Jajajajaquote:
Die van jou is wel vermakelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die van piles is al net zo goed als die van Cali
Wij moeten minimaal 90 dag makenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De periode dat ik tijdens stage veel tijd aan mijn verslag besteedde was wel de meest relaxte periode. Halve dagen op stage werken en om 12:00 a 13:00 naar huis om thuis het verslag te maken.
Iddquote:
Uhquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:34 schreef The_Dean het volgende:
Gereformeerden zijn niet zo streng hoor, dat zijn meer de hervormden
Bij ons in de buurt dan. En ik kan het weten, ik ben gereformeerd
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had er ook liever wat anders gezien, maar voorlopig houden we het nog even bij het verslag
Ja, hij gaat weer lekkerquote:
Ik weetquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, hij gaat weer lekker
Zo komt dat verslag nooit af natuurlijk
Welk vuurquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, hij gaat weer lekker
Zo komt dat verslag nooit af natuurlijk
Ja, gooi nog wat olie op het vuur![]()
Ja, de overtreffende trap daarvan is Christelijk Gereformeerd, denk dat jullie die bedoelenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh
Dan weet ik niet waar je woont, maar het is eigenlijk altijd precies andersom
BOE!quote:
quote:
Het vuur = mijn opmerkingen-buiquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
Welk vuurJe bedoelt dat we te druk zijn met zweten voor het schrijven van een verslag
heb wel op stage iemand die heel streng gelovig is....Elke dag naar de kerk...Draagt alleen rokken...Bidden voor het eten...Radio uit op het lab...Thuis geen tv of radio...enz..quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, de overtreffende trap daarvan is Christelijk Gereformeerd, denk dat jullie die bedoelen
Die zijn inderdaad flink zwaar ja
Ik ook. Ik had er 80 ofzo, waarvan elke vrijdag maar een halve dag was en de laatste 2 weken ook voornamelijk halve dagen. Maar ja, niemand die er nog naar gevraagd heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij moeten minimaal 90 dag makenop stage dus
Oud-Gereformeerd is nog zwaarderquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:38 schreef The_Dean het volgende:
Ja, de overtreffende trap daarvan is Christelijk Gereformeerd, denk dat jullie die bedoelen
Die zijn inderdaad flink zwaar ja
Wij ook, vandaar dit nieuwe topicquote:
Ga jij eens aan het werk trouwens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
[..]
BOE!
Zo wordt je misschien weer wakker
Hoezo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:40 schreef jackson het volgende:
BB, wat lees ik nou... Ga je naar die meet ? Beetje kortsig de laatste tijd zeker![]()
Met al mn oude foto's...quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die van jou is wel vermakelijk
En trouwens.. wat een kut-OP
wij 720 uurquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij moeten minimaal 90 dag makenop stage dus
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En iedereen die zegt vrijdag middag moet ik werken, dan vraag je maar vrij voor vrijdagmiddag of je komt na je werk!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga jij eens aan het werk trouwens.
Een meet.................quote:
Bart heeft goeie ervaringen met mensen van een forum meeten nuquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:46 schreef jackson het volgende:
Een meet.................
Dan vraag jij hoezo? Zucht, de afgrond is nabij mijn zoon
Dat je iemand toevallig eens tegenkomt is wat anders dan zo'n "gedwongen meet".quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Bart heeft goeie ervaringen met mensen van een forum meeten nu![]()
Oh noes, je hebt een sociaal leven.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:45 schreef jackson het volgende:
Renesite, hoe vind je zelf je avatar ?
Retro.quote:
Och, ik ben niet zo mensenschuw als ik er uitziequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Een meet.................
Dan vraag jij hoezo? Zucht, de afgrond is nabij mijn zoon
Teh horror zeg.... het ziet er toch niet uit of wel?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Zou hij m net zo lelijk / irritant vinden als ons
Jawel! Aan je verslag jij!quote:
Naja, toevallig, toevalligquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat je iemand toevallig eens tegenkomt is wat anders dan zo'n "gedwongen meet".
Dat kan ook bijna nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, ik ben niet zo mensenschuw als ik er uitzie![]()
Voornamelijk bij jezelf denk ik.quote:
Nee...ik vind m echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Teh horror zeg.... het ziet er toch niet uit of wel?
Vrienden van vrienden e.d noem ik het dan maarquote:
Oeh, jij bent goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voornamelijk bij jezelf denk ik.
Dan zijn we het volledig met elkaar eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee...ik vind m echt verschrikkelijk
Dat imago heb ik dan weer wel echt.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zijn we het volledig met elkaar eens
Nou... ik ben ook echt al 5 dingen vergeten al heb ik ze opgeschrevenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het geholpen, ze is zo stil nu
Ja, dat is wel enigszins overdreven jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:40 schreef Californium het volgende:
[..]
heb wel op stage iemand die heel streng gelovig is....Elke dag naar de kerk...Draagt alleen rokken...Bidden voor het eten...Radio uit op het lab...Thuis geen tv of radio...enz..
Lijkt me echt verschrikkelijk
Spijkerbroeken
Heb je ook zo'n sofa?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat imago heb ik dan weer wel echt.
Toe aan vakantiequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
Nou... ik ben ook echt al 5 dingen vergeten al heb ik ze opgeschrevenWat is er mis met mij
quote:
Verliefdheid doet gekke dingen met jequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou... ik ben ook echt al 5 dingen vergeten al heb ik ze opgeschrevenWat is er mis met mij
Nee johquote:
Zo zou ik het nu ook weer niet willen noemen.. het blijven collega's hequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh noes, je hebt een sociaal leven.
Ja dat is in toch?quote:
Kan dat hier in Nederland welquote:
Helaas waarquote:
Nee, wel een fijne stoel, waar ik nu even fijn ga zitten om de krant te lezen.quote:
Nee, ik haar.quote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is wel enigszins overdreven ja
Maar elke dag naar de kerk??
Staphorst is bijvoorbeeld een bolwerk van het christendom. Een gebied waar dingen als incest sociaal geaccepteerd is zoals in de strenge christelijke gemeentes en Staphorst is hervormd. De veluwe is dan weer behoorlijk Protestants.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh
Dan weet ik niet waar je woont, maar het is eigenlijk altijd precies andersom
Wie heb je gemeet dan... want ik weet weer van niks natuurlijkquote:
De groeten maar weerquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:54 schreef Bravebart het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, verslagen zijn erIk ben weg enzo
Dan zit ik bij een rare hervormde kerk, maar de zwarte-kousen-kerk is hier gereformeerd hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Bij hervormd mag gedacht worden aan de zwarte kouzen, de vrouwen die van hun ouders verplicht rokjes aanmoeten!
quote:
Ken mensen die gaan drie keer per week... maar is ook zo'n speciale Evangelische Gemeente, met een eigen gebouwtje enzo. Maar die mensen zijn er prima gelukkig onder enzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan dat hier in Nederland wel
3x op zondag ken ik, maar elke dag is wel erg vaak
[..]
Helaas waar
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie heb je gemeet dan... want ik weet weer van niks natuurlijk
Ben ik mijn hele leven al verliefdquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Verliefdheid doet gekke dingen met je
quote:
Dan hoor ik het antwoord op mijn brandende vraag nog wel eensquote:
Naja, als zij er gelukkig mee isquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij welze ging iig vanavond.... En volgende week ging een vriendiv van haar trouwen.. Van 21.... Maar ze gaat iig zondags 2 keer naar de kerk en vanavond....volgens mij elke dag... Maar zij is wel heel erg extreem...
Ik heb je toch niet aangestoken he?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben ik mijn hele leven al verliefd![]()
![]()
Nee normaal is het al erg.. Maar vandaag helpt het opschrijven niet eens.. (en dat is alleen vandaag)Maar ik voelde me vanmorgen al niet zo lekker.. En nu draait het een beetje in mn hoofd. Volgens mij word ik een beetje ziek
Hier gaat het ook nog steeds niet lekker. Ik typ constant gewoon de verkeerde woordenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Yesse het volgende:
Nee normaal is het al erg.. Maar vandaag helpt het opschrijven niet eens.. (en dat is alleen vandaag)Maar ik voelde me vanmorgen al niet zo lekker.. En nu draait het een beetje in mn hoofd. Volgens mij word ik een beetje ziek
Ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
Ik heb geen geloof en daar ben ik ontzettend trots op / blij mee
+1quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
*boem bats* + chemisch geneuzel = wereldquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ooken ik ben nu bezig met lezen over de wereld dan misschien wél ontstond
(al is het nog wel een beetje raar..)
Ben nog wel lid, maar ben er niet actief meer mee bezigquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
Ga eens werken jijquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
Veenendaal daar ergens komt ze vandaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, als zij er gelukkig mee is
Lid van zo'n speciale gemeente zeker??
Gelukkig nietquote:
Omdat:quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:57 schreef Renesite het volgende:
Waarom gaat de zon opeens schijnen buiten? WTF...
Eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
*boem bats* + chemisch geneuzel = wereld
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ooken ik ben nu bezig met lezen over de wereld dan misschien wél ontstond
(al is het nog wel een beetje raar..)
Verbazendquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Veenendaal daar ergens komt ze vandaan
quote:
Doe lekker je eigen ding ouwe.... het zal me watquote:
Het warmt mij op, ik, achter de grote glazen ramen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat:
De wind de wolker weg drijft
Er geen wolken zijn
Het dag is
Zoeits?
quote:
Ah, dat is in de buurt bvan waar ik woon.... Altijd gezellig in Veenendaalquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Veenendaal daar ergens komt ze vandaan
Niet echt neequote:
Ik krijg altijd wel zin als de zon schijnt....quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het warmt mij op, ik, achter de grote glazen ramen...! Mijn zin *poef* weg.
Jij komt toch niet van zo'n rare kerk?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ah, dat is in de buurt bvan waar ik woon.... Altijd gezellig in Veenendaal
Zo, hehe. Ik voelde me al genegeerdquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
O en Piles, samen met Cali zweten??
Eigenlijk ben ik op fok! om het woord van God te brengen... maarja, dat schiet er nog wel eens bij inquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij komt toch niet van zo'n rare kerk?
En je moet toch geld verdienen achter de ramen, zonder zin....quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het warmt mij op, ik, achter de grote glazen ramen...! Mijn zin *poef* weg.
Fantastisch! (zo heet het boekquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Welk boek is dat?![]()
A short history about nearly everything?
gaat inderdaad even op een hard tempo!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef PieterBas het volgende:
Ik F5 even.. en hoepa 2 pagina's verder..
moet niet veel gekker worden.
Nou ja, ik ben ook even aan het klussen
Daarom dacht ik dat alquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik op fok! om het woord van God te brengen... maarja, dat schiet er nog wel eens bij in
Nee, dus... ben zelf niet gelovig, dat gaf ik net al aan
Hij was het! Niet ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
O en Piles, samen met Cali zweten??
Joh...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, hehe. Ik voelde me al genegeerd
OP gezien?
ken ik nietquote:
Samenquote:
Effectieve oplossing in het probleem: "Hoe zorgen we dat Piles zn verslag gaat afmaken"quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
Joh...
Maar je bent wel aan het uitlokken he... Hou er ff rekening mee dat ik totaal nul komma nul humor heb.![]()
Beterschapquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben ik mijn hele leven al verliefd![]()
![]()
Ik was het niet...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh...
Maar je bent wel aan het uitlokken he... Hou er ff rekening mee dat ik totaal nul komma nul humor heb.![]()
Mwah, krijg het morgen te horen als het goed isquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was het niet...![]()
Pili was het ! ga hem slaan![]()
Maare hoe ging je sollicitatie
Veenendaal is alleen toevallig vlakbij waar ik straks ga wonenquote:
Nietesquote:
quote:[..]
Effectieve oplossing in het probleem: "Hoe zorgen we dat Piles zn verslag gaat afmaken"
Dat zou best kunnen, maar Staphorst is op en top zwarte kous en is hervormd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan zit ik bij een rare hervormde kerk, maar de zwarte-kousen-kerk is hier gereformeerd hoor
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, krijg het morgen te horen als het goed is
uhh? Wel maar als 1 keer ?quote:
Ah, da's duidelijk...quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:01 schreef Californium het volgende:
[..]
En je moet toch geld verdienen achter de ramen, zonder zin....![]()
Zielig voor je
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ken ik niet
nederlandse boeken!
Is heel interessant hoor. Gaat van voor naar achter. Begint met hoe het universum ontstond uit het Grote Niets en gaat helemaal door naar waarom mensen zijn zoals ze zijn.. Wel 500 pagina'squote:Op donderdag 22 mei 2008 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ken ik niet
nederlandse boeken!
quote:Fantastisch! gaat over het ontstaan van het universum en het leven, over de evolutietheorie, de werking van onze hersenen, bewustzijn, denkende computers, kwantummechanica en religie. Mede dankzij recente wetenschappelijke ontdekkingen wil Fantastisch! zelfs de laatste, ultieme vraag beantwoorden: bestaat er een opperwezen? Is er meer dan alleen maar materie en energie? Hiervoor introduceert de auteur een nieuw begrip, het contextverhaal, dat uit drie pijlers bestaat om zo de lezer zelf tot zijn ultieme besluit te laten komen.
Fantastisch! gaat niet enkel over wetenschap, maar is ook een filosofisch en spiritueel boek dat gevoelens van ontzag en verwondering wil oproepen, evenals het vermogen om onszelf te relativeren. Om zo de lezer op een andere manier tegen de werkelijkheid te laten aankijken.
hehe.. je verdiende loonquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:07 schreef jna het volgende:
wtf morgen om 9 uur 's ochtends in de doelen zijn in Rotterdam![]()
Normaal sta ik 9 uur op man
quote:
Heb je de Undutchables ook gelezen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Frau Antje und Herr Mustermann
![]()
(heb ik besteld, gaat over de ideeën van Duitsers over Nederlanders, kan niet wachten tot hij binnen is joh!!!)
Jawel.... wat weet je ervan... vinden ze elkaar tof en zoquote:
Wel scherpquote:
volgens mij is het alleen een beetje batsen enzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Jawel.... wat weet je ervan... vinden ze elkaar tof en zo?
Details graag, gezien ik BB "ken"
Dan vraag je hem maar lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:11 schreef jackson het volgende:
Jawel.... wat weet je ervan... vinden ze elkaar tof en zo?
Details graag, gezien ik BB "ken"
Waarop....Op mijn humorquote:
Klinkt puik!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
volgens mij is het alleen een beetje batsen enzo
Dat klinkt wel interessantquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Frau Antje und Herr Mustermann
![]()
(heb ik besteld, gaat over de ideeën van Duitsers over Nederlanders, kan niet wachten tot hij binnen is joh!!!)
Zonde zonde....quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan vraag je hem maar lekker![]()
Ik bemoei me er niet mee
Past wel in het beeld dat ik bij vrouwen hebquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Waarop....Op mijn humor...Maar dadelijk wordt ik depressief omdat niemand om mijn grapjes lacht
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel scherp
Duurde daarom ook even voordat ik hem goed doorhad![]()
Ahhhhquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:13 schreef Californium het volgende:
Maar dadelijk wordt ik depressief omdat niemand om mijn grapjes lacht
Cali is andersquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:14 schreef jackson het volgende:
Past wel in het beeld dat ik bij vrouwen heb
Als we gewoon allemaal even niets meer schrijven. Dan moet je welquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Samen
[..]
Effectieve oplossing in het probleem: "Hoe zorgen we dat Piles zn verslag gaat afmaken"
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Past wel in het beeld dat ik bij vrouwen heb
Bij mij ook... Ik heb zelf altijd wel zin als de zon schijnt zei ik alquote:
quote:
Was ook een garpjequote:
Ik vond m ook mooi bedacht. Ik vatte zijn tekst normaal op.. Maar jij gaf er een leuke draai aanquote:
Denk jequote:Op donderdag 22 mei 2008 15:14 schreef Jipje het volgende:
Als we gewoon allemaal even niets meer schrijven. Dan moet je wel
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij mij ook... Ik heb zelf altijd wel zin als de zon schijnt zei ik al
okequote:
Je herkent hetquote:
Ik ga koekje eten!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk je
Dan wordt het een dialoog tussen mij en Cali volgens mij
Naja, zocht er eerst niks achter, maar toen jou opmerking kwam heb ik gewoon hardop zitten lachenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik vond m ook mooi bedacht. Ik vatte zijn tekst normaal op.. Maar jij gaf er een leuke draai aan
Toch mooi hè, internetquote:
Nee...Veuls te warm...quote:
Daar doe ik het voor....Nu echt koekje etenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, zocht er eerst niks achter, maar toen jou opmerking kwam heb ik gewoon hardop zitten lachen
Ja? Ooh, ik vind dat altijd wel wat hebben. Niet als het 30 graden is hoor... maar een lekker zonnetjequote:
Volgens mij is dat gewoon de vertaling van a Short history about nearly everythingquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is heel interessant hoor. Gaat van voor naar achter. Begint met hoe het universum ontstond uit het Grote Niets en gaat helemaal door naar waarom mensen zijn zoals ze zijn.. Wel 500 pagina's![]()
[..]
Doen jullie hetquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, hij liegt niet hoor![]()
Zaterdag weer, cadeautjes kopen voor mijn mama
Zo is het ook voor commentaar geven op andere....quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch mooi hè, internet
Je kan reageren zoals je wilt, en als ze het niet goed opvatten roep je "Grapje![]()
"
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij mij ook... Ik heb zelf altijd wel zin als de zon schijnt zei ik al
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:20 schreef jackson het volgende:
Zo is het ook voor commentaar geven op andere....
Ahh... dan weet ik het ook weer. Prima kerel die BB, althans die keren dat ik hem gesproken heb. Ken hem verder niet echt goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
A. dat is een eng woord.
B. nee
C. al was het zo "alleen" dat doe ik niet
Nope nog niet, staat wel op mijn lijstje. Wat vond jij ervan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb je de Undutchables ook gelezen?
Dat het via internet makkelijk commentaar geven isquote:
Dat was ik alquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Herkenbaar, ik word dan altijd op iedereen verliefd enzo
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:22 schreef jackson het volgende:
Dat het via internet makkelijk commentaar geven is
Of is dat omdat dan veel dames een mooi rokje aan hebben?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Benieuwd wat Cali daar nu van moet gaan denken...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Speel mee, speel mee!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:23 schreef Jipje het volgende:
[..]
Of is dat omdat dan veel dames een mooi rokje aan hebben?
Sta ik daar natuurlijk in m'n eentje want al die andere musici komen rond een uurtje of 11quote:
Ik niet echt... maar IRL ben ik ook niet zo voorzichtigquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Al ben ik op internet soms wel voorzichtiger
Ow dat weet ze, ze is ook de enige voor me daar niet van, maar dan nog, mooi weer doet rare dingen met mequote:Op donderdag 22 mei 2008 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Benieuwd wat Cali daar nu van moet gaan denken...
Met mij ook, ga ineens spontaan bier drinken enzo...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow dat weet ze, ze is ook de enige voor me daar niet van, maar dan nog, mooi weer doet rare dingen met me
Dat doet slecht weer ook met mequote:Op donderdag 22 mei 2008 15:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met mij ook, ga ineens spontaan bier drinken enzo...
Ben SD-er of tester ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:29 schreef Renesite het volgende:
hoera, weer een nieuwe foutmelding in ons software...
In de kantinequote:Op donderdag 22 mei 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, hoe hard zijn die koekjes dat je er zolang over doet
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow dat weet ze, ze is ook de enige voor me daar niet van, maar dan nog, mooi weer doet rare dingen met me
Medewerker die last heeft van een foutmeldingquote:
quote:
zin in dinsdag trouwensquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tester dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Medewerker die last heeft van een foutmelding!
quote:
Ik kan je helaas niet masseren op afstandquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa een klein klein beetje. Head still spinning
Ik ga rond 4uur maar eens richting huis denk ikquote:
Eigenlijk wel, gezien de blijdschap die door het gebouw ging toen de nieuwe software in gebruik genomen isquote:
kwart over 4, laat zat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga rond 4uur maar eens richting huis denk ik
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet masseren op afstand
Ik ben vroeg begonnen vandaag.... dat scheelt. Heb ook uren zat gemaakt verder deze weekquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat helpt mijn hoofd enormquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kwam ik ergens anders tegen, lekker ontspannend
pffffffquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Die kwam ik ergens anders tegen, lekker ontspannend
Puikendquote:
Wees naar blijquote:
Aufschietsen!quote:
Ahhhhh *kusje kroel......*quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dankjequote:
8 tot half 5 altijd. Maar ik mag altijd de bus halen van 20 over 4quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben vroeg begonnen vandaag.... dat scheelt. Heb ook uren zat gemaakt verder deze week
Het helpt niks maarja.... Ik moet toch wat hehquote:
Dat is netjes inderdaad... Ben zelf iets voor 8uur begonnen maarja, ik maak uren zat. Hoef er "maar" 40 per week te makenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
8 tot half 5 altijd. Maar ik mag altijd de bus halen van 20 over 4![]()
Alleen ben ik niet metde bus vandaag!
Succes!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:42 schreef Californium het volgende:
Nou ik ga nu echt weer aan het werkzie jullie straks in hoogst waarschijnlijk een nieuw topic
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef Yesse het volgende:
Lieve lieve lieve lieve lieve Piles [ afbeelding ] Wil je aub ophouden met dat gedoe?
EN GA JE VERSLAG AFMAKEN!quote:
Tot iets voor 5 eigenlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:46 schreef Jipje het volgende:
[..]
EN GA JE VERSLAG AFMAKEN!
MOEST VANDAAG KLAAR! je hebt nog een uur tot 5 uur (ongeveer)
Ik hoor 36 uur in de week, maar doe er 40. ik krijg daar voor in de ruil elke week 4 uur ADV, dat betekend dat ik dus veeeel meer vrij kan krijgen dan klasgenootjes die wel hun 36 uur doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is netjes inderdaad... Ben zelf iets voor 8uur begonnen maarja, ik maak uren zat. Hoef er "maar" 40 per week te maken
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef PieterBas het volgende:
Net gebeld door Bootje.. Die zal het verhaal zelf aan jullie kenbaar maken.
Ik mis het probleem totaal geloof ik ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef Yesse het volgende:
Lieve lieve lieve lieve lieve Piles [ afbeelding ] Wil je aub ophouden met dat gedoe?
Ik niet vermoed ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef Renesite het volgende:
Hebben we trouwens al StuFi? Zometeen ff bij de bank saldo opvragen... stond gisteren nog 20 euro ofzo!
Jij kon die plaatjes niet zienquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik mis het probleem totaal geloof ik ?
Ahja, nou om dat soort dingen maak ik me sowieso niet drukquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij kon die plaatjes niet zien
Deze wel: Stage SC #446 Waar Piles en Cali samen zweten...
Komt die ook binnenkort? De teruggaaf? Ik moet nog 150 euro vangenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:48 schreef jackson het volgende:
Ik had trouwens wel 870 euro van de belasting terug van vorig jaar....
Ik heb hem al binnenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt die ook binnenkort? De teruggaaf? Ik moet nog 150 euro vangen!
Daarom. Over een uur is het 10 voor 5. Dus hup, typen kreng!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot iets voor 5 eigenlijk
Ik wil m vandaag nog opsturen
Ja mevrouwquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Jipje het volgende:
Daarom. Over een uur is het 10 voor 5. Dus hup, typen kreng!
Ligt vast niet aan jou zeker ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
gesprek is dus geweest. Of het nut heeft gehad weet ik niet, want de keuze was al gemaakt. Integriteit is een belangrijke pijler binnen ING en je heb dat verneukt. Een werknemer zou op staande voet worden ontslagen en we zien weinig verschil tussen een vaste werknemer en jou, behalve dat het buiten ING gebeurde.
met andere woorden, dikke lul 3 bier, daar is de deur..
zucht. nu maar een traineeship volgen ergens..
Hmp... Mijn achternaam zit ergens achteraan in het alfabetquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb hem al binnen
Meteen richting spaarrekening gedaan, daar ga ik een gedeelte van mijn nieuwe bed van kopen
Ik moet mijn belastinggeld nog terug krijgen..quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:48 schreef jackson het volgende:
Ik had trouwens wel 870 euro van de belasting terug van vorig jaar....
TJa... als ik vreemde dingnen zou doen dan was het voor mij ook einde verhaal.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
gesprek is dus geweest. Of het nut heeft gehad weet ik niet, want de keuze was al gemaakt. Integriteit is een belangrijke pijler binnen ING en je heb dat verneukt. Een werknemer zou op staande voet worden ontslagen en we zien weinig verschil tussen een vaste werknemer en jou, behalve dat het buiten ING gebeurde.
shit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
quote:
Een bed met alles erop en eraan kost snel 1000 euro, dan heb je nog niks bijzondersquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmp... Mijn achternaam zit ergens achteraan in het alfabet!
Heb deze maand een nieuw bed betaald, dus het is schwarz zaad atm...
Succes bootquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
Ik heb vorig jaar teveel teruggekregenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet mijn belastinggeld nog terug krijgen..
Zou wel mooi zijn, heb de laatste tijd wel iets te veel geld uitgegevenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:47 schreef Renesite het volgende:
Hebben we trouwens al StuFi? Zometeen ff bij de bank saldo opvragen... stond gisteren nog 20 euro ofzo!
Vorige maand kwam het de 24e hierquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, heb de laatste tijd wel iets te veel geld uitgegeven
Ik vind het echt kut voor je...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
Mijn bed hier in Barcelona was in totaal ongeveer € 300 euro. Bed voor € 100, matras voor € 130 en nog een dunne deken en beddengoed. Hoeft dus echt niet duur te zijn en mijn lover en ik hebben niks te klagen over het bed!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Een bed met alles erop en eraan kost snel 1000 euro, dan heb je nog niks bijzonders. Maarja, een beetje lekker slapen (met) vriendin is wel gewenst
Zal het niet meer doenquote:
boxspring á 650 euroquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Een bed met alles erop en eraan kost snel 1000 euro, dan heb je nog niks bijzonders. Maarja, een beetje lekker slapen (met) vriendin is wel gewenst
Jeetje door spieken op school je baan kwijt raken, dat verwacht je toch niet. Weet je al wat je nu gaat doen, even rust nemen en dan rustig zoeken naar een nieuwe stage?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
Hmm... dan kijk ik naar de verkeerde bedden denk. Een matras kost net 200-300 euro in mijn belevingquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mijn bed hier in Barcelona was in totaal ongeveer € 300 euro. Bed voor € 100, matras voor € 130 en nog een dunne deken en beddengoed. Hoeft dus echt niet duur te zijn en mijn lover en ik hebben niks te klagen over het bed!
Matras, waar ik er 2 van wil zijn 300 per stuk is 600 + 300 voor het verhaal eromheen. Kastje ernaast...quote:
uhm, het is afstuderen, maar okquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jeetje door spieken op school je baan kwijt raken, dat verwacht je toch niet. Weet je al wat je nu gaat doen, even rust nemen en dan rustig zoeken naar een nieuwe stage?
Had je nou je boek mee genomen naar het tentamen of iets gekopieerd?
Wat zei je vriendinnetje eigenlijk? Succes iig.
Ja, was leuk geweest... Zit er niet in. Ik vond je al een vage knakker en dan verbazen mij dit soort dingen niet. Succes ermeequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh jackson, voor je sarcasme is nu ff geen ruimte. Een beetje inlevingsvermogen had leuk geweest...
trainership is meer een baan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, het is afstuderen, maar okuh, ik ga zoeken naar een vaste baan en dan traineeship (of is dat de naam van een baan?
)
2 matrassen, (boxsprings) + een topper. Boxsprings hebben stoffen zijkanten dus geen ombouw en andere crap.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Matras, waar ik er 2 van wil zijn 300 per stuk is 600 + 300 voor het verhaal eromheen. Kastje ernaast...
Rond de 1000 dus
Even vergeten erbij te vertellen dat het van Ikea is. En 1 tweepersoonsmatras vind ik persoonlijk fijner, en die heb je bij Ikea (Barcelona) al vanaf 80 €. De goedkoopste leek mij ook iets te veel van het goede dus heb ik er eentje van € 130 gekozen. Ligt prima, eerlijk waar! Daarbij moet ik wel vertellen dat het geen super trendy bed is ofzo, maar goed, ik blijf toch niet eeuwig in Spanje wonenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... dan kijk ik naar de verkeerde bedden denk. Een matras kost net 200-300 euro in mijn beleving. Ik wil wel goed liggen natuurlijk
hoezo ben ik nou weer een vage knakker..? pas ik niet in je boxje?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, was leuk geweest... Zit er niet in. Ik vond je al een vage knakker en dan verbazen mij dit soort dingen niet. Succes ermee
Ik geloof morgen stagevergoedingquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:06 schreef jna het volgende:
Nog geen stufi hier. Wel m'n stagevergoeding met vakantiegeld erbij
Ik wil niet lullig doen maar je onderschift is wel erg toepasselijk nuquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoezo ben ik nou weer een vage knakker..? pas ik niet in je boxje?
Ja whatever, ik noem mijn afstudeerwerk ook gewoon stage hoewel dat ook niet helemaal klopt, you get the point ok? Traineeship doe je meestal na je studie, dat is werken en leren bij een bepaald bedrijf, krijg je meestal allemaal van die cursussen enzo. Betaalt wel goed ivm een stage. Dit is tenminste wat ik heb begrepen en hoe ze het in Duitsland doen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, het is afstuderen, maar okuh, ik ga zoeken naar een vaste baan en dan traineeship (of is dat de naam van een baan?
) iig, was er al wel een beetje bang voor.. maar goed, het is beetje extreem doorgetrokken. ING staat er redelijk buiten, en mij kan je niet vertellen dat er 500 heilige boontjes binnen ING IM werken... Dus ja.. vind het nog steeds erg jammer en als ze nu bellen om verder te gaan, had ik direct gegaan.
Lilly was redelijk neutraal.. die voelde het voorzichtig al aankomen..
ennuh jackson, voor je sarcasme is nu ff geen ruimte. Een beetje inlevingsvermogen had leuk geweest...
Hij heeft m er voor aangepastquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar je onderschift is wel erg toepasselijk nu
Ik vind jouw vaagheid altijd wel een van je beste karaktertrekjesquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoezo ben ik nou weer een vage knakker..? pas ik niet in je boxje?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:11 schreef Jipje het volgende:
http://www.iwanexstudio.com/
Gave website als je bij het portfolio gaat kijken
Oh jippie vakantiegeld moet ik ook nog ontvangen, vanavond mijn account even checken! *dollaroogjes*quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:06 schreef jna het volgende:
Nog geen stufi hier. Wel m'n stagevergoeding met vakantiegeld erbij
best piemelig zeg.. ik snap jouw verhaal wel, maar ik snap ook wel dat ING dit doet..quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
nou mensen,
ja, wilde je ook niet pesten op je taalgebruik oid..quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja whatever, ik noem mijn afstudeerwerk ook gewoon stage hoewel dat ook niet helemaal klopt, you get the point ok? Traineeship doe je meestal na je studie, dat is werken en leren bij een bepaald bedrijf, krijg je meestal allemaal van die cursussen enzo. Betaalt wel goed ivm een stage. Dit is tenminste wat ik heb begrepen en hoe ze het in Duitsland doen.
Dat kan ik mee ook niet voorstellen, en ik vind het eerlijk gezegd nogal flauw. Maar niks aan te doen, je kunt jezelf wel voor je kop slaan denk ik? Nou ja, goede les iig (misschien ook voor de mensen hier haha).
Ik vind het niet erg verrassend in een sector die voor een zeer groot deel afhankelijk is van het vertrouwen van de consumenten. Vervelend voor je, maar zeker begrijpelijk van ING.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:15 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind het alleen ook best flauw dat ik niet nog een kans krijg. "Ja, hier krijg je maar 1 kans"... ja, daar heb ik veel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |