Eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
*boem bats* + chemisch geneuzel = wereld
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ooken ik ben nu bezig met lezen over de wereld dan misschien wél ontstond
(al is het nog wel een beetje raar..)
Verbazendquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Veenendaal daar ergens komt ze vandaan
quote:
Doe lekker je eigen ding ouwe.... het zal me watquote:
Het warmt mij op, ik, achter de grote glazen ramen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat:
De wind de wolker weg drijft
Er geen wolken zijn
Het dag is
Zoeits?
quote:
Ah, dat is in de buurt bvan waar ik woon.... Altijd gezellig in Veenendaalquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Veenendaal daar ergens komt ze vandaan
Niet echt neequote:
Ik krijg altijd wel zin als de zon schijnt....quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het warmt mij op, ik, achter de grote glazen ramen...! Mijn zin *poef* weg.
Jij komt toch niet van zo'n rare kerk?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ah, dat is in de buurt bvan waar ik woon.... Altijd gezellig in Veenendaal
Zo, hehe. Ik voelde me al genegeerdquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
O en Piles, samen met Cali zweten??
Eigenlijk ben ik op fok! om het woord van God te brengen... maarja, dat schiet er nog wel eens bij inquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij komt toch niet van zo'n rare kerk?
En je moet toch geld verdienen achter de ramen, zonder zin....quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het warmt mij op, ik, achter de grote glazen ramen...! Mijn zin *poef* weg.
Fantastisch! (zo heet het boekquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Welk boek is dat?![]()
A short history about nearly everything?
gaat inderdaad even op een hard tempo!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef PieterBas het volgende:
Ik F5 even.. en hoepa 2 pagina's verder..
moet niet veel gekker worden.
Nou ja, ik ben ook even aan het klussen
Daarom dacht ik dat alquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik op fok! om het woord van God te brengen... maarja, dat schiet er nog wel eens bij in
Nee, dus... ben zelf niet gelovig, dat gaf ik net al aan
Hij was het! Niet ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
O en Piles, samen met Cali zweten??
Joh...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, hehe. Ik voelde me al genegeerd
OP gezien?
ken ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |