De groeten maar weerquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:54 schreef Bravebart het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, verslagen zijn erIk ben weg enzo
Dan zit ik bij een rare hervormde kerk, maar de zwarte-kousen-kerk is hier gereformeerd hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Bij hervormd mag gedacht worden aan de zwarte kouzen, de vrouwen die van hun ouders verplicht rokjes aanmoeten!
quote:
Ken mensen die gaan drie keer per week... maar is ook zo'n speciale Evangelische Gemeente, met een eigen gebouwtje enzo. Maar die mensen zijn er prima gelukkig onder enzoquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan dat hier in Nederland wel
3x op zondag ken ik, maar elke dag is wel erg vaak
[..]
Helaas waar
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie heb je gemeet dan... want ik weet weer van niks natuurlijk
Ben ik mijn hele leven al verliefdquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Verliefdheid doet gekke dingen met je
quote:
Dan hoor ik het antwoord op mijn brandende vraag nog wel eensquote:
Naja, als zij er gelukkig mee isquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij welze ging iig vanavond.... En volgende week ging een vriendiv van haar trouwen.. Van 21.... Maar ze gaat iig zondags 2 keer naar de kerk en vanavond....volgens mij elke dag... Maar zij is wel heel erg extreem...
Ik heb je toch niet aangestoken he?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben ik mijn hele leven al verliefd![]()
![]()
Nee normaal is het al erg.. Maar vandaag helpt het opschrijven niet eens.. (en dat is alleen vandaag)Maar ik voelde me vanmorgen al niet zo lekker.. En nu draait het een beetje in mn hoofd. Volgens mij word ik een beetje ziek
Hier gaat het ook nog steeds niet lekker. Ik typ constant gewoon de verkeerde woordenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Yesse het volgende:
Nee normaal is het al erg.. Maar vandaag helpt het opschrijven niet eens.. (en dat is alleen vandaag)Maar ik voelde me vanmorgen al niet zo lekker.. En nu draait het een beetje in mn hoofd. Volgens mij word ik een beetje ziek
Ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
Ik heb geen geloof en daar ben ik ontzettend trots op / blij mee
+1quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
*boem bats* + chemisch geneuzel = wereldquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ooken ik ben nu bezig met lezen over de wereld dan misschien wél ontstond
(al is het nog wel een beetje raar..)
Ben nog wel lid, maar ben er niet actief meer mee bezigquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
Ga eens werken jijquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
Veenendaal daar ergens komt ze vandaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, als zij er gelukkig mee is
Lid van zo'n speciale gemeente zeker??
Gelukkig nietquote:
Omdat:quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:57 schreef Renesite het volgende:
Waarom gaat de zon opeens schijnen buiten? WTF...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |