Ik was net te laatquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft niemand een capje ervan? Op nowlive misschien?
heb huub al vaak genoeg op de streams gehoordquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:33 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
Voor de niet-sms-ers.......... Huub klinkt echt leuk aan de telefoon... zelfs Yvonne is gezwicht
(als ik jullie nu over kan halen, voel ik me eigen niet zo zwak)![]()
Huub is helemaal niet heilig, Huub is een ettertje met een veel te grote bek. Maar elke dag gaan Brian en Amanda twee uur samen voor de streams zitten om te zeggen hoe slecht Huub is. Want Huub wenste Brian een dwarslaesie toe. Heel hypocriet dat ik ze nog nooit iets heb horen zeggen over de opmerkingen van Hansje. Zo'n ongelijke behandeling valt me erg tegen van iemand die zo slecht tegen onrecht kan dat hij dan de fitness gaat slopen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het was Hansje die dergelijke uitspraken deed, niet Brian remember? Maar goed, huub is heilig heh ondanks dat hij Brian vlak voor de wedstrijd letterlijk doodwenste in de trant van: "ik zou het liefst hebben dat die jongen dood was".
Alle Huubfans bij elkaar natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon één keertje bellen.. 60 cent en je weet het!
En vormen wij bellers dan ook een aparte club of zullen we alle Huub-addicts bij elkaar houden?
nee, brian wou hem alleen maar de nek breken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het was Hansje die dergelijke uitspraken deed, niet Brian remember? Maar goed, huub is heilig heh ondanks dat hij Brian vlak voor de wedstrijd letterlijk doodwenste in de trant van: "ik zou het liefst hebben dat die jongen dood was".
Goeie keuzequote:Op woensdag 21 mei 2008 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alle Huubfans bij elkaar natuurlijk![]()
Had tot voor kort, ook geen voorkeur, maar nu:
![]()
![]()
HUUB MOET WINNEN
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
Wie is er bezig op die Brian & Amanda site?
[..]
Woehoehoe hahaha dit bljft een klassieker.quote:
denk maar aan john de mol met een grote sigaar in zn bek,die al zn centjes telt.....wedde dat je aandrang zo verdwijnt??quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:44 schreef tutjehola het volgende:
Ik heb ook nog niet gebeld of een sms gestuurd. Maar ben wel bang dat net die ene sms Huub doet verliezen,dus ben er nog niet uit.
Hij zei dat elke stem kon tellen, omdat door de halve finale B en hij zo dicht op elkaar zitten.. Vergeleek het zelfs met de laatste Idols, waar slechts 300 stemmen het verschil maakte tussen de winnares en verliezer.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:44 schreef tutjehola het volgende:
Ik heb ook nog niet gebeld of een sms gestuurd. Maar ben wel bang dat net die ene sms Huub doet verliezen,dus ben er nog niet uit.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Woehoehoe hahaha dit bljft een klassieker.
jij bent nog erger als een reclame blokquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hij zei dat elke stem kon tellen, omdat door de halve finale B en hij zo dicht op elkaar zitten.. Vergeleek het zelfs met de laatste Idols, waar slechts 300 stemmen het verschil maakte tussen de winnares en verliezer.
Zo, nu moet de keuze makkelijker voor je zijn!
De telefoonnummer!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:41 schreef tipsch het volgende:
Modje Hratc vervolgt:
[ afbeelding ]
Check die language san!
![]()
Niet om het voor hem op te nemen, maar hier hebben beide heren wel eens last van. Huub heeft Amanda ook een autoongeluk toegewenst toen er geen sprake van ruzie was en voor het slapen gaan even bidden dat Brian en Amanda niet meer wakker zullen worden. Dus tja...quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:42 schreef miesy het volgende:
[..]
nee, brian wou hem alleen maar de nek breken.
ik snap dat iemand als uiting van woede dit soort dingen kan zeggen,
maar vind het eng dat iemand als brian (of wie dan ook) dit soort dingen
uitspreekt als er van ruzie op dat moment geen sprake is. dat is dus haat die
altijd maar aanwezig is. dat vind ik meer bedreigend overkomen.
Sektesquote:
Zou het niet kunnen dat die moeder gewoon in de bak zit?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:04 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik denk dat de moeder van Amanda niet meer terug kan. Toen haar dochter DGK in ging heeft ze besloten om niet in het openbaar te verschijnen. Ze had waarschijnlijk nooit verwacht dat de gril van haar dochter lang zou duren.
Hoe meer de tijd verstreek hoe meer ze werd uitgescheten door Nederland omdat ze er niet voor haar dochter was.
Door nu ineens haar gezicht te laten zien weet iedereen meteen wie dat harteloze kreng is...
Ik ben veertje....quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
De telefoonnummer!
Als Esmeralda wil ik graag hun hulp bij de keuze om voor of Brian of Amanda te stemmen. Ik heb nu eenmaal niet zoveel geld om voor allebei te stemmen ...
Over 10 minuutjes belt Claire als het goed is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Sektes![]()
Onze leider moet opgevrolijkt worden want hier wordt Noekje niet vrolijk van.
danquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij bent nog erger als een reclame blok
Juist! Goed verwoordquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:42 schreef miesy het volgende:
[..]
nee, brian wou hem alleen maar de nek breken.
ik snap dat iemand als uiting van woede dit soort dingen kan zeggen,
maar vind het eng dat iemand als brian (of wie dan ook) dit soort dingen
uitspreekt als er van ruzie op dat moment geen sprake is. dat is dus haat die
altijd maar aanwezig is. dat vind ik meer bedreigend overkomen.
Ik wil wel achter het stuur van die auto plaatsnemen, ik laat als ik ze zie perongeluk mijn sigaret vallen en raap die dan op en boeeeeeemmmmm, sorry het was een ongeluk ik had ze niet gezien !!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niet om het voor hem op te nemen, maar hier hebben beide heren wel eens last van. Huub heeft Amanda ook een autoongeluk toegewenst toen er geen sprake van ruzie was en voor het slapen gaan even bidden dat Brian en Amanda niet meer wakker zullen worden. Dus tja...
Kun jij niet af en toe op de streams dat nummer heel snel door het beeld laten gaan. Schreeuwend en flikkerend! Dat als mijn kinderen even meekijken, ze 2 seconden later schuimbekkend op de grond liggen.quote:
Ik heb er al ook zoveel over gehoord. Ben echt benieuwd!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef Desii het volgende:
Ik zoek de "gouwe ouwe" waarin Brian - ons dorp zingt met Juf Judith
maar ik kan hem niet vinden..... helaas
Dan heb je echt wat gemist, dan heb je ook terror jaap tijdens het talpa tijdperk gemist?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef Smash-it het volgende:
Ik luister nu naar Juf Judith, wat een heerlijkheid (is de 1e keer voor mij).
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef noekje het volgende:
Kun jij niet af en toe op de streams dat nummer heel snel door het beeld laten gaan. Schreeuwend en flikkerend! Dat als mijn kinderen even meekijken, ze 2 seconden later schuimbekkend op de grond liggen.
Gewoon doen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:44 schreef tutjehola het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Kun jij niet af en toe op de streams dat nummer heel snel door het beeld laten gaan. Schreeuwend en flikkerend! Dat als mijn kinderen even meekijken, ze 2 seconden later schuimbekkend op de grond liggen.
Wat's met jouw avatar? Wat heb zij op d'r muil zitten?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Sektes![]()
Onze leider moet opgevrolijkt worden want hier wordt Noekje niet vrolijk van.
Dat heb ik inmiddels allemaal wel gezien. Juf Judith nog niet..quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
Dan heb je echt wat gemist, dan heb je ook terror jaap tijdens het talpa tijdperk gemist?
THUUIISSSS,.. Th, thu, THUUUIIISSss..quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef Desii het volgende:
0909-1303 ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Je kunt niet alles gezien hebben want niet alles staat op joeptoep.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:57 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels allemaal wel gezien. Juf Judith nog niet..
Ik ook niet, hem me rot gezocht, ik weet wel de COS: 900quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef Desii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |