quote:
Thnxquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
WTF, iemand post onder de naam Beequeen
Mooie OP Leandra.![]()
Ik weet uit wiens strotje die aantijging komtquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:26 schreef Lady-night het volgende:
De bewuste nacht....ziet dit er uit als een aanranding?
Ik neem aan dat er nog steeds een streamlock gaande is?quote:
Dat is zometeen allemaal weg...de cavalerie komt er aanquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
Oh, ik post daar ook? En Lobasca, en Py.
Zeggen wat je denkt en wilt, en op je wenken bedient worden..zoiets..quote:
Ik ben géén Brianloverquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
Oh, ik post daar ook? En Lobasca, en Py.
Als het andersom zou zijn dan zouden de COSsers ook flink over de zeik zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel daar, las net dat de moderator onderweg is, het is groot alarm
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel daar, las net dat de moderator onderweg is, het is groot alarm
Dus al onze moeite om Brian op nr.1 te krijgen is straks gewistquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er nog steeds een streamlock gaande is?
skattie...... en voor deze leuke opmerking, heb ik nog een filmpje voor je gevonden....quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou BQ, dan heb ik toch iets positiefs voor je: Voor het zootje wat er nu nog in zit (en ze deugen geen van allen) , vind ik Huubje toch de meest geschikte voor de eindoverwining
geweldigquote:Yvonne
Op: 21-05-2008 20:30:03
tvp
Manu..na de kooi krijg jij van mij elke dag ontbijt op bedquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in, maar ik moet er wel om lachen hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het andersom zou zijn dan zouden de COSsers ook flink over de zeik zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |