quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef Margo37 het volgende:
Tnx Varen![]()
Dit las ik op NL van iemand
Mensen!!! Jullie moeten echt allemaal de Party kopen! Brian wordt volledig afgemaakt, het is het meest (h)eerlijke artikel wat ik de afgelopen tijd over die loser heb gelezen!!! Eindelijk gerechtigheid! Het gaat ook over de voorkeurspositie van Brian en dat hij al de gedoodverfde winnaar van het programma is omdat John de Mol bevriend is met de stiefvader van Brian! Eindelijk, eindelijk hebben de vele reacties van de streamers (en jawel, het gaat ook over ons, in de goede zin van het woord) nut gehad! En dat een dag voor de finale! Jippie!!! Hoop dat dit zijn kop gaat kosten!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:17 schreef Lobasca het volgende:
Wat een onzin dat inpakken, dat kunnen ze toch laten nasturen als het programma af is?
Of moet het huis de dag erna, opgeleverd worden?
Net als het roerende afscheid van Fries en Tanner.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:19 schreef Dementor het volgende:
Tv momentjes.
En aangezien ze nu nog snel alles in dozen kunnen doen zonder dat er iemand van de redaktie er bovenop zit is dit gunstiger.
Er zijn al zoveel dozen met kenniet meegegaan, direct de auto in en met een pleitvaart naar huis.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:21 schreef Dementor het volgende:
Als ze dingen laten nasturen krijgen ze nog niet eens de helft van wat ze willen meenemen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Smash-it het volgende:
B: Ik heb nog even 10 dozen besteld
A: Ja, heel goed!
Waarom pakt H niet in?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:28 schreef RSie het volgende:
die neemt alleen zijn spullen mee, en niet de halve huisraad van de villa.
A&B zijn nou eenmaal pitjieri en nemen alles mee wat in de dozen past en hebben door het programma heen zo verschrikkelijk veen besteld en gekregen dat het nog wel 2 weken kan duren voordat hun kasten leeg zijn!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:30 schreef neehe het volgende:
Ik ga even op de site van RTL kijken of ik Boulevard kan tippen over de Party vs Brian.
Prachtig als Albert Verlinde de Party omhoog houd en tegen Brian zegt : Wat vindt je hier nou van ?
Heb je daar iets op te zeggen ?
Ik denk dat Brian dan instort.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:05 schreef Marrije het volgende:
Brian: zoals we met onze cp's omgaan zo moeten we ook met ons geld omgaan
Amanda: ja, zeker
Precies, alles in beheer bij Brian
Brian: ik wil een huis kopen, dat is een goede onvestering
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:07 schreef Varen het volgende:
Tilly, wat een verrassing.
Amanda wilde haar nagelspulletjes in pakken, maar ze heeft geen koffer
EN Brian heeft een cadeautje, een ......... koffer.
Amanda: ooooooooooooh, wat super cool
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef Smash-it het volgende:
Het rokje van Amanda, als ze buigt, is het een soort rompertje ofzo. Je ziet dan een wit broekje achter iets over die legging heen. Waarom moet altijd alles nou toch zo ontzettend kort.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
Ik denk dat het meer het principe is van ik heb wel maatje 36.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:30 schreef nachtzuster het volgende:
Jaap brandt maar weer eens z'n vingers aan een heet bord uit de oven
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef Smash-it het volgende:
J brandt zich aan de oven volgens mij.
J: Vind je het ook zo zielig dat ik mijn hand brand? Steun mij, sms JAAP naar ...
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft 4 dozen naar huis gedaan.Goh Huub je heb echt veel gekregen daar.
Klok, klepel?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:59 schreef Dementor het volgende:
Brian vergelijkt zijn relatie hiermee:
Het Amerikaanse duo Bonnie Parker en Clyde Barrow werd als bankrovers in de jaren dertig wereldberoemd. Hun verhaal, dat eindigde in een dodelijke hinderlaag van de politie, is verfilmd in 1967 (met hoofdrollen voor Faye Dunaway en Warren Beatty) en zorgde ervoor dat iedereen Bonnie en Clyde kende.
Bonnie en Clyde leerden elkaar kennen tijdens een bezoek aan een gezamenlijke vriend in januari van het jaar 1930. Bonnie, 19 jaar oud, was getrouwd met een man die wegens moord in de gevangenis zat. Clyde was vrijgezel. Ze leerden elkaar zo goed kennen dat ze van de criminaliteit een gezamenlijke hobby maakten. Ze waren beiden opgegroeid in het eenvoudige milieu van het Amerikaanse platteland waar veel mensen een uitzichtloos bestaan leidden. De economische crisis van de jaren '20 voorspelde niet veel goeds. Om zich aan dat sombere bestaan te onttrekken realiseerden ze de Amerikaanse droom van vrijheid, avontuur en rijkdom door stelend door de staten te trekken.
Om Bonnie te imponeren sloeg Clyde een plaatselijke kruidenier neer om er vervolgens met de kassa vandoor te gaan. Het was in feite hun eerste slag. Daarna lieten ze een spoor van dood en vernieling achter. Voortdurend waren ze op de vlucht voor de jagende politie. Omdat ze zich voornamelijke richtten op banken - en de kleinere middenstanders ontzagen - verwierven ze een zeker heldendom. Ze droegen zelf aan hun eigen mythe bij door de pers trots over hun daden te berichten. Sterker nog, ze stuurden zelfs foto's en gedichten naar de media.
Hun criminele 'zegetocht' duurde niet lang: op 23 mei 1934 vonden ze de dood nadat ze door de politie in een hinderlaag waren gelokt. Hoewel tot de tanden toe bewapend, werden Bonnie en Clyde zodanig overrompeld dat ze niet de kans kregen naar de wapens te grijpen en werden ze volgens de geschiedschrijvers "door een regen van duizend geweerschoten" geveld. Op dat moment werden ze verdacht van 13 moorden en diverse overvallen en inbraken.
Op de plaats van de hinderlaag (westzijde van de Louisiana Highway 154, een paar kilometer ten zuiden van het kleine plaatsje Gibsland) is een gedenkteken geplaatst:
BONNIE & CLYDE AMBUSH LOCATION
The criminal careers of Clyde Barrow
and Bonnie Parker ended here on
May 23 1934, at the hands of
the Louisiana and Texas
law enforcement officers.
Bienville Parish Tourism Trail
Ik kom niet meer bij wat een dwaas.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef Dementor het volgende:
Dellie: ik heb er geen spijt van, geen haar op mijn hoofd!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:31 schreef Varen het volgende:
Amanda belt Danielle.
Mama Amanda komt morgen naar Danielle toe.
Zusje wil iets zeggen over 2 uur vrijdag. Kan niet
Amanda gaat mama vrijdag zien.
Mama moet veel sms voor A en Siegfried ook.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:32 schreef kahaarin het volgende:
DGK [COS # 3763] Memories........ Hier zo verder.
Misschien voor de volgende, wel een goeie!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef Smash-it het volgende:
of ' Tomorrowwwww, you're only a day away'
Een pingelende Huub, een pingelende Brian, van mij hoeft het nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:35 schreef Smash-it het volgende:
Kom maar op, met je top OP!
Huub pingelt net weer lekker dan dan krijgen we weer de tuin-tent-opbouw te zien. Irritant.
Ik hoorde wel van het meisje van de Brian en Amanda site, dat er vrijdag iets van 2 uur is, waar ze het niet over mocht hebben en dat Mamanda daar bij zal zijn?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:47 schreef Prosac het volgende:
Wat is dat toch met Amanda's moeder dat ze totaal en 100% buiten beeld wil blijven. Sneu
Zou jij publiekelijk willen toegeven dat Amanda jouw dochter is???quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:47 schreef Prosac het volgende:
Wat is dat toch met Amanda's moeder dat ze totaal en 100% buiten beeld wil blijven. Sneu
Dat zei Danielle, het zusje van Amanda.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:51 schreef Dark het volgende:
Ik hoorde wel van het meisje van de Brian en Amanda site, dat er vrijdag iets van 2 uur is, waar ze het niet over mocht hebben en dat Mamanda daar bij zal zijn?
Of ben ik in de war?
heel eerlijk....... (zou niet kunnen, qua leeftijd) maar een volmondig "ja"quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Zou jij publiekelijk willen toegeven dat Amanda jouw dochter is???
ben nog steeds wel behoorlijk nieuwsgierig naar wie nou de moeder van ons prinsesje is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoorde wel van het meisje van de Brian en Amanda site, dat er vrijdag iets van 2 uur is, waar ze het niet over mocht hebben en dat Mamanda daar bij zal zijn?
Of ben ik in de war?
Ik zou het niet durven toegeven; als Amanda het resultaat is van jouw opvoeding moet je je héél diep gaan schamen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:56 schreef Desii het volgende:
[..]
heel eerlijk....... (zou niet kunnen, qua leeftijd) maar een volmondig "ja"
"Nee" is nu heel gemakkelijk gezegd en ik weet ook niet hoe het voelt om kinderen te hebben. Ik ga er vanuit dat vrijwel iedereen altijd heel erg veel houdt van zijn of haar nageslacht, ongeacht wat ze doen. Ik zou mijn Brian, Huub, Jaap of Amanda gewoon vol trots op komen halen de avond dat ik ze eindelijk weer thuis kan hebben. Aan de moeder van Brian is die onvoorwaardelijke liefde ook te zien, die ziet alleen de leuke en goede kanten en vergroot al het negatieve voor hem uit, vergeet het negatieve van hem, vergoeilijkt het.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Zou jij publiekelijk willen toegeven dat Amanda jouw dochter is???
das helemaal waar............ maar als moeder hou je toch van je kind (lijkt mij)quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven toegeven; als Amanda het resultaat is van jouw opvoeding moet je je héél diep gaan schamen.
Ik denk dat de moeder van Amanda niet meer terug kan. Toen haar dochter DGK in ging heeft ze besloten om niet in het openbaar te verschijnen. Ze had waarschijnlijk nooit verwacht dat de gril van haar dochter lang zou duren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
"Nee" is nu heel gemakkelijk gezegd en ik weet ook niet hoe het voelt om kinderen te hebben. Ik ga er vanuit dat vrijwel iedereen altijd heel erg veel houdt van zijn of haar nageslacht, ongeacht wat ze doen. Ik zou mijn Brian, Huub, Jaap of Amanda gewoon vol trots op komen halen de avond dat ik ze eindelijk weer thuis kan hebben. Aan de moeder van Brian is die onvoorwaardelijke liefde ook te zien, die ziet alleen de leuke en goede kanten en vergroot al het negatieve voor hem uit, vergeet het negatieve van hem, vergoeilijkt het.
Dus ik denk dat ikzelf er wel gewoon zou zijn... tenzij ik iets te verbergen heb, zwaar crimineel of ergens een hoge belangrijke -publieke- functie. Of als mijn kinderen me echt geen reet kunnen schelen.
Die zijn helaas de schaamte al voorbij...quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven toegeven; als Amanda het resultaat is van jouw opvoeding moet je je héél diep gaan schamen.
dat dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:01 schreef Desii het volgende:
Afijn het zegt meer over Amanda's moeder, dan Amanda zelf
Ze hebben het er net afgehaald, zie gastenboekquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:18 schreef MargrietV het volgende:
Staat geen interview van Lieke.
Die stond er wel maar het was niet erg positief over Brian, lees ik uit de reacties. Wel over Amanda en zij hebben nu bepaald dat zij geen vriendin van Amanda is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:18 schreef MargrietV het volgende:
Staat geen interview van Lieke.
Is weggehaald,stond de Brianfans niet aan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:13 schreef Varen het volgende:
http://www.brian-amanda.nl/interviews.php
Lees het interview van Lieke.
Nou ja zeg, zeg hebben het net van de site gehaald....![]()
nee hoor,ik bel ook niet!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:19 schreef Lobasca het volgende:
Met heel veel plezier de vorige COS gelezen, maar ben ik nu, potverdikkie, de enige die haar poot stijf houdt en NIET belt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |