ja,.. wie had er anders bij haar vakje moeten zitten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pure opvulling dus, geluk dat ik daar niet zat.
Al had ik wel enorme scene kunnen trappen door te beweren dat ik familie was en dat Brian ook thuis vrouwen slaat.
Haha geen idee. Amanda zei dat Frank naar haar toe kwam en zei dat ie op haar had gestemd. Huub moest er heel hard om lachen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:16 schreef blomst het volgende:
nadat Huub eruit was toch wel zeker??
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:16 schreef Dementor het volgende:
Jaap wil de printer en de computer uit de private meenemen.
Jaap: arm studentje, zoveel geld heb ik niet.
spatiebalkje indrukken!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:17 schreef BuffyJan het volgende:
Hidi hoe krijg ik de radio uit op je streams?![]()
Ja hoor Brian, daarmee gaat hij een straatverbod regelen tegen jou.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef Smash-it het volgende:
A: Ik ga gelijk het nummer van Fries vragen!
B: Haha, heeft die ook een mobiele telefoon?
Zij stopt sowieso sokken en ondergoed in haar schoenen als ze op reis gaat!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef avonne het volgende:
Cora is zo heerlijk praktisch.
Wat lullig!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef Smash-it het volgende:
Haha, de finalisten van 538 zaten in het vakje van Amanda. Niemand wist wie ze waren. Huub was in een break naar ze toe gegaan, hoi jullie zijn zeker familie/vriendinnen van Amanda? En Amanda wist ook niet wie ze waren en Brian ook niet.
Hahaha.
Cora is gaaf.....ze heeft ook een lief gezicht met gelaatszachte trekken....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef avonne het volgende:
Cora is zo heerlijk praktisch. Ze neemt een kleinere koffer, want je mag toch maar 20 kilo mee in het vliegtuig
Vreemde gast danquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef Smash-it het volgende:
Haha, Frank, broer van Huub, heeft op Amanda gestemd!
Er kan niet meer gestemd worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef kit2u het volgende:
hee Amanda heeft een slip aan. moet niet gekker worden.
Daarvoor is het te weinig, maar het is een enorme opsteker en een leuk startkapitaal om mee te beginnen.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef Prospera het volgende:
mama Cora gisteravond: je bent binnen meis
[ afbeelding ]
Ha met een miljoen zit je echt wel gebakken hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarvoor is het te weinig, maar het is een enorme opsteker en een leuk startkapitaal om mee te beginnen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |