quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:15 schreef Gert het volgende:
En je middelvinger opsteken en het terrein verlaten kan niet, want je moet met iets thuiskomen als verslaggever.
Hahaha, zielig voor die meid.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:15 schreef Gert het volgende:
Wel een beetje sneu, om zo rond Jaap te moeten hangen voor een leuk citaatje. Sjezusm wat loopt ie de kapsoneslijer uit te hangen.![]()
En je middelvinger opsteken en het terrein verlaten kan niet, want je moet met iets thuiskomen als verslaggever.
Eik is verslaggever een sneu beroepquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:15 schreef Gert het volgende:
Wel een beetje sneu, om zo rond Jaap te moeten hangen voor een leuk citaatje. Sjezus wat loopt-ie de kapsoneslijer uit te hangen.![]()
Alkmaarse schoonheid, bedankt!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef milk-shake het volgende:
nou ik heb genoeg gezien van Japio..................ik wens jullie het allebest het was leuk op fok hier.............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
saskia alias milk-shake
Tot ziens Saskia, tot de volgende DGK.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef milk-shake het volgende:
nou ik heb genoeg gezien van Japio..................ik wens jullie het allebest het was leuk op fok hier.............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
saskia alias milk-shake
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot ziens Saskia, tot de volgende DGK.![]()
Doei! tot ziens!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef akveor het volgende:
Nou moet ik er echt vandoor... ben ondertussen al twee uur te laat.
Mischien tot later....
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef akveor het volgende:
Nou moet ik er echt vandoor... ben ondertussen al twee uur te laat.
Mischien tot later....
En jij bent liefquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
Welkom op FOK! Huub!
Dag saskiatot de volgende DGK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |