Heeft B daarom gemept?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:45 schreef RSie het volgende:
whaha,.. dat Jensen voorstukje net, Hupert zat aan A d'r pruikje en daarna ging het los!!
Iets met windmolensquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het toont vooral de domheid van talpa aan. Als je iemand voortdurend tegen zichzelf en de rest in bescherming wilt nemen door van allerlei misdragingen te doen alsof ze nooit gebeurd zijn dan moet je ze ook niet op internet uitzenden. Want zo bied je een roddelblad een uitgelezen kans om te doen wat ze het liefst doen, een primeur scoren door iets op te blazen. Het is vervelend voor Brian en zijn familie dat hij nu zo voor lul staat voor heel Nederland, maar het was dan ook geen slimme actie en, grappig bedoeld of niet, het was een seksuele handeling. Bovendien heeft Brian er ook weinig moeite mee dat het vrij vervelend is voor de familie van Huub dat hij Huub overal als racist neerzet, vooral omdat het altijd gebeurt als Huub er niet bij is, zodat hij zich niet kan verdedigen. Verder is het ook vrij vervelend voor iedereen die de laatste maanden door Brian is aangevallen dat hij in elk tv-programma een podium krijgt om te vertellen hoe goed hij zich kan beheersen.
Het is bovendien niet bijster slim als je vriendin, die zich toen ze dronken was maar wat graag liet beffen door Huub, nu voortdurend praat over aanranding als je zelf gaat spelen met een paardenpiemel.
Brian sprong op, Huub gaf hem een Duw en Brian viel aan.quote:
Ach ja....quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
Om te kotsen de uitzending weer.... man man man wat wordt huub smerig neergezet
unbelievable....
+1quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
unbelievable....
Wat denk je van bijtje, niet zo moeilijk toch?quote:
Echt waar? Vertel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
unbelievable....
Nou zeg..quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Die Geertje is ook niet de snuggerste... die komt zéker niet van hier.
Geen idee, maar ik lig helemaal in een deuk. Stel je voor, Amanda en Brian lezen dit terug en Linsey kan alleen maar zeggen: Nepposts....laaaaalalalaaaala.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Die Geertje is ook niet de snuggerste... die komt zéker niet van hier.
en de groetjes van B&A lover terugquote:
Bij dat vorige gastenboek van ze werd er geband als een gek, waarom gebeurt dat hier niet. Of zou het niet kunnen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik lig helemaal in een deuk. Stel je voor, Amanda en Brian lezen dit terug en Linsey kan alleen maar zeggen: Nepposts....laaaaalalalaaaala.
Nou, ik trap er niet meer in. Bel 0909 1304 voor Brian!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, geintje, ik ben iemand anders daar
De site van Amanda&Brian, daar kun je wat leuks neerzetten voor ze in het gastenboek.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:03 schreef T-lex het volgende:
Wie? Wat? Waar? Waar hebben we het over....
ow ik vond je wel stoerquote:
Echt gewoon walgelijk.... ik heb zaterdag gewoon genoten van Huub en als je het nu terug ziet.... het heeft niets te maken met de sfeer en de geberrtenissen in de villa te maken.... het is pure anti Huub propaganda...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
unbelievable....
+1quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt gewoon walgelijk.... ik heb zaterdag gewoon genoten van Huub en als je het nu terug ziet.... het heeft niets te maken met de sfeer en de geberrtenissen in de villa te maken.... het is pure anti Huub propaganda...
Het is belachelijk dat Huub niet tegen de spelers mag spelen... maar de redaktie naait hem wel waar ze maar kunnen. Het is gewoon laag bij de grond.
Als Huub verliest (het lijkt me welhaast onmogelijk dat ie wint) moet ie maar snel een advocaat opzoeken. Wat hier gebeurt is gewoon anti pathie kweken.....![]()
![]()
Dat klinkt zo gezond.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, weer commentaar hier op de uitzending terwijl niemand met kritiek zich op het betreffende topic heeft laten zien.![]()
Huubje, "getrouwd" met Claire, heeft zichzelf neer gezet zoals hij is: KIJKEN NAAR VROUWEN WAAR HIJ HEM OOK WEL IN ZOU WILLEN DOUWEN. En niks plakken en knippenHuubje heeft dit uitgesproken en talpa heeft het opgenomen en laten zien.
Avond vierdaagse misschien?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:09 schreef Kinga het volgende:
Is echt iets vaags aan de hand hier in de straat Fanfare kwam langs, en mannen van koninklijke landmacht erachteraan ofzo, met een super lange paal met nederlandse vlag, die hebben ze nu bij iemand in de tun gezet, en bovenop is een kroontje.....
iemand een idee?
OMFG!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De site van Amanda&Brian, daar kun je wat leuks neerzetten voor ze in het gastenboek.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:09 schreef Kinga het volgende:
mannen van koninklijke landmacht erachteraan ofzo, met een super lange paal
Hier nog 1 ,ik heb een emmer nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt gewoon walgelijk.... ik heb zaterdag gewoon genoten van Huub en als je het nu terug ziet.... het heeft niets te maken met de sfeer en de geberrtenissen in de villa te maken.... het is pure anti Huub propaganda...
Het is belachelijk dat Huub niet tegen de spelers mag spelen... maar de redaktie naait hem wel waar ze maar kunnen. Het is gewoon laag bij de grond.
Als Huub verliest (het lijkt me welhaast onmogelijk dat ie wint) moet ie maar snel een advocaat opzoeken. Wat hier gebeurt is gewoon anti pathie kweken.....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |