quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:56 schreef Py het volgende:
ontopic![]()
Hoe vies is die deksel van de jacuzzi wel niet?
jep, Amanda is heel even op de zwembadstreams te zien geweest terwijl ze naast H&J stond!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:53 schreef milk-shake het volgende:
waarom nou weer het zwembad............waren Amanda en Brain eigenlijk wel weer thuis
Geinig he Kahaarinquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:58 schreef kahaarin het volgende:
Hallo y'all, goedenavond!![]()
Stelletje rellerts!![]()
Maar wel leuk, ik zat net hardop te lachen, mijnednkt dat ik hardstikke gek geworden ben.
![]()
Maarreh SL? Whybecause?
gezellie tochquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:58 schreef Desii het volgende:
O, nee ze komen hierheen.... the invasion of the parabrotha
even niets te doen?
ga dan naar deze link en maak de fokkers die jullie hier gek maken, daar maar lekker gek! De Gouden Kooi
even registreren en de COS overnemen, niet schelden, niet op de man spelen, dan kun je niet geband worden, gewoon lekker een tegengeluid laten horen, ga niet eens in op opmerkingen over brian of amanda, *** gewoon zoals je hier ***t, alleen maar positief over amanda en brian. doen wat ze hier proberen, overnemen!! de fokkers die hier posten beschouwen hun COS namelijk als heilig, dus pak ze maar op een ludieke manier terug en kaap die COS!!!!
maakt toch niet uit? ding is goed schoongemaakt hoor!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:59 schreef Ziet het volgende:
ze gaan die deksel toch niet voor het volgende programma gebruiken he?
gatver
Ik denk dat ze de dames van 'hoe schoon is jouw huis' maar even langs moeten sturen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:59 schreef Ziet het volgende:
gatver
Ze zijn hem al aan het poetsen, alsof ze meelezen hierzo...quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:59 schreef Ziet het volgende:
gatver
Daarom bokt FOK! nu zo natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:58 schreef Desii het volgende:
even niets te doen?
ga dan naar deze link en maak de fokkers die jullie hier gek maken, daar maar lekker gek! De Gouden Kooi
even registreren en de COS overnemen, niet schelden, niet op de man spelen, dan kun je niet geband worden, gewoon lekker een tegengeluid laten horen, ga niet eens in op opmerkingen over brian of amanda, *** gewoon zoals je hier ***t, alleen maar positief over amanda en brian. doen wat ze hier proberen, overnemen!! de fokkers die hier posten beschouwen hun COS namelijk als heilig, dus pak ze maar op een ludieke manier terug en kaap die COS!!!!
Aw wat schattig, de laatste tactiekbesprekingen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geinig he Kahaarin![]()
Ik weet niet waarom die SL er is, er zal wel weer iets stiekum moeten gebeuren.
Ehm, nou nee. Vanuit ervaring kan ik wel zeggen dat zo'n invasie niet zo leuk is, zeker als je naar bed wil.quote:
Dat was vijf minuten....quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe lang duurt die SL nou alEr loopt een afspraakje dat als een bepaalde tijd wordt overschreden er bepaalde stappen worden ondernomen
![]()
Kan me deze reactie wel voorstellen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:58 schreef Desii het volgende:
even niets te doen?
PeterNBquote:PeterNB
Op: 21-05-2008 21:02:40
1 Het boek des geslachts van JEZUS CHRISTUS, den Zoon van David, den zoon van Abraham.
2 Abraham gewon Izak, en Izak gewon Jakob, en Jakob gewon Juda, en zijn broeders;
3 En Juda gewon Fares en Zara bij Thamar; en Fares gewon Esrom, en Esrom gewon Aram;
4 En Aram gewon Aminadab, en Aminadab gewon Nahasson, en Nahasson gewon Salmon;
5 En Salmon gewon Booz bij Rachab, en Booz gewon Obed bij Ruth, en Obed gewon Jessai;
6 En Jessai gewon David, den koning; en David, den koning, gewon Salomon bij degene, die Uria's vrouw was geweest;
7 En Salomon gewon Roboam, en Roboam gewon Abia, en Abia gewon Asa;
8 En Asa gewon Josafat, en Josafat gewon Joram, en Joram gewon Ozias;
Ja, klaar. Niet doen hier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:04 schreef ikletgoedop het volgende:
Even een proxy server zoeken.... want de moderator is er schijnbaar.
Wie heeft er een rioolbuis.....quote:kahaarin
Op: 21-05-2008 21:00:36
MANNIE EN BRAIN WINNEN TOCH DE KOOI WEL !
quote:
Misschien kunnen die ook eens onder de pruik van Amanda kijken, maar Midas Dekkers wil als eerste, want die verwacht nog wat tot op heden onontdekte organismen aan te treffen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de dames van 'hoe schoon is jouw huis' maar even langs moeten sturen.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |