Ja, klaar. Niet doen hier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:04 schreef ikletgoedop het volgende:
Even een proxy server zoeken.... want de moderator is er schijnbaar.
Wie heeft er een rioolbuis.....quote:kahaarin
Op: 21-05-2008 21:00:36
MANNIE EN BRAIN WINNEN TOCH DE KOOI WEL !
quote:
Misschien kunnen die ook eens onder de pruik van Amanda kijken, maar Midas Dekkers wil als eerste, want die verwacht nog wat tot op heden onontdekte organismen aan te treffen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de dames van 'hoe schoon is jouw huis' maar even langs moeten sturen.![]()
[ afbeelding ]
nee, nu moeten we naar het vuil in dat zwembad kijken.quote:
het was leuk.... je moet ook weten, wanneer te stoppenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:04 schreef ikletgoedop het volgende:
Even een proxy server zoeken.... want de moderator is er schijnbaar.
Mogen we dan hier verder gaan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan me deze reactie wel voorstellen.
Ik kan niemand verbieden om op die B&A-site te lopen ouwehoeren, en het was soms best grappig, maar.... misschien is het nu leuk geweest?
Nah komt die moderator daar helemaal voor niks, maar ik ging toch al stoppen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan me deze reactie wel voorstellen.
Ik kan niemand verbieden om op die B&A-site te lopen ouwehoeren, en het was soms best grappig, maar.... misschien is het nu leuk geweest?
Ja, is ook zo, maar het was leukquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:07 schreef Desii het volgende:
[..]
het was leuk.... je moet ook weten, wanneer te stoppen
Die hebben ze afgewezen schijnt. Hij had een afwijking naar de paardenstallenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:06 schreef RSie het volgende:
[..]
nee, nu moeten we naar het vuil in dat zwembad kijken.
Als ze nou gewoon die Brian die had gesolliciteerd hadden aangenomen als Poolboy!!!
Je naam werd gebruikt op dat forumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |