Amanda belde met 538, wat niet ging zoals zij wilde en er volgde tranen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:36 schreef Smash-it het volgende:
H: Dag engeltje van me..
C: Dag schatje..
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Varen het volgende:
538: Wat heb je geleerd van sex met Huub?
Amanda vindt het aanranding, ze heeft geen sex met hem gehad.
Verder twijfelen nog steeds mensen of je moet bellen voorquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
Dellie jankt weer zie ik
Kwaad omdat de waarheid naar buiten komt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:19 schreef Lobasca het volgende:
Met heel veel plezier de vorige COS gelezen, maar ben ik nu, potverdikkie, de enige die haar poot stijf houdt en NIET belt?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:22 schreef Smash-it het volgende:
Maar, maar.. het is zo leuk! Hoi met Huub! En dan zit je vanen dan wil je nog een keer bellen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:33 schreef Desii het volgende:
Voor de niet-sms-ers.......... Huub klinkt echt leuk aan de telefoon... zelfs Yvonne is gezwicht
(als ik jullie nu over kan halen, voel ik me eigen niet zo zwak)![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:44 schreef tutjehola het volgende:
Ik heb ook nog niet gebeld of een sms gestuurd. Maar ben wel bang dat net die ene sms Huub doet verliezen,dus ben er nog niet uit.
whahahahahah diasana ik houw van je whahahahahahah ze zijn in die ava getraptquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:48 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik weet niet of dit hier al stond maar ik kwam het tegen op de site brian-amanda.nl
Ja Veertje ik kreeg ook steeds Huub aan de lijn, dacht dat het een soort van afwisseling was van miljonairs en dat ik steeds pech had door Huub eraan te krijgen. Stom hoor en dat via die avatar van Disana ofzo bij Fok.
Mutsen!!!
Hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:48 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik weet niet of dit hier al stond maar ik kwam het tegen op de site brian-amanda.nl
Ja Veertje ik kreeg ook steeds Huub aan de lijn, dacht dat het een soort van afwisseling was van miljonairs en dat ik steeds pech had door Huub eraan te krijgen. Stom hoor en dat via die avatar van Disana ofzo bij Fok.
Mutsen!!!
Nee laat het lekker zoquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa.
En ze zeiden hier nog wel dat ik een andere avatar moest nemen.
Dit is de eerste, goed dat ik nog ff checkte trouwens.quote:
Ik kreeg zowat de slappe lach.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
whahahahahah diasana ik houw van je whahahahahahah ze zijn in die ava getrapt![]()
Ik vind dit zo schitterend dat ik me bijna afvraag of het niet een plaatsje verdient in Updatesquote:
Ja, strikt genomen zou het wel mogen, maar dan heb je het wel goed verpest bij de febo en toen moesten ze nog even, kan me voorstellen dat je dat onder druk van de febo dus niet doet, ook al mag het officieel wel, de wereld waar je je dan in begeeft blieft het niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt altijd het recht om aangifte te doen. Er is geen contract die je dat kan verbieden.
Die kleine foto van dellie erbij ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit zo schitterend dat ik me bijna afvraag of het niet een plaatsje verdient in Updates![]()
Doe maar, zou ik zeggen.
Nee hoor, goede levensles, niet blindelings vertrouwen op de ava van een ander!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg zowat de slappe lach.
Of moet ik me schuldig voelen dat ik jonge meisjes op het verkeerde pad heb gezet
Ik ben toch ook niet de reincarnatie van Jezus Christus?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, goede levensles, niet blindelings vertrouwen op de ava van een ander!
Ik zit zo gigantisch te gniffelen dat Huub er onbedoeld minimaal één stem heeft bijgekregen. Misschien leest ze nog wel mee (want dat doet ze dus):quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, goede levensles, niet blindelings vertrouwen op de ava van een ander!
IK zei dat je deze moest nemen..eindelijk luister je een keer naar me!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa.
En ze zeiden hier nog wel dat ik een andere avatar moest nemen.
Brian heeft echt een zuur mens van haar gemaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:05 schreef Dementor het volgende:
Brian laat Amanda nooit zo stralen als Mitch dat kon.
Wie valt dit nog meer op?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet de reincarnatie van Jezus Christus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |