Tuurlijk Ruudemans, Huub is een klootzak, vrouwenverslinder, alcoholist, racist en aanrander.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, weer commentaar hier op de uitzending terwijl niemand met kritiek zich op het betreffende topic heeft laten zien.![]()
Huubje, "getrouwd" met Claire, heeft zichzelf neer gezet zoals hij is: KIJKEN NAAR VROUWEN WAAR HIJ HEM OOK WEL IN ZOU WILLEN DOUWEN. En niks plakken en knippenHuubje heeft dit uitgesproken en talpa heeft het opgenomen en laten zien.
quote:
En dan maar als schijnheil doorgaan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wel
, maar als je zinnen hebt gezet op het doel waarvoor je in die hut bent gaan zitten, moet je soms je bek opentrekken en soms over bepaalde dingen je smoel houden.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt gewoon walgelijk.... ik heb zaterdag gewoon genoten van Huub en als je het nu terug ziet.... het heeft niets te maken met de sfeer en de geberrtenissen in de villa te maken.... het is pure anti Huub propaganda...
Het is belachelijk dat Huub niet tegen de spelers mag spelen... maar de redaktie naait hem wel waar ze maar kunnen. Het is gewoon laag bij de grond.
Als Huub verliest (het lijkt me welhaast onmogelijk dat ie wint) moet ie maar snel een advocaat opzoeken. Wat hier gebeurt is gewoon anti pathie kweken.....![]()
![]()
Niks mis mee, Huub spreekt uit, en doet waar een andere kerel alleen maar van droomt.quote:
Nou BQ, dan heb ik toch iets positiefs voor je: Voor het zootje wat er nu nog in zit (en ze deugen geen van allen) , vind ik Huubje toch de meest geschikte voor de eindoverwiningquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk Ruudemans, Huub is een klootzak, vrouwenverslinder, alcoholist, racist en aanrander.
[ afbeelding ]
Zie ik jouw naam daar nu voorbijkomen op het Bassie&Adriaan forum ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Haal jij je mind eens out of the gutter Peter NB![]()
Ja, zal zo nog even voor Brian bellen
26 jaartjes jongquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks mis mee, Huub spreekt uit, en doet waar een andere kerel alleen maar van droomt.
Misschien dat mijn laatste post aan BQ dit ook een beetje beantwoordquote:
quote:
Kijk maar terug op RTL... ik weet niet of het er al staat.... meer weer een uitzending die totaal niets met de sfeer en gebeurtenissen te maken hadden. Ze maken Huub zwart.... maar waren er niet eens bij... dus hoezo is dat commentaar belangrijker dan het werkelijke gesprek en de sfeer die Huub met Nathalie had?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hoezo wat lieten ze zien dan wat was er op tv?
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.phpquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:21 schreef Lobasca het volgende:
Linkje voor een lui wijf naar die paupersite..please
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.phpquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:21 schreef Lobasca het volgende:
Linkje voor een lui wijf naar die paupersite..please
De Party vertelt vaak dezelfde waarheden als George Bush.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:18 schreef Jewscky het volgende:
Stief vader van die tering RAT,is een vriend van J de Mol,dus dan weet je het wel.Dat stond in Party.
quote:
Thnxquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
WTF, iemand post onder de naam Beequeen
Mooie OP Leandra.![]()
Ik weet uit wiens strotje die aantijging komtquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:26 schreef Lady-night het volgende:
De bewuste nacht....ziet dit er uit als een aanranding?
Ik neem aan dat er nog steeds een streamlock gaande is?quote:
Dat is zometeen allemaal weg...de cavalerie komt er aanquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
Oh, ik post daar ook? En Lobasca, en Py.
Zeggen wat je denkt en wilt, en op je wenken bedient worden..zoiets..quote:
Ik ben géén Brianloverquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
Oh, ik post daar ook? En Lobasca, en Py.
Als het andersom zou zijn dan zouden de COSsers ook flink over de zeik zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel daar, las net dat de moderator onderweg is, het is groot alarm
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel daar, las net dat de moderator onderweg is, het is groot alarm
Dus al onze moeite om Brian op nr.1 te krijgen is straks gewistquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er nog steeds een streamlock gaande is?
skattie...... en voor deze leuke opmerking, heb ik nog een filmpje voor je gevonden....quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou BQ, dan heb ik toch iets positiefs voor je: Voor het zootje wat er nu nog in zit (en ze deugen geen van allen) , vind ik Huubje toch de meest geschikte voor de eindoverwining
geweldigquote:Yvonne
Op: 21-05-2008 20:30:03
tvp
Manu..na de kooi krijg jij van mij elke dag ontbijt op bedquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in, maar ik moet er wel om lachen hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het andersom zou zijn dan zouden de COSsers ook flink over de zeik zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |