abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:35:40 #251
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58804701
H: Heb je nog wat leuks te vertellen..
C: Dat ik het onwijs druk heb. Straks mijn nieuwe auto halen. Verder veel interviews enzo. Vanavond doe ik lekker niks.
pi_58804705
het water roept
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:35:56 #253
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58804707
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:24 schreef humberto.tan het volgende:
Ik snap niet dat ze niet gewoon zeggen:
Amanda, of jij gaat nu aangifte doen van aanranding of je houdt verder je stomme kop dicht.

Als ze er toch zo zeker van is, dan moet ze maar naar de politie gaan.
Amanda mag geen aangifte doen? Mogen ze toch allemaal niet? Pas als ze eruit komen denk ik.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:36:01 #254
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58804711
Dag engeltje van me
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_58804714
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:33 schreef Dementor het volgende:
Waaat!
Dellie jankt omdat ze met Huub in bed heeft gelegen en daar nu de rekening voor krijgt?
Ze heeft het na de indoctrinatie van Brian een aanranding genoemd en nu ging het interview fout?
Ja, en nu huilt ze van woede en frustratie dat het een keertje niet gaat zoals het prinsesje wil.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:36:10 #256
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58804716
H: Dag engeltje van me..
C: Dag schatje..
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:36:41 #257
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58804730
Hey tof, HiDiHo heeft idd nog veel oude youtubejes
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:37:17 #258
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58804740
H&J willen Italiaans. B&A zijn het er wel mee eens..

A wil lasagna
B wil ossenhaas met pepersaus.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:37:42 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58804745
Huub: hebben jullie zin in Italiaans jongens?
Brian: hmm, even denken. . .
Huub: ja, jaap en en willen italiaans
pi_58804750
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:34 schreef MargrietV het volgende:
Ja Amanda... en je bent niet de enige finalist, wat je net beweerde. Je bent wel de enige vrouw... die in de finale zit. Dom Mormel. Hoop dat er een aanklacht tegen smaad en laster ingediend wordt door Huub naar zowel jou als Brian! Leugens Leugens Leugens.... met je zieke eigen waarheid!
Dat hoop ik ook dat Huub dat doet, vals mormel
pi_58804759
hihihi...huub komt onschuldig binnenwandelen, of ze ook zin hebben in Italiaans.
Ja Snollie, nu heb je niet zo'n grote muil hè?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58804767
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:25 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Het is hier toch n sekte?

Amanda báált Héérluk!!!!
yep, niemand die in haar aanrandings verhaaltje trapt.
en ze doet nog zo haar best. arm prinsesje
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58804768
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Amanda mag geen aangifte doen? Mogen ze toch allemaal niet? Pas als ze eruit komen denk ik.
Je hebt altijd het recht om aangifte te doen. Er is geen contract die je dat kan verbieden.
Go hard or go home
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:39:10 #264
16715 Mylene
*schatje*
pi_58804773
Hebben jullie het artikel uit de Party al gezien? Echt geweldig. Brian wordt zo zwaar afgemaakt.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:39:46 #265
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58804781
H denkt niet dat Nena komt morgen.
pi_58804786
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook dat Huub dat doet, vals mormel
En moet je zien hoe geil en uitdagend (:')) ze er straks weer bij Boulevard bij zit
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58804787
Don't touch my Nicolaas, Huub

Hij maakte mensen sneller gek dan jij.
pi_58804807
Heeft Brian überhaupt iets tegen haar gezegd al?
Zij ligt daar te snotteren en Brian leest rustig door.
Go hard or go home
pi_58804817
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:39 schreef schatje het volgende:
Hebben jullie het artikel uit de Party al gezien? Echt geweldig. Brian wordt zo zwaar afgemaakt.
we did! iemand heeft zelfs naar boulevard gemaild, om vanavond aan de paardenrukker te vragen, wat hij ervan vindt
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58804818
Tsss... Huub ik in afzeikmodus
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:41:34 #271
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58804819
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Je hebt altijd het recht om aangifte te doen. Er is geen contract die je dat kan verbieden.
Ik hoop dat dat er wel in staat
Dan is namelijk het hele contract ongeldig
pi_58804822
Huub: maar jullie hebben toch ook vrienden / oud miljonairs buiten?
Jaap: tuurlijk Huub.
Huub: waarom helpen ze je dan niet?
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:41:40 #273
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58804823
H: Jullie 3 hebben toch ook allemaal oud-miljonairs vrienden buiten?
J: Ja. Huub. Tuurlijk hebben we die
H: Waarom helpen die jullie niet. Dat Nadia en Lieke dat niet voor Amanda doen..

Jaap vindt het niet leuk.
pi_58804833
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef noekje het volgende:
Ja Brian "begreep" het, lief he?
pi_58804835
het water roept
pi_58804841
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef noekje het volgende:
beleggen voor dommies is belangrijker
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58804850
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef noekje het volgende:

[..]

holyyyyyyy shit je ava ..........................
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:43:40 #278
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58804860
H is benieuwd hoe ze morgen 2 uur finale gaan vullen

J: Misschien gaat Dennis wel een liedje zingen.
pi_58804864
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:39 schreef schatje het volgende:
NEE! Waar, waar, waar kan ik het lezen? Iemand linkje of ingescand?
pi_58804869
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef Smash-it het volgende:
H: Jullie 3 hebben toch ook allemaal oud-miljonairs vrienden buiten?
J: Ja. Huub. Tuurlijk hebben we die
H: Waarom helpen die jullie niet. Dat Nadia en Lieke dat niet voor Amanda doen..

Jaap vindt het niet leuk.
Neeh Neeh de Poooeh Pooeh
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:44:53 #281
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58804877
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:42 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

holyyyyyyy shit je ava ..........................
Welke??
(hoeveel zijn het er noekje?)
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:45:10 #282
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58804885
J: Ik hoop dat jij en B morgen na de uitslag gewoon relaxed tegen elkaar kunnen doen. niet zoals achter de schermen bij Jensen. Dat sloeg nergens op
H: Ja, ik begon niet.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:45:45 #283
16715 Mylene
*schatje*
pi_58804894
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:44 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik ben het nu aan het scannen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:46:27 #284
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58804903
H hoopt dat A morgen niet weer begint over de vermeende aanranding. Jaap denkt dat ze het wel subtiel gaan aanpakken.

H: Ja ach, ze zet d'r zelf maar lekker voor lul.
pi_58804909
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:45 schreef Smash-it het volgende:
J: Ik hoop dat jij en B morgen na de uitslag gewoon relaxed tegen elkaar kunnen doen. niet zoals achter de schermen bij Jensen. Dat sloeg nergens op
H: Ja, ik begon niet.
Anders krijgt Jaap geen aandacht he... Het boeit m geen reet als ze elkaar afmaken, als Jaap maar aandacht krijgt. Hoe doorzichtig!
pi_58804915
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:44 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Welke??
(hoeveel zijn het er noekje?)
11, uit mijn bolle hoofdje.
Go hard or go home
pi_58804925
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:45 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik ben het nu aan het scannen.
Wacht heel (on)geduldig af...
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:47:36 #288
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58804929
Jaap denkt niet dat hij goodwill heeft verloren door voor B te kiezen, hij vindt niet dat hij H verraden heeft.
pi_58804944
Jaap doe je shirt eens goed
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:48:49 #290
168028 tinkerbell_supersonic
эр&#10
pi_58804947
Ik weet niet of dit hier al stond maar ik kwam het tegen op de site brian-amanda.nl

Ja Veertje ik kreeg ook steeds Huub aan de lijn, dacht dat het een soort van afwisseling was van miljonairs en dat ik steeds pech had door Huub eraan te krijgen. Stom hoor en dat via die avatar van Disana ofzo bij Fok.

Mutsen!!!
pi_58804952
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:47 schreef Smash-it het volgende:
Jaap denkt niet dat hij goodwill heeft verloren door voor B te kiezen, hij vindt niet dat hij H verraden heeft.
Huub snapt het wel.

Ik ook, het is het spel. Iedereen wil winnen.
Go hard or go home
pi_58804962
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:47 schreef Smash-it het volgende:

Nee, zou ook wel heel erg zijn als hij dat wel zou denken en het dan toch zou kunnen doen. Dus moet hij nu wel blijven ontkennen. Jaap
pi_58804964
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:48 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik weet niet of dit hier al stond maar ik kwam het tegen op de site brian-amanda.nl

Ja Veertje ik kreeg ook steeds Huub aan de lijn, dacht dat het een soort van afwisseling was van miljonairs en dat ik steeds pech had door Huub eraan te krijgen. Stom hoor en dat via die avatar van Disana ofzo bij Fok.

Mutsen!!!
Priceless
pi_58804971
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:42 schreef Lobasca het volgende:

[..]

beleggen voor dommies is belangrijker
kom net binnen vallen wrom jankt ut?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:50:13 #295
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58804981
J: Zelfs als je niet wint, en je had het van tevoren geweten, had je toch mee gedaan. Het is gewoon tof om hier te zijn. Hou dat in je achterhoofd.
pi_58804982
quote:

Mutsen!!!
Whahahaha...
Go hard or go home
pi_58804983
quote:

Mutsen!!!
Disana op de B&A site
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:50:45 #298
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58804991
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:44 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Nederland walgt van Gouden Kooi finalist

de spraakmakende reality soap De gouden kooi is zo goed als voorbij.
Dierenliefhebbers zijn daar niet rouwig om,van wegen een filmpje waarop Brian het paard fries zeer respectloos behandelt.
Party belde met de partij voor de dieren en de dierenbescherming.

Terwijl hij het schitterende Friese raspaard,dat de goed gekozen naam Fries draagt, aan het borstelen is, kan Brian de verleiding niet weerstaan om zo nu en dan expres het geslachtsdeel van het dier aan te raken.
"kiele-kiele''giechelt de antiliaan, terwijl het paard zich zichtbaar steeds ongemakkelijker voelt.
Geamuseerd door de omvang ervan, vraagt hij de paardenverzorgster Ellen informatie
over het mannelijk lid van het paard Ellen legt hem uit waar de koker ophoud en waar het geslachtsdeel begint.
Trots vertelt Brian dat hij eerder al foto's heeft gemaakt van een erectie van het dier,daarbij met zijn handen het formaat aangevend.
Terwijl het paardenmeisje met andere dingen bezig gaat,gaat Brian door.
Op kwajongensachtige manier experimenteert hij lachend met de penis van het paard,terwijl hij telkens om zich heen kijkt om er zeker van te zijn dat verders niemand zijn walgelijke gedrag ziet.
Als bijvoorbeeld medebewoner Huub die zich vanaf het begin van de gouden kooi erg betrokken heeft gevoelt bij de paarden die bij de villa horen,had gezien wat brian allemaal met fries uitspookte,was de bom wellicht gebarsten en had Brian de wind van voren gekregen.
Die krijgt hij op internet alsnog van vele boze streamers,die via live beelden precies kunnen zien hoe de langstzittende deelnemer het paard blijft pesten.
Verontwaardigde dierenliefhebbers posten woedende berichten op fora en de bedenker John de Mol word verweten dat niemand van de programmamakers ingrijpt.
Intussen vervolgt Brian zijn speelkwartiertje met het onschuldige boerderijdier.
Door minutenlang met zijn hand tegen de penis van het paard te tikken en duwen,krijgt het dier een erectie.
''Spannend hoor"' roept Brian enthousiast. Hij raakt erdoor gefascineerd en blijft maar dor gaan het dier te plagen met zijn hand en zijn paardenborstel.
Lachend en hinnikend van de pret giert Brian het uit,terwijl duizende internetters alles kunnen volgen en zich thuis woest zitten te verbazen over hoe weinig respect voor het edele dier.
Brian doet er nog een schepje bovenop door te zeggen:"'hij vind het heerlijk zo te zien!"'
Dat brian zelf ook behoorlijk gevaar heeft gelopen bij deze vreemde actie,Weet hij waarschijnlijk niet eens. Een paardendeskundige legt op de redactie van party uit,dat fries geen rui[gecastreerde hengst]is,maar een hengst
''Met een hengst moet je altijd op je hoede zijn. Waneer deze seksueel word geprikkeld,kan een enorme dekdrang ontstaan.
Brian heeft geluk gehad er hadden ongelukken kunnen gebeuren
aangezien er veel verontwaardigende reacties bij de party zijn binnengekomen hebben we enkele
instanties gebeld om een objectieve reactie

Reactie partij voor de dieren
Fractievoorzitter Marianne Thieme is met vakantie,maar tweede kamerlid Esther Ouwehand wil namens de partij voor de dieren vanuit den haag graag reageren op Brians opvallende actie.
''We kunnen hier absoluut niet spreken van een respectvol omgaan met een dier. Het lijkt wel
of mensen steeds vaker denken dat ze dieren overal voor kunnen gebruiken.
Dit fragment van Brian versterkt onze mening,dat er een soort mediacode moet komen waarin de grenzen van het vertonen van dieren in de media worden vastgelegd.
deze actie had natuurlijk nooit mogen gebeuren,maar had al helemaal niet in de media mogen verschijnen.

Het kan andere immers aanzetten tot imiteren.
Wat Brian hier doet,moet je niet willen.
Wij vinden dat niet te tolereren. Momenteel praat de Tweede kamer over een verbod op seks met dieren.
De partij voor de dieren wil een verbod op alle seksuele handelingen die het respect voor dier aantasten. Als we dat erdoor krijgen,dan kan Brian zich verantwoorden voor de rechter

Reactie dierenbescherming

Namens de dierenbescherming reageert woordvoerder Niels Dorland behoorlijk heftig op het voorval. ''Een waardeloze manier van omgaan met een dier'
Met een stoere blik dat paard pesten,wat denkt die jongen uit te stralen?
Er is een groot aantal leeghoofden in Nederland dat eens vaker zou moeten stilstaan bij hoe we met dieren zouden moeten omgaan. Daar hoort deze jongen ook bij.
Als hij indruk wil maken en stoer wil doen,laat hem dan lekker met zijn eigen geslachtsdeel spelen en dat voor de camera vertonen!
Wat Brian heeft gedaan,is weliswaar niet beschadigend voor het dier ,er zal geen trauma ontstaan en dus is het niet strafbaar. Maar we vinden het hier allemaal wel walgelijk!

Reactie Anky van Grunsveen

Nederland's bekendste amazone Anky van Grunsven heeft het smoordruk met de voorbereidingen op de Olympische spelen in peking,maar laat via haar collega Liesbeth Russel weten dat ze geschokt is.Helemaal in een tijdperk waarin we geregeld in de krant lezen dat groepen jongeren paarden in weilanden grof mishandelen is het onbegrijpelijk wat deze Brian voor de camera's van RTL heeft uitgevreten

[b]Brian gedoodverfde winnaar
Voorkeursbehandeling???

Paardenliefhebber Brian heeft al menig vergrijp in de villa ongestraft kunnen uitvoeren.
Denk aan het intimideren van zijn vriendin Amanda, het uiterste agressief bejegenen van zijn medespelers en het meermaals vernielen van glazen deuren.
Dit in tegenstelling tot de andere miljonairs:Huub kreeg maar liefst acht boetes van een ton.
De achterliggende rede hiervan zou zijn dat John de Mol goed is bevriend met de stiefvader van Brian en hem hierdoor graag als winnaar uit de bus zou willen laten komen.
In rtl Boulevard sprak jdm zijn voorkeur onomwonden uit: Brian zit het langste in het huis dus mag van mij de winnaar zijn!
Op de diverse internetfora wordt deze voorkeurspositie uitvoerig besproken.
Vooral bij de fans van Huub heeft de vermeende voorkeursbehandeling kwaad bloed gezet.

Internet reacties]

In 2006 stond al vast dat Brian moest winnen,want zijn stiefvader Joop van Heus is een goede vriend van John de Mol . Deborah Flens heeft er alles aan gedaan om Brian erin te houden.
Ze waren alleen vergeten dat Brian een verrot karakter heeft"

Ïedereen weet dat tijdens de tv-uitzendingen Brian prachtig neergezet word en Huub niet.
Want de regie kan onderleiding van Flens goed plakken en knippen dat heeft ze op de kleuterschool geleerd.
De streamers weten wel beter, die gaan massaal stemmen op Huub.
Ai,wat wat zal die rat Brian lolo worden. Als hij Amanda maar niet weer in elkaar ramt, maar niet getreurd want jullie krijgen dat toch niet te zien op televisie."

Tot nu toe heeft John de Mol het spel corrupt laten spelen in het voordeel van Brian, want hij is bang dat hij ruzie krijgt met Joop Heus.
Nou John, dan neem je toch een andere vriend op Bonaire, je hebt geld zat!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:51:30 #299
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58805006
Haha, het werkt dus toch. Amanda foto en dan Huubs nummer!
  woensdag 21 mei 2008 @ 16:51:45 #300
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58805010
Check538! Nu!

Oh, ze gaan 'zo' aankondigen hoe je bij de finale mag zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')