Hier nog éénquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:32 schreef Smash-it het volgende:
Jaapie!! Eet het op! Eet het op! Je kan het!!
(ik ga ook eten)
Dat is z'n nieuwe imago: "Jaap, the new version, bigger and fatter"quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij lijkt op elke cap vetter als op de vorige
Stel je voor hoe Huub en Jaap te zien krijgen hoe ze door het slijk gehaald worden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:43 schreef SIRA het volgende:
B en A al bij Boulevard?
Huub en Jaap wilde Boulevard kijken maar dat mag natuurlijk weer 's niet.
Ga daar nou maar niet vanuit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stel je voor hoe Huub en Jaap te zien krijgen hoe ze door het slijk gehaald worden.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
@Desii, in de vorige COS vroeg je om een filmpje van Brian met "Thuuuuiiissss". Alles is verwijderd van YT, ook het filmpje van BwennieBren met haar parodie "Krottenwijk" . Goed bezig JdM.
Ik heb het over H en J, B en A krijgen straks fuckin kroontjes op hun hoofd van Alberto en Daphne Ploepkoek.quote:
Gokje....Lobasca?quote:
Ja of over de *aanranding*quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:47 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Albert begint over Fries gebeuren
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:47 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Albert begint over Fries gebeuren
Ah, thanks, bij mij was hij verwijderd.quote:
Moeten ze de nacht van donderdag op vrijdag in de villa doorbrengen??quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:49 schreef Desii het volgende:
Kan me voorstellen dat de bewoners zich genaaid voelen dat ze nog 1 nacht moeten blijven slapen.....
Er zal wel en epiloog volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |