foei Natasia......... bekeer je zelf en bel 0909 - 1303quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die staat er nog, ow noes, ik geef toe, ik beken.
![]()
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
Ter afwisseling dan maar:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] http://tbn0.google.com/images?q=tbn:qawkA89K-rW5UM:http://www.bramgeurts.nl/dordogne/nederlands/images/zwembad2.gif
Yeah but, no but..quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat -met die invasie en de finale in zicht- DGKmoderators hier tot morgen als de lijnen sluiten (1301 voor Huub) continudiensten dienen te draaien.
Kun jij mooi boete doen!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
Ter afwisseling dan maar:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
foei Natasia......... bekeer je zelf en bel 0909 - 1303
Jeweetsniet! Het is,' Hoi, met Huub.'quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Been there, done that........
![]()
"Hallo met Huub" jeweets.![]()
![]()
![]()
*snap mezelf niet*
das gek, ik zie er 36.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blurp....Jaap....![]()
Ik zie 32 lampen branden in mijn streamlock scherm......
ik mag nogquote:
ja ja...........en jouw post staat ertussenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag eens hoe oud de mensen hier zijn....
Dat jij ZULKE dingen durft te posten !! Tsss.... je daalt gelijk drie tredenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:19 schreef kahaarin het volgende:
MANNIE EN BRAIN WINNEN TOCH DE KOOI WEL !
truste ruudquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Krijg net een telefoontje over een nog vroeger "vrachtje" dan voor mij "regulier"![]()
Tuste Fok
Welke?quote:
Ik ken nog iemand die daar heel erg goed in is, die is nederlands kampioen enzo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Yeah but, no but..
Ik ben hier morgen bijna de hele dag online. Moet nog wel even mijn nagels laten doen.
kan ik niets op zien .........quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:26 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb hier het volledige filmpje van de bewuste nacht, wat vooral belangrijk is wat er aan vooraf ging...als Huub en Amanda aan het feesten zijn...
http://www.megaupload.com/nl/
Ja, voor de zekerheid nog maar een keer gebeld of het toch echt geen,' Hallo', is.quote:
Ah, dat komt mooi uit, ik denk dat ik morgen een dagje naar Antwerpen ga, met 's avonds lekker uit eten en zo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Yeah but, no but..
Ik ben hier morgen bijna de hele dag online. Moet nog wel even mijn nagels laten doen.
Lachen hé.....quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ja...........en jouw post staat ertussen![]()
Poteeto, potato, (da's fonetisch,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |