bijkomt, dan moet hij eerst de scheiding nog regelen, en pas daarná kan hij een fokaccount aan gaan maken.
Die heeft hij al.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:06 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft die week vorig jaar februari toen hij eruit lag, hier ook al gepost.
Zou ik toch eerder voor de 1,3 miljoen kiezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:59 schreef Lieve het volgende:
Thuisgekomen met de hoofdprijs!
[ afbeelding ]
GEFELICITEERD HUUB!
En als je slim bent..... deze pakken ze je niet meer af!
Stop totaal met drinken... alleen dan heb je een goede kans.
Je bent en blijft een winnaar. Met de allerbeste deal. Ook al lijkt dat nu anders te zijn.
In ieder geval hebben we Brian niet laten winnen. Dat was al heel wat! John de Mol verslagen!
+1quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:50 schreef JohnDope het volgende:
Huub goed dat je het spel zo slecht hebt gespeeld. En hilarisch dat je zelfs na Amanda geëindigd bent.
+2quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:47 schreef IQM het volgende:
Huub, gefeliciteerd met het feit dat je zo'n twee jaar van je leven verneukt hebt, dat iedereen kon zien wat voor malloot je bent, dat je nu wel kan fluiten naar je glansrijke Pabo-carrière en dat je na die twee jaar geen enkele rooie cent hebt verdiend.
Jawel hoor, maar hij dorst het nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
Huub, van harte welkom op Fok!
Je hebt gedaan wat je kon, hier viel niet tegenop te boksen.
Voor mij ben je de winnaar!
Huub is de morele winnaar omdat hij altijd met open vizier heeft gestreden en nooit een discussie of confrontatie uit de weg is gegaan. Dat kunnen de anderen hem niet nazeggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
Huub, van harte welkom op Fok!
Je hebt gedaan wat je kon, hier viel niet tegenop te boksen.
Voor mij ben je de winnaar!
Ik herinner me nog iets over een gevecht waarbij Huub ineens te bang was om te vechten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
Huub is de morele winnaar omdat hij altijd met open vizier heeft gestreden en nooit een discussie of confrontatie uit de weg is gegaan. Dat kunnen de anderen hem niet nazeggen.
Nooit een confrontatie uit de weg gegaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub is de morele winnaar omdat hij altijd met open vizier heeft gestreden en nooit een discussie of confrontatie uit de weg is gegaan. Dat kunnen de anderen hem niet nazeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |