Samenquote:
Effectieve oplossing in het probleem: "Hoe zorgen we dat Piles zn verslag gaat afmaken"quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
Joh...
Maar je bent wel aan het uitlokken he... Hou er ff rekening mee dat ik totaal nul komma nul humor heb.![]()
Beterschapquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben ik mijn hele leven al verliefd![]()
![]()
Nee normaal is het al erg.. Maar vandaag helpt het opschrijven niet eens.. (en dat is alleen vandaag)Maar ik voelde me vanmorgen al niet zo lekker.. En nu draait het een beetje in mn hoofd. Volgens mij word ik een beetje ziek
Ik was het niet...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh...
Maar je bent wel aan het uitlokken he... Hou er ff rekening mee dat ik totaal nul komma nul humor heb.![]()
Mwah, krijg het morgen te horen als het goed isquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was het niet...![]()
Pili was het ! ga hem slaan![]()
Maare hoe ging je sollicitatie
Veenendaal is alleen toevallig vlakbij waar ik straks ga wonenquote:
Nietesquote:
quote:[..]
Effectieve oplossing in het probleem: "Hoe zorgen we dat Piles zn verslag gaat afmaken"
Dat zou best kunnen, maar Staphorst is op en top zwarte kous en is hervormd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan zit ik bij een rare hervormde kerk, maar de zwarte-kousen-kerk is hier gereformeerd hoor
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, krijg het morgen te horen als het goed is
uhh? Wel maar als 1 keer ?quote:
Ah, da's duidelijk...quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:01 schreef Californium het volgende:
[..]
En je moet toch geld verdienen achter de ramen, zonder zin....![]()
Zielig voor je
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ken ik niet
nederlandse boeken!
Is heel interessant hoor. Gaat van voor naar achter. Begint met hoe het universum ontstond uit het Grote Niets en gaat helemaal door naar waarom mensen zijn zoals ze zijn.. Wel 500 pagina'squote:Op donderdag 22 mei 2008 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ken ik niet
nederlandse boeken!
quote:Fantastisch! gaat over het ontstaan van het universum en het leven, over de evolutietheorie, de werking van onze hersenen, bewustzijn, denkende computers, kwantummechanica en religie. Mede dankzij recente wetenschappelijke ontdekkingen wil Fantastisch! zelfs de laatste, ultieme vraag beantwoorden: bestaat er een opperwezen? Is er meer dan alleen maar materie en energie? Hiervoor introduceert de auteur een nieuw begrip, het contextverhaal, dat uit drie pijlers bestaat om zo de lezer zelf tot zijn ultieme besluit te laten komen.
Fantastisch! gaat niet enkel over wetenschap, maar is ook een filosofisch en spiritueel boek dat gevoelens van ontzag en verwondering wil oproepen, evenals het vermogen om onszelf te relativeren. Om zo de lezer op een andere manier tegen de werkelijkheid te laten aankijken.
hehe.. je verdiende loonquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:07 schreef jna het volgende:
wtf morgen om 9 uur 's ochtends in de doelen zijn in Rotterdam![]()
Normaal sta ik 9 uur op man
quote:
Heb je de Undutchables ook gelezen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Frau Antje und Herr Mustermann
![]()
(heb ik besteld, gaat over de ideeën van Duitsers over Nederlanders, kan niet wachten tot hij binnen is joh!!!)
Jawel.... wat weet je ervan... vinden ze elkaar tof en zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |