Camera's hanger er iig nogquote:
Pure opvulling dus, geluk dat ik daar niet zat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef Smash-it het volgende:
Haha, de finalisten van 538 zaten in het vakje van Amanda. Niemand wist wie ze waren. Huub was in een break naar ze toe gegaan, hoi jullie zijn zeker familie/vriendinnen van Amanda? En Amanda wist ook niet wie ze waren en Brian ook niet.
Hahaha.
Een map vol met muziekstukken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:12 schreef Smash-it het volgende:
Jaap vindt iets van Huub, een zwarte map
H: Niet waar!! Weet je hoeveel productiemensen ik daarvoor uit heb gescholden..
Wat is het?
5.000 euro voor iedereen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:12 schreef neehe het volgende:
Ze zijn na het gesprek met de FEBO wel allemaal in een goede bui, zeker nog een flinke bonus gekregen.
Ze blijven het begrip gierig maar met inhalig en hebberig verwarren.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef Smash-it het volgende:
B&A zijn beetje opgefleurd. Vrolijkheid in de slaapkamer. A: De gierigste heeft gewonnen, hahaha
H zegt het twee honden één been spreekwoord!
nadat Huub eruit was toch wel zeker??quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef Smash-it het volgende:
Haha, Frank, broer van Huub, heeft op Amanda gestemd!
ja,.. wie had er anders bij haar vakje moeten zitten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pure opvulling dus, geluk dat ik daar niet zat.
Al had ik wel enorme scene kunnen trappen door te beweren dat ik familie was en dat Brian ook thuis vrouwen slaat.
Haha geen idee. Amanda zei dat Frank naar haar toe kwam en zei dat ie op haar had gestemd. Huub moest er heel hard om lachen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:16 schreef blomst het volgende:
nadat Huub eruit was toch wel zeker??
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:16 schreef Dementor het volgende:
Jaap wil de printer en de computer uit de private meenemen.
Jaap: arm studentje, zoveel geld heb ik niet.
spatiebalkje indrukken!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:17 schreef BuffyJan het volgende:
Hidi hoe krijg ik de radio uit op je streams?![]()
Ja hoor Brian, daarmee gaat hij een straatverbod regelen tegen jou.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef Smash-it het volgende:
A: Ik ga gelijk het nummer van Fries vragen!
B: Haha, heeft die ook een mobiele telefoon?
Zij stopt sowieso sokken en ondergoed in haar schoenen als ze op reis gaat!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef avonne het volgende:
Cora is zo heerlijk praktisch.
Wat lullig!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef Smash-it het volgende:
Haha, de finalisten van 538 zaten in het vakje van Amanda. Niemand wist wie ze waren. Huub was in een break naar ze toe gegaan, hoi jullie zijn zeker familie/vriendinnen van Amanda? En Amanda wist ook niet wie ze waren en Brian ook niet.
Hahaha.
Cora is gaaf.....ze heeft ook een lief gezicht met gelaatszachte trekken....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef avonne het volgende:
Cora is zo heerlijk praktisch. Ze neemt een kleinere koffer, want je mag toch maar 20 kilo mee in het vliegtuig
Vreemde gast danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef Smash-it het volgende:
Haha, Frank, broer van Huub, heeft op Amanda gestemd!
Er kan niet meer gestemd worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef kit2u het volgende:
hee Amanda heeft een slip aan. moet niet gekker worden.
Daarvoor is het te weinig, maar het is een enorme opsteker en een leuk startkapitaal om mee te beginnen.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef Prospera het volgende:
mama Cora gisteravond: je bent binnen meis
[ afbeelding ]
Ha met een miljoen zit je echt wel gebakken hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarvoor is het te weinig, maar het is een enorme opsteker en een leuk startkapitaal om mee te beginnen.....
Zeker. Bedenk ook dat het geen ouderwetse guldens meer zijn. 't is echt een hoop geld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha met een miljoen zit je echt wel gebakken hoor.
Een beetje 2 onder 1 kap kost al een ton of 4.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zeker. Bedenk ook dat het geen ouderwetse guldens meer zijn. 't is echt een hoop geld.
Maatpakken kunnen ze nog wel een stuk uitleggen als het moet hoor, anders kan hij ze mooi op marktplaats verkopen, kijken wat de gek er voor geeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:25 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft niks aan al die maatpakken als hij straks weer aankomt![]()
[ afbeelding ]
Ik denk altijd maar zo, probeer het maar eens te verdienen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zeker. Bedenk ook dat het geen ouderwetse guldens meer zijn. 't is echt een hoop geld.
Die hoef je niet direct af te tikken, je kunt van de rente die hypotheek al opbrengen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje 2 onder 1 kap kost al een ton of 4.
Er komt natuurlijk nog een TV momentje, het collectief de poort uit lopen, daar zal ze zich wel voor uitdossen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:26 schreef mootie het volgende:
Voor het gemak doet Amanda een avondjurk aan, waar is de tiara?
Het had niet beter terecht kunnen komen (naast Huub en Claire).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:27 schreef Scandalous het volgende:
Vind het wel heel leuk voor Jaap en Cora, dat gun ik ze wel![]()
Das ook weer waar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die hoef je niet direct af te tikken, je kunt van de rente die hypotheek al opbrengen.
Precies, bovendien is het belastintechnisch helemaal niet voordelig om een huis helemaal vrij op naam te hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die hoef je niet direct af te tikken, je kunt van de rente die hypotheek al opbrengen.
Zij zullen ook het beste met het geld kunnen omgaan. Lijken me geen overdebalksmijters.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het had niet beter terecht kunnen komen (naast Huub en Claire).
Een plasma.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:29 schreef Smash-it het volgende:
J: We moeten het wel stiekem doen, als andere miljonairs het zien, worden ze boos
Wat wil hij nu weer jatten?
Niet slecht tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft ongeveer ¤ 92,- per uur verdiend daar.......uitgaande van 450 dagen x 24 uur werken
Jaap en Cora... is dat echt wat?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:27 schreef Scandalous het volgende:
Vind het wel heel leuk voor Jaap en Cora, dat gun ik ze wel![]()
Je kijkt geen streams?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef svann het volgende:
[..]
Jaap en Cora... is dat echt wat?
Of zou het gaan als bij BBJoost en zijn vriendin?
Toch had ik het Huub gegund, van harte.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het had niet beter terecht kunnen komen (naast Huub en Claire).
Ze kenden elkaar voor de kooi nog maar een week of 6, maar Cora heeft nu ook wel echt ALLE slechte kanten van Jaap gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef svann het volgende:
[..]
whehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef Smash-it het volgende:
Jaap jat de schaakstukken van de schoorsteenmantel. Cora wijst op de 100 camera's.
J: Hou je mond, gek. Ik ga ze verstoppen in mijn koffer
Nee, maar ook niet om nutteloos kapitaal te bezitten.....hij moet er iets mee gaan doen.......anders weten de blauwe enveloppen je brievenbus wel te vinden.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, bovendien is het belastintechnisch helemaal niet voordelig om een huis helemaal vrij op naam te hebben.
Ja, echt "verfrissend"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Prospera het volgende:
Als toegift nog een charming beavershot![]()
[ afbeelding ]
Juist beter Jaap dan brian.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Toch had ik het Huub gegund, van harte.
En zoals hij gisteren in die uitzending voor de laatste keer weer neergezet is vind ik ronduit walgelijk.
Iedereen kreeg leuke filmpjes en er werd met de familie gezellig gepraat, maar de familie van Huub werd meteen aangevallen met de vraag of het aan de opvoeding lag dat Huub zó geworden was. Bah, om je kapot te ergeren.
Maar goed, liever Jaap dan Brian.
waar dat dan? voor 4 ton heb ik hier een mooi gigantisch vrijstaand huis.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje 2 onder 1 kap kost al een ton of 4.
Ze gaan om 14u weg, ik denk dat we het vertrek ook nog wel zien ja. Nu zijn ze nog aan het inpakken (lees: alles jatten was los én vast zit).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:34 schreef Kinga het volgende:
lol. zijn er nog streams?
Het is een heel leuk stel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef svann het volgende:
[..]
Aan niet streamers besteed ik geen tijd, mensen die opeens tijdens en na de finale opduiken met de meest simpele spelvragen (kunnen ze dat huis winnen bijvb).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:34 schreef svann het volgende:
[..]
Nope. Ben al vlug overgestapt op incidentele COSsen.
Even kijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Lady-night het volgende:
Zo die Kenneth flipte goed aan de telefoon....wat een gek is dat zeg
http://www.nowlive.eu/movies/1700
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:34 schreef Prospera het volgende:
Jaap: wat kan ik nog meer voor je stelen?
Cora: je hebt gisteren een miljoen gewonnen.
Jaap: maar de sport is om het niet van dat miljoen te betalen,
ik moet het gappen
Dat klopt, maar ik denk dat Jaap met het boek van Brian een heel eind komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet om nutteloos kapitaal te bezitten.....hij moet er iets mee gaan doen.......anders weten de blauwe enveloppen je brievenbus wel te vinden.....
Dorpje net buiten Eindhoven, tegen de 3 ton voor een hoekhuis, dus ik gok maar 4 voor 2 onder 1 kap.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
waar dat dan? voor 4 ton heb ik hier een mooi gigantisch vrijstaand huis.
Mag ik U uitnodigen om eens een kijkje op Funda te nemen, regio Randstad!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
waar dat dan? voor 4 ton heb ik hier een mooi gigantisch vrijstaand huis.
Gaan ze op reis dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap gaat liever met een verbandtrommel het vliegtuig in dan met een paar schone sokken....
Klopt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:37 schreef RSie het volgende:
[..]
Mag ik U uitnodigen om eens een kijkje op Funda te nemen, regio Randstad!
hier betaal je gemiddeld 2 ton voor een appartementje.
Vrijstaand mag je het x3 doen!
voor de niet NLers http://clipser.com/watch_video/249283quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Lady-night het volgende:
Zo die Kenneth flipte goed aan de telefoon....wat een gek is dat zeg
http://www.nowlive.eu/movies/1700
Waar gaan ze heen dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap gaat liever met een verbandtrommel het vliegtuig in dan met een paar schone sokken....
ongewassen mag ik hopen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef kit2u het volgende:
hee Amanda heeft een slip aan. moet niet gekker worden.
En ze zouden alles eerlijk delen, of niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Smash-it het volgende:
Haha B&A zijn alles uit de kapsalon in dozen aan het gooien. Alles!
hoezo?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:25 schreef blomst het volgende:
t-lex geeft de meesten hier een dikke middenvinger geloof ik
Volgens mij wel, die geruchten gingen hier gisteren ook al. Cora spreekt over 20 kilo en een vliegtuig.....Een paar dagen in de luwte?quote:
3x raden waarom ik een baan in de Randstad geweigerd heb, ondanks dat ik daar iets meer kon verdienen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:37 schreef RSie het volgende:
[..]
Mag ik U uitnodigen om eens een kijkje op Funda te nemen, regio Randstad!
hier betaal je gemiddeld 2 ton voor een appartementje.
Vrijstaand mag je het x3 doen!
Tsjonge jonge, en maar graaien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Smash-it het volgende:
Wie is de dader?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:40 schreef Smash-it het volgende:
Lijkt me echt surreal, om in een huis te lopen en alles maar in te pakken wat je kan dragen.
J: Ah balen, de vriezer is al leeg!
Volgende week te koop in Beverwijk!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Smash-it het volgende:
Op naar dames in de dop met die SILLICONENSNOL!!!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:28 schreef Prospera het volgende:
Als toegift nog een charming beavershot![]()
[ afbeelding ]
Hoorde Jaap net zeggen dat hij (ze?) zaterdag een drukke dag hebben, 4 optredens.quote:
Even op je spatiebalk drukken, dan is het weg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef milk-shake het volgende:
hebben jullie ook die radiozender er tussen ....ik versta niks hoor!!!!!!!!!!!!!!
Delen, echt niet. Ze eisen echt alles voor zichzelf op en denken niet eens aan J/C of H.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:40 schreef Dementor het volgende:
En ze zouden alles eerlijk delen, of niet?
Zo fijn voor Huub dat Claire nu bij hem is om hem te troosten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
Huub: Herinneringen kun je niet in een koffer stoppen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Druk even op je spatiebalk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef milk-shake het volgende:
hebben jullie ook die radiozender er tussen ....ik versta niks hoor!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Delen, echt niet. Ze eisen echt alles voor zichzelf op en denken niet eens aan J/C of H.
Laat staan Claire of Cora, die zou ik ook wel een aandenken uit de kooi gunnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Delen, echt niet. Ze eisen echt alles voor zichzelf op en denken niet eens aan J/C of H.
3x raden waarom ik zodra mijn vriendin klaar is met studeren de randstad uit wil!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
3x raden waarom ik een baan in de Randstad geweigerd heb, ondanks dat ik daar iets meer kon verdienen.
even op spatiebalk tikken en het is weg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef milk-shake het volgende:
Skattie, Huub komt er wel. Die was de absolute sfeermaker in dat hok. Zelfs tegen die walgelijke mensen, bleef hij aardig doen, supersociaalvaardig!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Toch had ik het Huub gegund, van harte.
En zoals hij gisteren in die uitzending voor de laatste keer weer neergezet is vind ik ronduit walgelijk.
Iedereen kreeg leuke filmpjes en er werd met de familie gezellig gepraat, maar de familie van Huub werd meteen aangevallen met de vraag of het aan de opvoeding lag dat Huub zó geworden was. Bah, om je kapot te ergeren.
Maar goed, liever Jaap dan Brian.
Ik zie Huub en Claire echt niks meenemen, alleen hun eigen spullen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:41 schreef avonne het volgende:
Ze mogen alles verdelen, geloof ik.
Jaap heeft al beddegoed en handdoeken mee, bijv.
Soort van debriefing?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij wel, die geruchten gingen hier gisteren ook al. Cora spreekt over 20 kilo en een vliegtuig.....Een paar dagen in de luwte?
Dat was ook de bedoeling geloof ikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef Prospera het volgende:
Ze heeft genoeg spullen om een eigen beautysalon te beginnen
[ afbeelding ]
Sociaal reintegratiekamp?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef Kinga het volgende:
Ze gaat niet naar huis. Huub zegt net, dit is de koffer waar ik de komende week uit moet leven....
Cora krijgt een bed en het bankstel, joh !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat staan Claire of Cora, die zou ik ook wel een aandenken uit de kooi gunnen.
Jaap zei dat er vanavond ook iets was maar dat kon hij nog niet zeggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen nu nog niet weg, morgen staan ze in Kaatsheuvel.
Zou dat bankstel wel in hun huisje passen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Cora krijgt een bed en het bankstel, joh !
de piano, werd hier gedacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie Huub en Claire echt niks meenemen, alleen hun eigen spullen.
SL?
Ik ben daar ook niet bang voor hoor, Huub heeft heel veel van zichzelf laten zien ( ja, ja, ook zijn slechte kant, maar wie heeft die niet?) Denk echt wel dat hij iets met tv gaat doen, hij is hardstikke mediageniek.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef Lobasca het volgende:
Skattie, Huub komt er wel. Die was de absolute sfeermaker in dat hok. Zelfs tegen die walgelijke mensen, bleef hij aardig doen, supersociaalvaardig!
Ze krijgen een nieuw bed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou dat bankstel wel in hun huisje passen?![]()
Maar een bed gaat wel lukken denk ik, die uit de MB.
Inderdaad bijna 3000 eur aan spullenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef RSie het volgende:
Ik snap niet dat niet 1 van de Miljonairs direct naar de Chill is gerend om die CD-spelers en mengpaneel weg te klauwen.
de rest had me dan niks kunnen verrotten.!!
Was ook maar een geintje, nu is de hype nog op zijn hoogst, natuurlijk moeten ze nog meedoen aan het uitmelken van het concept, het ijzer smeden als het heet is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zullen wel veel heen en weer reizen, Oldenzaal, Tilburg, Maastricht, Apeldoorn.
nee, dat nieuwe bankstel in de tuin.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Cora heeft opgemeten hoe groot de bank mag zijn, en het pastquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft ie gisteravond al opgedronken, joh!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:45 schreef feit het volgende:
heeft huub niet al de flessen alcohol meegenomen??
Huub heeft dan ook niet verloren van zijn medespelers maar van de redaktie.... als ie de TV uitzendingen terug zal zien zal weerom het zinnetje 'Zij bepalen niet de winnaar maar wel degene die niet kan winnen' door het hoofd spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef Kaat38 het volgende:
Huub heeft vette pech gehad.
1. de manier waarop hij in de media werd neergezet
2. de stemmen in de halve finale.
Ik denk als hij ook wat positiever was neergezet op tv dat hij had gewonnen.
Oh mooi zo!quote:
Daarna heeft hij een nieuw bed kunnen regelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh mooi zo!Ik refereerde eigenlijk aan Jaap die on-stream toen een keertje riep dat hij het bed wilde houden, omdat hij er zelf nog geen had.
Hé, sluit het noorden niet uit!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zullen wel veel heen en weer reizen, Oldenzaal, Tilburg, Maastricht, Apeldoorn.
dat is denk ik ook de enigste.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:41 schreef blomst het volgende:
Huub neemt volgens mij niets mee, wat niet van hem is.
Zou ik leuk vinden voor Huub, als dat echt zo is. Hij wilde, als hij gewonnen had, een vleugel kopen maar dat zit er voorlopig niet in.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:48 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, dat nieuwe bankstel in de tuin.
Daar waren Jaap en Cora al eerder helemaal weg van.
Mooi zo, laat B&A dan maar de kleine spulletjes meeroven, dat maakt dan ook niets meer uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Cora heeft opgemeten hoe groot de bank mag zijn, en het past
Je wordt steeds lolligerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aan niet streamers besteed ik geen tijd, mensen die opeens tijdens en na de finale opduiken met de meest simpele spelvragen (kunnen ze dat huis winnen bijvb).
Ten tweede heb je geen zender om, ik praat alleen met mensen die een zender om hebben![]()
Ik bedoelde eigenlijk naar hun familie, Carla, Theo, ouders, Jorisquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:51 schreef Marrek het volgende:
[..]
Hé, sluit het noorden niet uit!![]()
TERROR JAAP
Datum 24-05-2008
Open 23.00-04.30
Prijs ¤ 6,00
Ledenprijs ¤ 4,00
Bron: http://www.jenm.nl/
Hij heeft afscheid genomen van de piano, zoals hij afscheid neemt van de muren, van het huis. Zelfs het boekje laat hij op de piano staan.quote:
Dat denk ik ook wel, op zijn minst een paar reclames met de winnaar van DGK en de daarbij behorende free-bees.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarna heeft hij een nieuw bed kunnen regelen.
En nu Jaap gewonnen heeft zullen er wel meer dingen zijn kant opkomen.
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je wordt steeds lolligerZit er nog een vervolg tussen jou en SMash aan te komen?
Nee hoor, dan waren we wel op zwart gezet,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef Kinga het volgende:
Of willen ze het afscheid bewaren voor de uitzendingen..... dan is dit het.
Ja, dat is hij ook Lobascaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skattie, Huub komt er wel. Die was de absolute sfeermaker in dat hok. Zelfs tegen die walgelijke mensen, bleef hij aardig doen, supersociaalvaardig!
Ik dacht dat het CDJ 800 warenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef RSie het volgende:
[..]
zullen we dat bedrag verdubbelen? die spelers kosten je al gauw 2000
Top, je bedient me op mijn wenken!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
voor de niet NLers http://clipser.com/watch_video/249283
(ik heb m nog open staan van vannacht)
Huubje is verdrietig, hij wil nog niet weg.
Jaap in een Mora frikandellen reclamequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, op zijn minst een paar reclames met de winnaar van DGK en de daarbij behorende free-bees.
Komt er eigenlijk nog een tv uitzending? Als dat zo is bewaren ze het daar wrs voor.....bummer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:51 schreef Marrije het volgende:
Dit gaan ze toch niet echt menen he. Zo'n abrupt einde. Ik verwacht een einde met fontein en bordes.
Hmm, als JdM een beetje fatsoen in zijn donder heeft dan laat hij de families en de ex-miljonairs een paar nachten samen in een hotel zitten, hij heeft er tenslotte voldoende aan verdiend en de kalenders van J,H,A en B zitten ook goed vol de komende tijd, al lijkt het me handig om de familie van Brian en die van Huub en Claire in een ander hotel onder te brengen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk naar hun familie, Carla, Theo, ouders, Joris
Die uitzending van woensdag (vrouwenfeest) was ook gewoon vernietigend. Je maakt mij niet wijs dat de makers niet perfect weten dat het gros van de kijkers het niet waardeert dat je 'vreemdgaat' als je pas getrouwd bent met zo'n lieve vrouw als Claire. Ik vond die uitzending beschadigend en kwaadaardig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft dan ook niet verloren van zijn medespelers maar van de redaktie.... als ie de TV uitzendingen terug zal zien zal weerom het zinnetje 'Zij bepalen niet de winnaar maar wel degene die niet kan winnen' door het hoofd spelen.
De manier waarop Huub in de TV uitzendingen werd neergezet was voor mij ook de reden om zo goed als niet voor hem te SMS-en (8 stuks).... Daarna hebben alle beelden in de finale mbt Huub voor mij bevestigd dat ik er goed aan heb gedaan door me niet te laten meeslepen in deze geldklopperij.
hij zei: ik vind het helemaal nixquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef Smash-it het volgende:
A: We gaan gewoon naar huis toe
H: Ja.. met helemaal niks (pruilt)
A: Neee, dat is niet waar!
En Cora die Cora van Mora opsluit in een vriezer?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaap in een Mora frikandellen reclame
meesterlijk ideequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Cora die Cora van Mora opsluit in een vriezer?
Uitlokken was datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Die uitzending van woensdag (vrouwenfeest) was ook gewoon vernietigend. Je maakt mij niet wijs dat de makers niet perfect weten dat het gros van de kijkers het niet waardeert dat je 'vreemdgaat' als je pas getrouwd bent met zo'n lieve vrouw als Claire. Ik vond die uitzending beschadigend en kwaadaardig.
Precies, wie relativeert daar nu?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:42 schreef RSie het volgende:
Ik kan me Huub's gevoel zo goed voorstellen.
je hebt er toch meer dan een jaar lief en leed gedeeld, je moet afscheid nemen van mensen waarvan je niet beter weet dan dat ze er altijd zijn,.. best wel ff een gemis wat je erna zal krijgen!
denk dat je je enorm leeg voelt, en dat gevoel lijkt mij nog zwaarder dan het niet winnen van een miljoen!
Er staat alleen dat ie een 23-jarige leeuwentemmer is in zijn fobo! I need more..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Lobasca het volgende:
Je wordt steeds lolligerZit er nog een vervolg tussen jou en SMash aan te komen?
Er staat volgens tvgids.nl vanavond gewoon weer een DGK geprogrammeerd op RTL5, om 19:30.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een tv uitzending? Als dat zo is bewaren ze het daar wrs voor.....bummer.
Cryptisch is het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Er staat alleen dat ie een 23-jarige leeuwentemmer is in zijn fobo! I need more..
Ouwe shitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat volgens tvgids.nl vanavond gewoon weer een DGK geprogrammeerd op RTL5, om 19:30.
geen idee, ik heb geen tvgids, dus kan ook niet ff kijken, maaaaaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog een tv uitzending? Als dat zo is bewaren ze het daar wrs voor.....bummer.
Net als het feestje van zaterdag.... Zelf had ik een enorme leuke zaterdagavond... vond dat Huub het ook leuk deed met Nathalie en zo.... was gewoon een leuke ontspannen sfeer maar door het vele knip en plakwerk werd dat geheel anders neergezet. Nee zoals ik gisteren ook al zei.... Huub heeft een dolk in de rug gekregen van de Febo. Daar zal hij nog wel eens met gemengde gevoelens aan terugdenken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Die uitzending van woensdag (vrouwenfeest) was ook gewoon vernietigend. Je maakt mij niet wijs dat de makers niet perfect weten dat het gros van de kijkers het niet waardeert dat je 'vreemdgaat' als je pas getrouwd bent met zo'n lieve vrouw als Claire. Ik vond die uitzending beschadigend en kwaadaardig.
En met leeuwentemmer schrik je ze natuurlijk af. Ik begrijp het..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef Dementor het volgende:
Cryptisch is het wel.
Ik zet niet alle info neer omdat ook ik wel eens uitspraken doe waar niet iedereen even blij mee is
gammaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Dementor het volgende:
Huub: we mochten niet aan de streamers vertellen dat we volgende week weer terugkomen.
Die moet natuurlijk helemaal opnieuw ingericht worden voor deel 2, ze kunnen het niet maken om 2 keer hetzelfde decor te gebruiken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef wie.. het volgende:
Benieuwd wat ze met de villa gaan doen all die tijd lijkt me dat ze het gaan huuren of dat flens erin trekt ...
En, trek je het nog?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:57 schreef akveor het volgende:
Haha mijn klanten bellen me al of ik het nog wel trek.....
Maar hier nog een paar nagekomen caps.
Schrik ik wie af?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En met leeuwentemmer schrik je ze natuurlijk af. Ik begrijp het..
Als hij er niet een dikke bonus voor heeft gekregen, dat zou me ook niets verbazen, hij bleef zo rustig gisteravond dat ik denk dat er een addertje onder het gras zat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als het feestje van zaterdag.... Zelf had ik een enorme leuke zaterdagavond... vond dat Huub het ook leuk deed met Nathalie en zo.... was gewoon een leuke ontspannen sfeer maar door het vele knip en plakwerk werd dat geheel anders neergezet. Nee zoals ik gisteren ook al zei.... Huub heeft een dolk in de rug gekregen van de Febo. Daar zal hij nog wel eens met gemengde gevoelens aan terugdenken.
als dat nou ok geldt voor de hoofd huishoudingquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die moet natuurlijk helemaal opnieuw ingericht worden voor deel 2, ze kunnen het niet maken om 2 keer hetzelfde decor te gebruiken.
Hij zal het gemist hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Kinga het volgende:
Huub is tussendoor bier aan het drinken
Onzin. Ik heb die avond alles gezien en het zijn en blijven al zijn woorden en acties. Hij was overduidelijk aan het flirten met dat meisje zei iedereen toen ook. Het zijn en blijven Huubs acties en, als mensen dit niet waarderen, Huubs fouten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Bridget zei gisteravond dat er dagelijkse afleveringen zijn tot aan 31 meiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat volgens tvgids.nl vanavond gewoon weer een DGK geprogrammeerd op RTL5, om 19:30.
gek hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef Marrije het volgende:
Brian is allerminst spraakzaam
Ik had er voorheen bamboe verkoper staan maar de verkoop liep niet meer zo lekker.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat je verkeerde uitspraken doet!
Ik kijk er naar uit vond het altijd wel leuk om de streams te volgen en mee te lezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die moet natuurlijk helemaal opnieuw ingericht worden voor deel 2, ze kunnen het niet maken om 2 keer hetzelfde decor te gebruiken.
Zaterdag is de laatste reguliere, maandag een terugblik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef Marrije het volgende:
geen idee, ik heb geen tvgids, dus kan ook niet ff kijken, maaaaaar
ooooooo ze zijn terug!
Jij bedankt voor je mooie analyses, heb er van genoten. Prachtig als mensen dingen zo mooi kunnen verwoorden!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij heeft afscheid genomen van de piano, zoals hij afscheid neemt van de muren, van het huis. Zelfs het boekje laat hij op de piano staan.
Nooit begrepen eigenlijk waar zijn geblaat over geld vandaan kwam. Want ik vind hem allerminst materialistisch.
Ik hoop dat John de Mol nog enig fatsoen in zijn verdorvenheid kent en de piano bij Huub en Claire laat afleveren. Dat is het minste ( een echte Steinway was uiteraard normaler geweest, maar dit ding kan ook)
Huub heeft het goed gedaan, de rest komt wel.
Dat is nu eenmaal TVquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef Kinga het volgende:
"Huub je toont wel weinig affectie naar Claire toe" Stond gewoon op de autocue
HOE KROM IS DAT
Ik denk dat Palma hard aan een sabbatical toe isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
als dat nou ok geldt voor de hoofd huishouding
En de volgende wordt 'bomendokter'?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef Dementor het volgende:
Ik had er voorheen bamboe verkoper staan maar de verkoop liep niet meer zo lekker.
We kunnen het ook gaan kraken tot de volgende kooi of whatever.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef wie.. het volgende:
Benieuwd wat ze met de villa gaan doen all die tijd lijkt me dat ze het gaan huuren of dat flens erin trekt ...
Ja, dat feest bedoelde ik ook. Kwaadaardig en suggestief knip- en plakwerk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als het feestje van zaterdag.... Zelf had ik een enorme leuke zaterdagavond... vond dat Huub het ook leuk deed met Nathalie en zo.... was gewoon een leuke ontspannen sfeer maar door het vele knip en plakwerk werd dat geheel anders neergezet. Nee zoals ik gisteren ook al zei.... Huub heeft een dolk in de rug gekregen van de Febo. Daar zal hij nog wel eens met gemengde gevoelens aan terugdenken.
Bridget is een dom schaap dat zelf geen snedigheden kan verzinnen, dat het op de cue moet is toch al een teken aan de wand toch? Letterlijk en figuurlijk in dit geval.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef Smash-it het volgende:
Huub heeft het er wel over dat hij op de autocue zag dat Bridget moest zeggen dat er weinig affectie tussen hem en Claire was!
H: Had ik haar dan een beurt moeten geven op het podium?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zaterdag is de laatste reguliere, maandag een terugblik.
Komt Suzan dan ook?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
We kunnen het ook gaan kraken tot de volgende kooi of whatever.
Lekker poedelen, chillen in de sauna en we betalen Palma gezamenlijk voor de huishouding en Tommy om te butleren.
Heb de uitzending niet gezien, maar mén, wat is Claire een lief mensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom denk jij dan dat dit gedaan is?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft een dolk in de rug gekregen van de Febo. Daar zal hij nog wel eens met gemengde gevoelens aan terugdenken.
Sounds like a planquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
We kunnen het ook gaan kraken tot de volgende kooi of whatever.
Lekker poedelen, chillen in de sauna en we betalen Palma gezamenlijk voor de huishouding en Tommy om te butleren.
Fantastisch, Amanda aan het relativeren, mooi!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Smash-it het volgende:
A: Oh, ik kan je nu natuurlijk gewoon een ram geven!
H: Ja, nu mag het, haha.
Ze gaan straks geld pakken tijdens optredens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:08 schreef JackyO het volgende:
Oooh, we hebben nog streams wat leuk! Gisteravond was onverwachts nog een heerlijke streamavond na de finale.
Zijn B+A over de schok heen?
Ach weet je ik zag het al aankomen... De TV uitzendingen hebben Huub de winst ontnomen. Ik was dus al voorbereid.... ik heb dan ook zo goed als niet ge-smst...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En, trek je het nog?![]()
Mooie caps. Streams weer terug.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
Weten ze wel dat dit nog op internet te zien is?
Ja, iedereen is lekker aan het keuvelen en grapjes aan het maken met elkaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:08 schreef JackyO het volgende:
Zijn B+A over de schok heen?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Er staat alleen dat ie een 23-jarige leeuwentemmer is in zijn fobo! I need more..
Jammer bezet, heb ik al met Tommyquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Komt Suzan dan ook?
Ik neem de master bedroom!
en danseres Nathalie???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Komt Suzan dan ook?
Ik neem de master bedroom!
Niemand had ook rekening gehouden met Jaap als winnaar, H&B werden steeds vooruitgeschoven als de kanshebbers, Jaap was de underdog.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom denk jij dan dat dit gedaan is?
Ik vond gisteren ook dat ze Huub slecht neerzetten, Jaap ook btw.....die kwam er ook niet geheel positief van af....
Ja Claire zei net nog we zijn nog op de streams.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
Weten ze wel dat dit nog op internet te zien is?
Maar Huub wel overdréven slecht hoor, het was gewoon genant.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom denk jij dan dat dit gedaan is?
Ik vond gisteren ook dat ze Huub slecht neerzetten, Jaap ook btw.....die kwam er ook niet geheel positief van af....
Nou dat valt dan niet tegen. Net bij de kapper had iedereen het over DGK, mensen gunden het Huub en Brian alletwee niet, vanwege het geweld dat ze gebruikt hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:09 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, iedereen is lekker aan het keuvelen en grapjes aan het maken met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |