Amanda mag geen aangifte doen? Mogen ze toch allemaal niet? Pas als ze eruit komen denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:24 schreef humberto.tan het volgende:
Ik snap niet dat ze niet gewoon zeggen:
Amanda, of jij gaat nu aangifte doen van aanranding of je houdt verder je stomme kop dicht.
Als ze er toch zo zeker van is, dan moet ze maar naar de politie gaan.
Ja, en nu huilt ze van woede en frustratie dat het een keertje niet gaat zoals het prinsesje wil.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:33 schreef Dementor het volgende:
Waaat!
Dellie jankt omdat ze met Huub in bed heeft gelegen en daar nu de rekening voor krijgt?
Ze heeft het na de indoctrinatie van Brian een aanranding genoemd en nu ging het interview fout?
Dat hoop ik ook dat Huub dat doet, vals mormelquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:34 schreef MargrietV het volgende:
Ja Amanda... en je bent niet de enige finalist, wat je net beweerde. Je bent wel de enige vrouw... die in de finale zit. Dom Mormel. Hoop dat er een aanklacht tegen smaad en laster ingediend wordt door Huub naar zowel jou als Brian! Leugens Leugens Leugens.... met je zieke eigen waarheid!
yep, niemand die in haar aanrandings verhaaltje trapt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is hier toch n sekte?![]()
Amanda báált![]()
![]()
Héérluk!!!!
Je hebt altijd het recht om aangifte te doen. Er is geen contract die je dat kan verbieden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda mag geen aangifte doen? Mogen ze toch allemaal niet? Pas als ze eruit komen denk ik.
En moet je zien hoe geil en uitdagend (:')) ze er straks weer bij Boulevard bij zitquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook dat Huub dat doet, vals mormel
we did! iemand heeft zelfs naar boulevard gemaild, om vanavond aan de paardenrukker te vragen, wat hij ervan vindtquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:39 schreef schatje het volgende:
Hebben jullie het artikel uit de Party al gezien? Echt geweldig. Brian wordt zo zwaar afgemaakt.
Ik hoop dat dat er wel in staatquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt altijd het recht om aangifte te doen. Er is geen contract die je dat kan verbieden.
Ja Brian "begreep" het, lief he?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef noekje het volgende:
Heeft Brian überhaupt iets tegen haar gezegd al?
Zij ligt daar te snotteren en Brian leest rustig door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |