Teh horror zeg.... het ziet er toch niet uit of wel?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Zou hij m net zo lelijk / irritant vinden als ons
Jawel! Aan je verslag jij!quote:
Naja, toevallig, toevalligquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat je iemand toevallig eens tegenkomt is wat anders dan zo'n "gedwongen meet".
Dat kan ook bijna nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, ik ben niet zo mensenschuw als ik er uitzie![]()
Voornamelijk bij jezelf denk ik.quote:
Nee...ik vind m echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Teh horror zeg.... het ziet er toch niet uit of wel?
Vrienden van vrienden e.d noem ik het dan maarquote:
Oeh, jij bent goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voornamelijk bij jezelf denk ik.
Dan zijn we het volledig met elkaar eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee...ik vind m echt verschrikkelijk
Dat imago heb ik dan weer wel echt.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zijn we het volledig met elkaar eens
Nou... ik ben ook echt al 5 dingen vergeten al heb ik ze opgeschrevenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het geholpen, ze is zo stil nu
Ja, dat is wel enigszins overdreven jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:40 schreef Californium het volgende:
[..]
heb wel op stage iemand die heel streng gelovig is....Elke dag naar de kerk...Draagt alleen rokken...Bidden voor het eten...Radio uit op het lab...Thuis geen tv of radio...enz..
Lijkt me echt verschrikkelijk
Spijkerbroeken
Heb je ook zo'n sofa?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat imago heb ik dan weer wel echt.
Toe aan vakantiequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
Nou... ik ben ook echt al 5 dingen vergeten al heb ik ze opgeschrevenWat is er mis met mij
quote:
Verliefdheid doet gekke dingen met jequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou... ik ben ook echt al 5 dingen vergeten al heb ik ze opgeschrevenWat is er mis met mij
Nee johquote:
Zo zou ik het nu ook weer niet willen noemen.. het blijven collega's hequote:Op donderdag 22 mei 2008 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh noes, je hebt een sociaal leven.
Ja dat is in toch?quote:
Kan dat hier in Nederland welquote:
Helaas waarquote:
Nee, wel een fijne stoel, waar ik nu even fijn ga zitten om de krant te lezen.quote:
Nee, ik haar.quote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is wel enigszins overdreven ja
Maar elke dag naar de kerk??
Staphorst is bijvoorbeeld een bolwerk van het christendom. Een gebied waar dingen als incest sociaal geaccepteerd is zoals in de strenge christelijke gemeentes en Staphorst is hervormd. De veluwe is dan weer behoorlijk Protestants.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh
Dan weet ik niet waar je woont, maar het is eigenlijk altijd precies andersom
Wie heb je gemeet dan... want ik weet weer van niks natuurlijkquote:
De groeten maar weerquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:54 schreef Bravebart het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, verslagen zijn erIk ben weg enzo
Dan zit ik bij een rare hervormde kerk, maar de zwarte-kousen-kerk is hier gereformeerd hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Bij hervormd mag gedacht worden aan de zwarte kouzen, de vrouwen die van hun ouders verplicht rokjes aanmoeten!
quote:
Ken mensen die gaan drie keer per week... maar is ook zo'n speciale Evangelische Gemeente, met een eigen gebouwtje enzo. Maar die mensen zijn er prima gelukkig onder enzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan dat hier in Nederland wel
3x op zondag ken ik, maar elke dag is wel erg vaak
[..]
Helaas waar
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie heb je gemeet dan... want ik weet weer van niks natuurlijk
Ben ik mijn hele leven al verliefdquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Verliefdheid doet gekke dingen met je
quote:
Dan hoor ik het antwoord op mijn brandende vraag nog wel eensquote:
Naja, als zij er gelukkig mee isquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij welze ging iig vanavond.... En volgende week ging een vriendiv van haar trouwen.. Van 21.... Maar ze gaat iig zondags 2 keer naar de kerk en vanavond....volgens mij elke dag... Maar zij is wel heel erg extreem...
Ik heb je toch niet aangestoken he?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben ik mijn hele leven al verliefd![]()
![]()
Nee normaal is het al erg.. Maar vandaag helpt het opschrijven niet eens.. (en dat is alleen vandaag)Maar ik voelde me vanmorgen al niet zo lekker.. En nu draait het een beetje in mn hoofd. Volgens mij word ik een beetje ziek
Hier gaat het ook nog steeds niet lekker. Ik typ constant gewoon de verkeerde woordenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Yesse het volgende:
Nee normaal is het al erg.. Maar vandaag helpt het opschrijven niet eens.. (en dat is alleen vandaag)Maar ik voelde me vanmorgen al niet zo lekker.. En nu draait het een beetje in mn hoofd. Volgens mij word ik een beetje ziek
Ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
Ik heb geen geloof en daar ben ik ontzettend trots op / blij mee
+1quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
*boem bats* + chemisch geneuzel = wereldquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ooken ik ben nu bezig met lezen over de wereld dan misschien wél ontstond
(al is het nog wel een beetje raar..)
Ben nog wel lid, maar ben er niet actief meer mee bezigquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
Ga eens werken jijquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
Veenendaal daar ergens komt ze vandaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, als zij er gelukkig mee is
Lid van zo'n speciale gemeente zeker??
Gelukkig nietquote:
Omdat:quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:57 schreef Renesite het volgende:
Waarom gaat de zon opeens schijnen buiten? WTF...
Eensquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
*boem bats* + chemisch geneuzel = wereld
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ooken ik ben nu bezig met lezen over de wereld dan misschien wél ontstond
(al is het nog wel een beetje raar..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |