Jajajajaquote:
Die van jou is wel vermakelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die van piles is al net zo goed als die van Cali
Wij moeten minimaal 90 dag makenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De periode dat ik tijdens stage veel tijd aan mijn verslag besteedde was wel de meest relaxte periode. Halve dagen op stage werken en om 12:00 a 13:00 naar huis om thuis het verslag te maken.
Iddquote:
Uhquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:34 schreef The_Dean het volgende:
Gereformeerden zijn niet zo streng hoor, dat zijn meer de hervormden
Bij ons in de buurt dan. En ik kan het weten, ik ben gereformeerd
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had er ook liever wat anders gezien, maar voorlopig houden we het nog even bij het verslag
Ja, hij gaat weer lekkerquote:
Ik weetquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, hij gaat weer lekker
Zo komt dat verslag nooit af natuurlijk
Welk vuurquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, hij gaat weer lekker
Zo komt dat verslag nooit af natuurlijk
Ja, gooi nog wat olie op het vuur![]()
Ja, de overtreffende trap daarvan is Christelijk Gereformeerd, denk dat jullie die bedoelenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh
Dan weet ik niet waar je woont, maar het is eigenlijk altijd precies andersom
BOE!quote:
quote:
Het vuur = mijn opmerkingen-buiquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
Welk vuurJe bedoelt dat we te druk zijn met zweten voor het schrijven van een verslag
heb wel op stage iemand die heel streng gelovig is....Elke dag naar de kerk...Draagt alleen rokken...Bidden voor het eten...Radio uit op het lab...Thuis geen tv of radio...enz..quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, de overtreffende trap daarvan is Christelijk Gereformeerd, denk dat jullie die bedoelen
Die zijn inderdaad flink zwaar ja
Ik ook. Ik had er 80 ofzo, waarvan elke vrijdag maar een halve dag was en de laatste 2 weken ook voornamelijk halve dagen. Maar ja, niemand die er nog naar gevraagd heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij moeten minimaal 90 dag makenop stage dus
Oud-Gereformeerd is nog zwaarderquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:38 schreef The_Dean het volgende:
Ja, de overtreffende trap daarvan is Christelijk Gereformeerd, denk dat jullie die bedoelen
Die zijn inderdaad flink zwaar ja
Wij ook, vandaar dit nieuwe topicquote:
Ga jij eens aan het werk trouwens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
[..]
BOE!
Zo wordt je misschien weer wakker
Hoezo?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:40 schreef jackson het volgende:
BB, wat lees ik nou... Ga je naar die meet ? Beetje kortsig de laatste tijd zeker![]()
Met al mn oude foto's...quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die van jou is wel vermakelijk
En trouwens.. wat een kut-OP
wij 720 uurquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij moeten minimaal 90 dag makenop stage dus
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En iedereen die zegt vrijdag middag moet ik werken, dan vraag je maar vrij voor vrijdagmiddag of je komt na je werk!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga jij eens aan het werk trouwens.
Een meet.................quote:
Bart heeft goeie ervaringen met mensen van een forum meeten nuquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:46 schreef jackson het volgende:
Een meet.................
Dan vraag jij hoezo? Zucht, de afgrond is nabij mijn zoon
Dat je iemand toevallig eens tegenkomt is wat anders dan zo'n "gedwongen meet".quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Bart heeft goeie ervaringen met mensen van een forum meeten nu![]()
Oh noes, je hebt een sociaal leven.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:45 schreef jackson het volgende:
Renesite, hoe vind je zelf je avatar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |