quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef T-lex het volgende:
Lekker geregeld weer....roepen ze ineens om dat B&A over 5 minuten opgehaald worden.
Komen ze lekker vlot mee. Die 2 lagen net nog in bed in hun kloffie.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:16 schreef chufi het volgende:
Het eten wordt bezorgd. Goed getimed met Aman en Breien uit huis
Nee echt niet hèquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef chufi het volgende:
Het filmpje was niet echt positief trouwens ..
Logisch toch ...ze zijn ook samenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
Ze krijgen nu al meer tijd dan Huub en Jaap.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Logisch toch ...ze zijn ook samen1+1 = 2
dat is Brian zijn script morgenavond al, na de uitslag van de finale.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:26 schreef T-lex het volgende:
Huub is nog steeds zielig zie ik.![]()
Geef hem een touw...hoge bomen staan er al toch?!
Komt sympathiek over he.... als je objectief keek kwamen ze heel normaal over ook...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef avonne het volgende:
Hadden ze hun haren niet even kunnen kammen?
Wat raar trouwens, een kadootje ....
Ik dacht... "als dat horloges zijn, pies ik in mijn broek"
quote:
Het toont vooral de domheid van talpa aan. Als je iemand voortdurend tegen zichzelf en de rest in bescherming wilt nemen door van allerlei misdragingen te doen alsof ze nooit gebeurd zijn dan moet je ze ook niet op internet uitzenden. Want zo bied je een roddelblad een uitgelezen kans om te doen wat ze het liefst doen, een primeur scoren door iets op te blazen. Het is vervelend voor Brian en zijn familie dat hij nu zo voor lul staat voor heel Nederland, maar het was dan ook geen slimme actie en, grappig bedoeld of niet, het was een seksuele handeling. Bovendien heeft Brian er ook weinig moeite mee dat het vrij vervelend is voor de familie van Huub dat hij Huub overal als racist neerzet, vooral omdat het altijd gebeurt als Huub er niet bij is, zodat hij zich niet kan verdedigen. Verder is het ook vrij vervelend voor iedereen die de laatste maanden door Brian is aangevallen dat hij in elk tv-programma een podium krijgt om te vertellen hoe goed hij zich kan beheersen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het mij zou overkomen ben ik bang dat ze een dag later nieuw meubilair zouden kunnen kopen. Overigens iedereen die dit wel leuk vind komt bij mij de deur niet en kunnen het beter ook niet zeggen als ze recht tegenover mij staan, zo ontzettend laag vind ik het.![]()
Die knul wordt echt finaal afgeslacht. Laat hem toch gewoon zijn zoals hij is, dat is af en toe al erg en beschamend genoeg.
Bedankt alle anti Brian streamers van alle fora, dat jullie het zo op hebben geblazen. Het is jullie gelukt om het onder de aandacht van de media te brengen met jullie goor geblaat...., echt toppie...
En Brian gauw: 'jaaaa dat waren oude filmpjes'quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou ik vond wel dat Albert Verlinde Brian even mooi op zijn plaats zette.
Brian zei dat hij zo was gegroeid in de kooi, en veel zelf beheersing had gekregen.
En Albert lachte hem uit, en zei: nou dat zagen we net in dat filmpje.
Vond ik ook wel lachuuuuuu
domme brian
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef avonne het volgende:
En dat dacht ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:29 schreef Kinga het volgende:
Komt sympathiek over he.... als je objectief keek kwamen ze heel normaal over ook...
Ach, Brian heeft er genoeg maar hij koos voor Ferrero Rocher. Die horloges zijn trouwens al hoog en droog thuis, de gejatte ook.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef avonne het volgende:
Hadden ze hun haren niet even kunnen kammen?
Wie?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:35 schreef Copycat het volgende:
Wie zit Gerda gek te maken?
Gezellig daar!quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:35 schreef Copycat het volgende:
Wie zit Gerda gek te maken?
Ik lig in een deuk, ze zijn helemaal in de war daar. Niet zo moeilijk natuurlijk.....quote:
Zelfmoord? Dat was toch ook weer zo'n loos dreigement van Brian.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:26 schreef T-lex het volgende:
Huub is nog steeds zielig zie ik.![]()
Geef hem een touw...hoge bomen staan er al toch?!
Ben jij Gquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk, ze zijn helemaal in de war daar. Niet zo moeilijk natuurlijk.....
Het is daar nu 'zoek de echte fan'quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk, ze zijn helemaal in de war daar. Niet zo moeilijk natuurlijk.....
Alsof we die kneus met z'n slet thuis willen zien komenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:41 schreef T-lex het volgende:
Doen ze dit zodat er meer mensen naar de reguliere kijken...
Zo zijn er nog veel meer, die er commentaar op hebben en het nooit zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:43 schreef MargrietV het volgende:
geen haar op mijn hoofd die reguliere kijkt.....
en ja hoor,.. J&H zijn ff in beeld, en Amanda staat er ook ineens bij!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:43 schreef RSie het volgende:
denk dat Brian en Amanda terug zijn van Boulevard en ff offstream hun verhaal doen bij J&H
Heeft B daarom gemept?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:45 schreef RSie het volgende:
whaha,.. dat Jensen voorstukje net, Hupert zat aan A d'r pruikje en daarna ging het los!!
Iets met windmolensquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het toont vooral de domheid van talpa aan. Als je iemand voortdurend tegen zichzelf en de rest in bescherming wilt nemen door van allerlei misdragingen te doen alsof ze nooit gebeurd zijn dan moet je ze ook niet op internet uitzenden. Want zo bied je een roddelblad een uitgelezen kans om te doen wat ze het liefst doen, een primeur scoren door iets op te blazen. Het is vervelend voor Brian en zijn familie dat hij nu zo voor lul staat voor heel Nederland, maar het was dan ook geen slimme actie en, grappig bedoeld of niet, het was een seksuele handeling. Bovendien heeft Brian er ook weinig moeite mee dat het vrij vervelend is voor de familie van Huub dat hij Huub overal als racist neerzet, vooral omdat het altijd gebeurt als Huub er niet bij is, zodat hij zich niet kan verdedigen. Verder is het ook vrij vervelend voor iedereen die de laatste maanden door Brian is aangevallen dat hij in elk tv-programma een podium krijgt om te vertellen hoe goed hij zich kan beheersen.
Het is bovendien niet bijster slim als je vriendin, die zich toen ze dronken was maar wat graag liet beffen door Huub, nu voortdurend praat over aanranding als je zelf gaat spelen met een paardenpiemel.
Brian sprong op, Huub gaf hem een Duw en Brian viel aan.quote:
Ach ja....quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
Om te kotsen de uitzending weer.... man man man wat wordt huub smerig neergezet
unbelievable....
+1quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
unbelievable....
Wat denk je van bijtje, niet zo moeilijk toch?quote:
Echt waar? Vertel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
unbelievable....
Nou zeg..quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Die Geertje is ook niet de snuggerste... die komt zéker niet van hier.
Geen idee, maar ik lig helemaal in een deuk. Stel je voor, Amanda en Brian lezen dit terug en Linsey kan alleen maar zeggen: Nepposts....laaaaalalalaaaala.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Die Geertje is ook niet de snuggerste... die komt zéker niet van hier.
en de groetjes van B&A lover terugquote:
Bij dat vorige gastenboek van ze werd er geband als een gek, waarom gebeurt dat hier niet. Of zou het niet kunnen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik lig helemaal in een deuk. Stel je voor, Amanda en Brian lezen dit terug en Linsey kan alleen maar zeggen: Nepposts....laaaaalalalaaaala.
Nou, ik trap er niet meer in. Bel 0909 1304 voor Brian!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, geintje, ik ben iemand anders daar
De site van Amanda&Brian, daar kun je wat leuks neerzetten voor ze in het gastenboek.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:03 schreef T-lex het volgende:
Wie? Wat? Waar? Waar hebben we het over....
ow ik vond je wel stoerquote:
Echt gewoon walgelijk.... ik heb zaterdag gewoon genoten van Huub en als je het nu terug ziet.... het heeft niets te maken met de sfeer en de geberrtenissen in de villa te maken.... het is pure anti Huub propaganda...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
unbelievable....
+1quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt gewoon walgelijk.... ik heb zaterdag gewoon genoten van Huub en als je het nu terug ziet.... het heeft niets te maken met de sfeer en de geberrtenissen in de villa te maken.... het is pure anti Huub propaganda...
Het is belachelijk dat Huub niet tegen de spelers mag spelen... maar de redaktie naait hem wel waar ze maar kunnen. Het is gewoon laag bij de grond.
Als Huub verliest (het lijkt me welhaast onmogelijk dat ie wint) moet ie maar snel een advocaat opzoeken. Wat hier gebeurt is gewoon anti pathie kweken.....![]()
![]()
Dat klinkt zo gezond.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, weer commentaar hier op de uitzending terwijl niemand met kritiek zich op het betreffende topic heeft laten zien.![]()
Huubje, "getrouwd" met Claire, heeft zichzelf neer gezet zoals hij is: KIJKEN NAAR VROUWEN WAAR HIJ HEM OOK WEL IN ZOU WILLEN DOUWEN. En niks plakken en knippenHuubje heeft dit uitgesproken en talpa heeft het opgenomen en laten zien.
Avond vierdaagse misschien?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:09 schreef Kinga het volgende:
Is echt iets vaags aan de hand hier in de straat Fanfare kwam langs, en mannen van koninklijke landmacht erachteraan ofzo, met een super lange paal met nederlandse vlag, die hebben ze nu bij iemand in de tun gezet, en bovenop is een kroontje.....
iemand een idee?
OMFG!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De site van Amanda&Brian, daar kun je wat leuks neerzetten voor ze in het gastenboek.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:09 schreef Kinga het volgende:
mannen van koninklijke landmacht erachteraan ofzo, met een super lange paal
Hier nog 1 ,ik heb een emmer nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt gewoon walgelijk.... ik heb zaterdag gewoon genoten van Huub en als je het nu terug ziet.... het heeft niets te maken met de sfeer en de geberrtenissen in de villa te maken.... het is pure anti Huub propaganda...
Het is belachelijk dat Huub niet tegen de spelers mag spelen... maar de redaktie naait hem wel waar ze maar kunnen. Het is gewoon laag bij de grond.
Als Huub verliest (het lijkt me welhaast onmogelijk dat ie wint) moet ie maar snel een advocaat opzoeken. Wat hier gebeurt is gewoon anti pathie kweken.....![]()
![]()
Tuurlijk Ruudemans, Huub is een klootzak, vrouwenverslinder, alcoholist, racist en aanrander.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, weer commentaar hier op de uitzending terwijl niemand met kritiek zich op het betreffende topic heeft laten zien.![]()
Huubje, "getrouwd" met Claire, heeft zichzelf neer gezet zoals hij is: KIJKEN NAAR VROUWEN WAAR HIJ HEM OOK WEL IN ZOU WILLEN DOUWEN. En niks plakken en knippenHuubje heeft dit uitgesproken en talpa heeft het opgenomen en laten zien.
quote:
En dan maar als schijnheil doorgaan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wel
, maar als je zinnen hebt gezet op het doel waarvoor je in die hut bent gaan zitten, moet je soms je bek opentrekken en soms over bepaalde dingen je smoel houden.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Niks mis mee, Huub spreekt uit, en doet waar een andere kerel alleen maar van droomt.quote:
Nou BQ, dan heb ik toch iets positiefs voor je: Voor het zootje wat er nu nog in zit (en ze deugen geen van allen) , vind ik Huubje toch de meest geschikte voor de eindoverwiningquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk Ruudemans, Huub is een klootzak, vrouwenverslinder, alcoholist, racist en aanrander.
[ afbeelding ]
Zie ik jouw naam daar nu voorbijkomen op het Bassie&Adriaan forum ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Haal jij je mind eens out of the gutter Peter NB![]()
Ja, zal zo nog even voor Brian bellen
26 jaartjes jongquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks mis mee, Huub spreekt uit, en doet waar een andere kerel alleen maar van droomt.
Misschien dat mijn laatste post aan BQ dit ook een beetje beantwoordquote:
quote:
Kijk maar terug op RTL... ik weet niet of het er al staat.... meer weer een uitzending die totaal niets met de sfeer en gebeurtenissen te maken hadden. Ze maken Huub zwart.... maar waren er niet eens bij... dus hoezo is dat commentaar belangrijker dan het werkelijke gesprek en de sfeer die Huub met Nathalie had?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hoezo wat lieten ze zien dan wat was er op tv?
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.phpquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:21 schreef Lobasca het volgende:
Linkje voor een lui wijf naar die paupersite..please
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.phpquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:21 schreef Lobasca het volgende:
Linkje voor een lui wijf naar die paupersite..please
De Party vertelt vaak dezelfde waarheden als George Bush.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:18 schreef Jewscky het volgende:
Stief vader van die tering RAT,is een vriend van J de Mol,dus dan weet je het wel.Dat stond in Party.
quote:
Thnxquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
WTF, iemand post onder de naam Beequeen
Mooie OP Leandra.![]()
Ik weet uit wiens strotje die aantijging komtquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:26 schreef Lady-night het volgende:
De bewuste nacht....ziet dit er uit als een aanranding?
Ik neem aan dat er nog steeds een streamlock gaande is?quote:
Dat is zometeen allemaal weg...de cavalerie komt er aanquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
Oh, ik post daar ook? En Lobasca, en Py.
Zeggen wat je denkt en wilt, en op je wenken bedient worden..zoiets..quote:
Ik ben géén Brianloverquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
Oh, ik post daar ook? En Lobasca, en Py.
Als het andersom zou zijn dan zouden de COSsers ook flink over de zeik zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel daar, las net dat de moderator onderweg is, het is groot alarm
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel daar, las net dat de moderator onderweg is, het is groot alarm
Dus al onze moeite om Brian op nr.1 te krijgen is straks gewistquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er nog steeds een streamlock gaande is?
skattie...... en voor deze leuke opmerking, heb ik nog een filmpje voor je gevonden....quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou BQ, dan heb ik toch iets positiefs voor je: Voor het zootje wat er nu nog in zit (en ze deugen geen van allen) , vind ik Huubje toch de meest geschikte voor de eindoverwining
geweldigquote:Yvonne
Op: 21-05-2008 20:30:03
tvp
Manu..na de kooi krijg jij van mij elke dag ontbijt op bedquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in, maar ik moet er wel om lachen hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het andersom zou zijn dan zouden de COSsers ook flink over de zeik zijn
En als Talpa/RTLquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
De Party vertelt vaak dezelfde waarheden als George Bush.
Echt niet, aan de galg met degene die onder mijn naam postquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php
Je hebt al gepost zie ik
Klopt hoor.... het was een lief en leuk gesprek met een beetje oppervlakkig geflirt meer absoluut niet!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Kijk maar terug op RTL... ik weet niet of het er al staat.... meer weer een uitzending die totaal niets met de sfeer en gebeurtenissen te maken hadden. Ze maken Huub zwart.... maar waren er niet eens bij... dus hoezo is dat commentaar belangrijker dan het werkelijke gesprek en de sfeer die Huub met Nathalie had?
Het is geen Real Live Soap maar een Real Lies Show geworden...
Maar Esmeralda houdt van je!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:31 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie...... en voor deze leuke opmerking, heb ik nog een filmpje voor je gevonden....
Hier is ze dan, the one and only...... NENA
You've got to be kidding me?!?quote:
dit is niet de nacht van de vermeende aanranding.... dit is de nacht van het soca-boys feestjequote:Op woensdag 21 mei 2008 20:26 schreef Lady-night het volgende:
De bewuste nacht....ziet dit er uit als een aanranding?
Vinnik ook ! Ze zitten nu ook al onder mijn naam te posten !quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt niet, aan de galg met degene die onder mijn naam post
ik heb ook gepost, maar ik heb helemaal niet gepost... snap er geen biet vanquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:40 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb gepost, maar snap er geen moer van..dus laat maar
Synoniem van hoer: hoertje (zelfst. naamw.)quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:38 schreef Ziet het volgende:
sjit, het woord hoer pakt ie niet daar
Huubfans [s]hun plaats[/s] terecht wijzen (ik stop met posten daar, ik 'mijn nederlands verslechterd met de minuut)quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vinnik ook ! Ze zitten nu ook al onder mijn naam te posten !
GRRRRRRRRRRRRRRRRRR................
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Synoniem van hoer: hoertje (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: lichtekooi (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: meisje van de nacht (overig.)
Synoniem van hoer: prostituee (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: slet (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: straatmadeliefje (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: straatwerker (overig.)
Synoniem van hoer: temeie (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: temeier (zelfst. naamw.)
Paarden pijpen pakt hij wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Synoniem van hoer: hoertje (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: lichtekooi (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: meisje van de nacht (overig.)
Synoniem van hoer: prostituee (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: slet (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: straatmadeliefje (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: straatwerker (overig.)
Synoniem van hoer: temeie (zelfst. naamw.)
Synoniem van hoer: temeier (zelfst. naamw.)
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Huubfans [s]hun plaats[/s] terecht wijzen (ik stop met posten daar, ik 'mijn nederlands verslechterd met de minuut)
Het wordt er niet leesbaarder doorquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Huubfans [s]hun plaats[/s] terecht wijzen (ik stop met posten daar, ik 'mijn nederlands verslechterd met de minuut)
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het wordt er niet leesbaarder door
och, ze zijn onder mijn naam ook bezig...... lach me helemaal een kriekquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:50 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Ah jongens. Ik weet niet wie er onder mijn naam zit te posten, maar mag het een beetje origineler?
quote:Moderator
Op: 21-05-2008 20:51:04
Nou,hier ben ik dan! En nu wegwezen,flauwe Huubfans, kssst.
En het nummer voor Brian is dus
0909-1303
hiero.... ben jou nog niet tegengekomen....quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet niet veel gekker wordendoe eens een linkje
De klootzakken. Kom op met die links en we pakken dat zootje aanquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:50 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Ah jongens. Ik weet niet wie er onder mijn naam zit te posten, maar mag het een beetje origineler?
Ik was het niet in ieder geval, de naam waarmee ik daar de afgelopen dagen (vrij neutraal, want bij de meest lichte vorm van kritiek werd al gedreigd met een ban) postte was ook al overgenomen door een andere fokkert. Mensen, verzin zelf eens iets!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:43 schreef ikletgoedop het volgende:
Humberto.tan komt ook al voorbij en mijn naam gebruiken ze ook!
Groet Mannie
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:56 schreef Py het volgende:
ontopic![]()
Hoe vies is die deksel van de jacuzzi wel niet?
jep, Amanda is heel even op de zwembadstreams te zien geweest terwijl ze naast H&J stond!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:53 schreef milk-shake het volgende:
waarom nou weer het zwembad............waren Amanda en Brain eigenlijk wel weer thuis
Geinig he Kahaarinquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:58 schreef kahaarin het volgende:
Hallo y'all, goedenavond!![]()
Stelletje rellerts!![]()
Maar wel leuk, ik zat net hardop te lachen, mijnednkt dat ik hardstikke gek geworden ben.
![]()
Maarreh SL? Whybecause?
gezellie tochquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:58 schreef Desii het volgende:
O, nee ze komen hierheen.... the invasion of the parabrotha
even niets te doen?
ga dan naar deze link en maak de fokkers die jullie hier gek maken, daar maar lekker gek! De Gouden Kooi
even registreren en de COS overnemen, niet schelden, niet op de man spelen, dan kun je niet geband worden, gewoon lekker een tegengeluid laten horen, ga niet eens in op opmerkingen over brian of amanda, *** gewoon zoals je hier ***t, alleen maar positief over amanda en brian. doen wat ze hier proberen, overnemen!! de fokkers die hier posten beschouwen hun COS namelijk als heilig, dus pak ze maar op een ludieke manier terug en kaap die COS!!!!
maakt toch niet uit? ding is goed schoongemaakt hoor!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:59 schreef Ziet het volgende:
ze gaan die deksel toch niet voor het volgende programma gebruiken he?
gatver
Ik denk dat ze de dames van 'hoe schoon is jouw huis' maar even langs moeten sturen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:59 schreef Ziet het volgende:
gatver
Ze zijn hem al aan het poetsen, alsof ze meelezen hierzo...quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:59 schreef Ziet het volgende:
gatver
Daarom bokt FOK! nu zo natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:58 schreef Desii het volgende:
even niets te doen?
ga dan naar deze link en maak de fokkers die jullie hier gek maken, daar maar lekker gek! De Gouden Kooi
even registreren en de COS overnemen, niet schelden, niet op de man spelen, dan kun je niet geband worden, gewoon lekker een tegengeluid laten horen, ga niet eens in op opmerkingen over brian of amanda, *** gewoon zoals je hier ***t, alleen maar positief over amanda en brian. doen wat ze hier proberen, overnemen!! de fokkers die hier posten beschouwen hun COS namelijk als heilig, dus pak ze maar op een ludieke manier terug en kaap die COS!!!!
Aw wat schattig, de laatste tactiekbesprekingen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geinig he Kahaarin![]()
Ik weet niet waarom die SL er is, er zal wel weer iets stiekum moeten gebeuren.
Ehm, nou nee. Vanuit ervaring kan ik wel zeggen dat zo'n invasie niet zo leuk is, zeker als je naar bed wil.quote:
Dat was vijf minuten....quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe lang duurt die SL nou alEr loopt een afspraakje dat als een bepaalde tijd wordt overschreden er bepaalde stappen worden ondernomen
![]()
Kan me deze reactie wel voorstellen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:58 schreef Desii het volgende:
even niets te doen?
PeterNBquote:PeterNB
Op: 21-05-2008 21:02:40
1 Het boek des geslachts van JEZUS CHRISTUS, den Zoon van David, den zoon van Abraham.
2 Abraham gewon Izak, en Izak gewon Jakob, en Jakob gewon Juda, en zijn broeders;
3 En Juda gewon Fares en Zara bij Thamar; en Fares gewon Esrom, en Esrom gewon Aram;
4 En Aram gewon Aminadab, en Aminadab gewon Nahasson, en Nahasson gewon Salmon;
5 En Salmon gewon Booz bij Rachab, en Booz gewon Obed bij Ruth, en Obed gewon Jessai;
6 En Jessai gewon David, den koning; en David, den koning, gewon Salomon bij degene, die Uria's vrouw was geweest;
7 En Salomon gewon Roboam, en Roboam gewon Abia, en Abia gewon Asa;
8 En Asa gewon Josafat, en Josafat gewon Joram, en Joram gewon Ozias;
Ja, klaar. Niet doen hier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:04 schreef ikletgoedop het volgende:
Even een proxy server zoeken.... want de moderator is er schijnbaar.
Wie heeft er een rioolbuis.....quote:kahaarin
Op: 21-05-2008 21:00:36
MANNIE EN BRAIN WINNEN TOCH DE KOOI WEL !
quote:
Misschien kunnen die ook eens onder de pruik van Amanda kijken, maar Midas Dekkers wil als eerste, want die verwacht nog wat tot op heden onontdekte organismen aan te treffen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de dames van 'hoe schoon is jouw huis' maar even langs moeten sturen.![]()
[ afbeelding ]
nee, nu moeten we naar het vuil in dat zwembad kijken.quote:
het was leuk.... je moet ook weten, wanneer te stoppenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:04 schreef ikletgoedop het volgende:
Even een proxy server zoeken.... want de moderator is er schijnbaar.
Mogen we dan hier verder gaan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan me deze reactie wel voorstellen.
Ik kan niemand verbieden om op die B&A-site te lopen ouwehoeren, en het was soms best grappig, maar.... misschien is het nu leuk geweest?
Nah komt die moderator daar helemaal voor niks, maar ik ging toch al stoppen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan me deze reactie wel voorstellen.
Ik kan niemand verbieden om op die B&A-site te lopen ouwehoeren, en het was soms best grappig, maar.... misschien is het nu leuk geweest?
Ja, is ook zo, maar het was leukquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:07 schreef Desii het volgende:
[..]
het was leuk.... je moet ook weten, wanneer te stoppen
Die hebben ze afgewezen schijnt. Hij had een afwijking naar de paardenstallenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:06 schreef RSie het volgende:
[..]
nee, nu moeten we naar het vuil in dat zwembad kijken.
Als ze nou gewoon die Brian die had gesolliciteerd hadden aangenomen als Poolboy!!!
Je naam werd gebruikt op dat forumquote:
Hopelijk doet hij dan een biohazard pak aan want het kan niet gezond zijn, het is haar ook al opde darmen geslagen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Misschien kunnen die ook eens onder de pruik van Amanda kijken, maar Midas Dekkers wil als eerste, want die verwacht nog wat tot op heden onontdekte organismen aan te treffen.
ik heb alle drie de uitzendingen gezien en die van Huub was gewoon de bestequote:Op woensdag 21 mei 2008 21:08 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Amanda__.html?p=8,1
De Telegraaf vindt dit koppel ook helemaal niets!
1303 voor Brianquote:
Voor jullie lastig ja, maar ik zou met zo'n actie geen problemen hebben, je weet toch waar je naar toe moet sms'en of bellenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm, nou nee. Vanuit ervaring kan ik wel zeggen dat zo'n invasie niet zo leuk is, zeker als je naar bed wil.
Ik vind het ook wel mooi geweest nu.
Kan iemand een hyenasmilie maken zodat de b&a-ers hun acties van het ludieke brianlachje kunnen voorzien?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:08 schreef ericahysterica het volgende:
objectje
Op: 21-05-2008 20:55:36
even niets te doen?
even registreren en de COS overnemen, niet schelden, niet op de man spelen, dan kun je niet geband worden, gewoon lekker een tegengeluid laten horen, ga niet eens in op opmerkingen over brian of amanda, *** gewoon zoals je hier ***t, alleen maar positief over amanda en brian. doen wat ze hier proberen, overnemen!! de fokkers die hier posten beschouwen hun COS na melijk als heilig, dus pak ze maar op een ludieke manier terug en kaap die COS!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg JanWolkers flashbacks.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Misschien kunnen die ook eens onder de pruik van Amanda kijken, maar Midas Dekkers wil als eerste, want die verwacht nog wat tot op heden onontdekte organismen aan te treffen.
Vond ik ook. De Telegraaf doet alleen alsof alleen Brian en Amanda er zijn geweest.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb alle drie de uitzendingen gezien en die van Huub was gewoon de beste
en ik bekijk dit altijd zo objectief mogelijk
quote:bloodymary
Op: 21-05-2008 21:02:19
Kahaarin geef het maar toe! Jij bent Natasia he? Ik zie het aan je manier van schrijven. Jij wilt ook dat Brian wint he 0909-1303
Vraag eens hoe oud de mensen hier zijn....quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:12 schreef noekje het volgende:
Godsamme, ga ik lezen op dat forum nu. Ik vind het zielig voor ze. Hoe oud zijn die allemaal? Ze vinden nu dat er 24uur per dag iemand op moet zitten. Ah gos. Een site die ze toch met liefde in elkaar hebben gezet.
Ik voel hier veels te groot voor. Stenig mij!
Ach, geintje moet kunnenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:12 schreef noekje het volgende:
Godsamme, ga ik lezen op dat forum nu. Ik vind het zielig voor ze. Hoe oud zijn die allemaal? Ze vinden nu dat er 24uur per dag iemand op moet zitten. Ah gos. Een site die ze toch met liefde in elkaar hebben gezet.
Ik vind dat -met die invasie en de finale in zicht- DGKmoderators hier tot morgen als de lijnen sluiten (1301 voor Huub) continudiensten dienen te draaien.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:12 schreef noekje het volgende:
Ik moest ook wel lachen maar nu vind ik het weer zielig enzo. Dadelijk zit daar een puber 24uur per dag dat gastenboek te bekijken terwijl ze beter naar school kan gaan.quote:
Maar had je ook gezien wat je geschreven had dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
This is the bloody limit, veeg me op, m'n drinken wat doe je?![]()
Ga door en ik stem op Huub!
Ik zag het, ah gos, Hratc weettut ook allemaal niet meer geloof ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef humberto.tan het volgende:
Haha, de post van iemand die het goed bedoelt en een plaatje met alle 4 de telefoonnummers post wordt ook aangepast, omdat het nummer van Huub er ook bij staat (logisch want ze staan er alle 4)
Die mensen die daar op zitten, gingen toch al niet naar school.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen maar nu vind ik het weer zielig enzo. Dadelijk zit daar een puber 24uur per dag dat gastenboek te bekijken terwijl ze beter naar school kan gaan.
Dat was ik...die Coño van een beheerder snapt er ook niks van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef humberto.tan het volgende:
Haha, de post van iemand die het goed bedoelt en een plaatje met alle 4 de telefoonnummers post wordt ook aangepast, omdat het nummer van Huub er ook bij staat (logisch want ze staan er alle 4)
Ik vind dat jij dan maar tijdelijk rechten moet hebben om alle COSsen van de laatste week van spelfouten te ontdoen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat -met die invasie en de finale in zicht- DGKmoderators hier tot morgen als de lijnen sluiten (1301 voor Huub) continudiensten dienen te draaien.
Kun jij mooi boete doen!
Inderdaad, degenen die overdag zitten te zwoegen om de uitkering van die mensen te verdienen mogen als tegenprestatie best hun gastenboek verzieken!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:18 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Die mensen die daar op zitten, gingen toch al niet naar school.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar had je ook gezien wat je geschreven had dan?
quote:kahaarin
Op: 21-05-2008 21:00:36
Morgen vindt de grote ontknoping plaats tijdens de finale van de Gouden Kooi. Dan wordt bekend wie van bewoners (Jaap, Brian, Jaap of Amanda) miljonair wordtquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:08 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Amanda__.html?p=8,1
De Telegraaf vindt dit koppel ook helemaal niets!
Het was te eerlijk, je postte de nummers van Huub en Jaap ook, dat was iets te veel voor de hersentjes van die IQ-schoenmaters, ik weet dat je geen Huub fan bent maar dit was te hoog gegrepen daar denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat was ik...die Coño van een beheerder snapt er ook niks van.![]()
foei Natasia......... bekeer je zelf en bel 0909 - 1303quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die staat er nog, ow noes, ik geef toe, ik beken.
![]()
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
Ter afwisseling dan maar:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] http://tbn0.google.com/images?q=tbn:qawkA89K-rW5UM:http://www.bramgeurts.nl/dordogne/nederlands/images/zwembad2.gif
Yeah but, no but..quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat -met die invasie en de finale in zicht- DGKmoderators hier tot morgen als de lijnen sluiten (1301 voor Huub) continudiensten dienen te draaien.
Kun jij mooi boete doen!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
Ter afwisseling dan maar:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
foei Natasia......... bekeer je zelf en bel 0909 - 1303
Jeweetsniet! Het is,' Hoi, met Huub.'quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Been there, done that........
![]()
"Hallo met Huub" jeweets.![]()
![]()
![]()
*snap mezelf niet*
das gek, ik zie er 36.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blurp....Jaap....![]()
Ik zie 32 lampen branden in mijn streamlock scherm......
ik mag nogquote:
ja ja...........en jouw post staat ertussenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag eens hoe oud de mensen hier zijn....
Dat jij ZULKE dingen durft te posten !! Tsss.... je daalt gelijk drie tredenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:19 schreef kahaarin het volgende:
truste ruudquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Krijg net een telefoontje over een nog vroeger "vrachtje" dan voor mij "regulier"![]()
Tuste Fok
Welke?quote:
Ik ken nog iemand die daar heel erg goed in is, die is nederlands kampioen enzo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Yeah but, no but..
Ik ben hier morgen bijna de hele dag online. Moet nog wel even mijn nagels laten doen.
kan ik niets op zien .........quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:26 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb hier het volledige filmpje van de bewuste nacht, wat vooral belangrijk is wat er aan vooraf ging...als Huub en Amanda aan het feesten zijn...
http://www.megaupload.com/nl/
Ja, voor de zekerheid nog maar een keer gebeld of het toch echt geen,' Hallo', is.quote:
Ah, dat komt mooi uit, ik denk dat ik morgen een dagje naar Antwerpen ga, met 's avonds lekker uit eten en zo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Yeah but, no but..
Ik ben hier morgen bijna de hele dag online. Moet nog wel even mijn nagels laten doen.
Lachen hé.....quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ja...........en jouw post staat ertussen![]()
Poteeto, potato, (da's fonetisch,quote:
45 Minuten zit ik daar zonder een centje pijn. Ga niet 4 uur zitten met bloedende gapende gillende nagelriemen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:29 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die daar heel erg goed in is, die is nederlands kampioen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |