yep, niemand die in haar aanrandings verhaaltje trapt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is hier toch n sekte?![]()
Amanda báált![]()
![]()
Héérluk!!!!
Je hebt altijd het recht om aangifte te doen. Er is geen contract die je dat kan verbieden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda mag geen aangifte doen? Mogen ze toch allemaal niet? Pas als ze eruit komen denk ik.
En moet je zien hoe geil en uitdagend (:')) ze er straks weer bij Boulevard bij zitquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook dat Huub dat doet, vals mormel
we did! iemand heeft zelfs naar boulevard gemaild, om vanavond aan de paardenrukker te vragen, wat hij ervan vindtquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:39 schreef schatje het volgende:
Hebben jullie het artikel uit de Party al gezien? Echt geweldig. Brian wordt zo zwaar afgemaakt.
Ik hoop dat dat er wel in staatquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt altijd het recht om aangifte te doen. Er is geen contract die je dat kan verbieden.
Ja Brian "begreep" het, lief he?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef noekje het volgende:
Heeft Brian überhaupt iets tegen haar gezegd al?
Zij ligt daar te snotteren en Brian leest rustig door.
beleggen voor dommies is belangrijkerquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef noekje het volgende:
Heeft Brian überhaupt iets tegen haar gezegd al?
Zij ligt daar te snotteren en Brian leest rustig door.
holyyyyyyy shit je ava ..........................quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt altijd het recht om aangifte te doen. Er is geen contract die je dat kan verbieden.
NEE! Waar, waar, waar kan ik het lezen? Iemand linkje of ingescand?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:39 schreef schatje het volgende:
Hebben jullie het artikel uit de Party al gezien? Echt geweldig. Brian wordt zo zwaar afgemaakt.
Neeh Neeh de Poooeh Pooehquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef Smash-it het volgende:
H: Jullie 3 hebben toch ook allemaal oud-miljonairs vrienden buiten?
J: Ja. Huub. Tuurlijk hebben we die
H: Waarom helpen die jullie niet. Dat Nadia en Lieke dat niet voor Amanda doen..
Jaap vindt het niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |