quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, wat een ontzettend vals stuk over Brian in die Party zeg.....te misselijk voor woorden. Woorden als "minutenlang" en alsof hij bewust Fries "bewerkt" heeft. Degene die dit geschreven is minder dan een low live. Als je dan toch zoveel lef hebt, iemand bewust af wil maken, pak dan een mes en zoek je slachtoffer op.
zucht.. we kunnen er alleen over dromen....quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:53 schreef RSie het volgende:
zou het niet lachen zijn als Brian hem volledig flipt in de live uitzending van Boulevard op het moment dat ze met het Party artikel komen!!!
Daarom neem ik het opquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:53 schreef RSie het volgende:
zou het niet lachen zijn als Brian hem volledig flipt in de live uitzending van Boulevard op het moment dat ze met het Party artikel komen!!!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, wat een ontzettend vals stuk over Brian in die Party zeg.....te misselijk voor woorden. Woorden als "minutenlang" en alsof hij bewust Fries "bewerkt" heeft. Degene die dit geschreven is minder dan een low live. Als je dan toch zoveel lef hebt, iemand bewust af wil maken, pak dan een mes en zoek je slachtoffer op.
Dat ie Daphne een klap op haar kutsjmoel geeftquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:53 schreef RSie het volgende:
Die Andries tochquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zal ik eens zeggen, karma is a bitch. Eindelijk is het zijn beurt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik zeg WinWin situatiequote:Op woensdag 21 mei 2008 18:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat ie Daphne een klap op haar kutsjmoel geeft
Dellie: dat doet die anders nooit!quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat ie Daphne een klap op haar kutsjmoel geeft
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:56 schreef wie.. het volgende:
Zijn die uitzendingen live van boulevard ?
Payback time, zal eens een keertje tijd worden ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, die ken ik volgens mij niet?quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Desii het volgende:
[..]
yep..... geweldig...![]()
Heb je ook nog thuisssss van Brian, ergens kunnen vinden
volgens mij welquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten ze de nacht van donderdag op vrijdag in de villa doorbrengen??
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg zowat de slappe lach.
Of moet ik me schuldig voelen dat ik jonge meisjes op het verkeerde pad heb gezet
Als het mij zou overkomen ben ik bang dat ze een dag later nieuw meubilair zouden kunnen kopen. Overigens iedereen die dit wel leuk vind komt bij mij de deur niet in en kunnen het beter ook niet zeggen als ze recht tegenover mij staan, zo ontzettend laag vind ik het.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:53 schreef RSie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |