Schoenen van Deisy, moet ze met d'r varkens-O-poten van afblijven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ziet dat er weer úit! Heeft ze nu een nachtponnetje aan ofzo? Zeker met pumps erbij?
Ja, Brian heeft haar goed opgeleid, ze laat geen kans onbenut om dat aanrandingsverhaal te vertellenquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:22 schreef tipsch het volgende:
Wat triest, toch maakt ze er maar weer een aanranding van.
Kennelijk is het haar nog steeds niet verboden om zulke laster uit te braken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:22 schreef Disana het volgende:
Dat van die aanranding is trouwens gisteren ook bij Jensen gezegd, zei Amanda.
Ik wil die kaarten winnen!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:23 schreef Smash-it het volgende:
Ze gaan zo die finale kaarten weggeven bij 538! Luisteren!!!
Het is hier toch n sekte?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is met alle sektes zo. Het is alleen zo lastig om eruit te komen.
Als het je niet bevalt, ben je niet zo 123 thuis.
Dat ze het verteld is niet zo erg maar, dat ze erover liegt welquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, Brian heeft haar goed opgeleid, ze laat geen kans onbenut om dat aanrandingsverhaal te vertellen
Vind ik ook, of aangeven, of je kop erover houden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:24 schreef humberto.tan het volgende:
Ik snap niet dat ze niet gewoon zeggen:
Amanda, of jij gaat nu aangifte doen van aanranding of je houdt verder je stomme kop dicht.
Als ze er toch zo zeker van is, dan moet ze maar naar de politie gaan.
En de kooi kan Huub hier mooi aangifte van doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kennelijk is het haar nog steeds niet verboden om zulke laster uit te braken.
Waar is toch dat filmpje waarop Amanda zelf zegt dat het GEEN aanranding is?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:22 schreef tipsch het volgende:
Wat triest, toch maakt ze er maar weer een aanranding van.
Inderdaad....en nu liegt ze weer dat het allemaal geknipt en geplakt is voor de uitzending. Ik hoor haar nooit peeuwen als het in hun voordeel is, dat knippen en plakken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ze het verteld is niet zo erg maar, dat ze erover liegt wel
Eens. Vieze slet, ze schaamt zich gewoon voor haar eigen sletterigheidquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:24 schreef humberto.tan het volgende:
Amanda, of jij gaat nu aangifte doen van aanranding of je houdt verder je stomme kop dicht.
Stampvoetend en al?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:29 schreef Varen het volgende:
Amanda huilt van boosheid.
Achter heeft haar aangeraden er niet over te praten, anders krijgt 'hij' er problemen mee.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Eens. Vieze slet, ze schaamt zich gewoon voor haar eigen sletterigheid
+1 Dat gaat nog tegenvallen voor Amanda, als ze straks gaat youtubenquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:30 schreef MargrietV het volgende:
Jammer Amanda... daar was niets aan geknipt en geplakt. Verwijt je zelf maar dat je te bezopen was, waardoor je niet wist wat je deed. Vuil smerige mormel
Ze denkt vast dat het verjaard is. Dat denkt ze nogal snel namelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:24 schreef humberto.tan het volgende:
"boohooo de mensen buiten zijn allemaal zo eerlijkquote:
ja precies, wees dan een vent en sta achter je eigen dronken "stoeipoes" actiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |