Vond ik ook. De Telegraaf doet alleen alsof alleen Brian en Amanda er zijn geweest.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb alle drie de uitzendingen gezien en die van Huub was gewoon de beste
en ik bekijk dit altijd zo objectief mogelijk
quote:bloodymary
Op: 21-05-2008 21:02:19
Kahaarin geef het maar toe! Jij bent Natasia he? Ik zie het aan je manier van schrijven. Jij wilt ook dat Brian wint he 0909-1303
Vraag eens hoe oud de mensen hier zijn....quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:12 schreef noekje het volgende:
Godsamme, ga ik lezen op dat forum nu. Ik vind het zielig voor ze. Hoe oud zijn die allemaal? Ze vinden nu dat er 24uur per dag iemand op moet zitten. Ah gos. Een site die ze toch met liefde in elkaar hebben gezet.
Ik voel hier veels te groot voor. Stenig mij!
Ach, geintje moet kunnenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:12 schreef noekje het volgende:
Godsamme, ga ik lezen op dat forum nu. Ik vind het zielig voor ze. Hoe oud zijn die allemaal? Ze vinden nu dat er 24uur per dag iemand op moet zitten. Ah gos. Een site die ze toch met liefde in elkaar hebben gezet.
Ik vind dat -met die invasie en de finale in zicht- DGKmoderators hier tot morgen als de lijnen sluiten (1301 voor Huub) continudiensten dienen te draaien.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:12 schreef noekje het volgende:
Ik moest ook wel lachen maar nu vind ik het weer zielig enzo. Dadelijk zit daar een puber 24uur per dag dat gastenboek te bekijken terwijl ze beter naar school kan gaan.quote:
Maar had je ook gezien wat je geschreven had dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
This is the bloody limit, veeg me op, m'n drinken wat doe je?![]()
Ga door en ik stem op Huub!
Ik zag het, ah gos, Hratc weettut ook allemaal niet meer geloof ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef humberto.tan het volgende:
Haha, de post van iemand die het goed bedoelt en een plaatje met alle 4 de telefoonnummers post wordt ook aangepast, omdat het nummer van Huub er ook bij staat (logisch want ze staan er alle 4)
Die mensen die daar op zitten, gingen toch al niet naar school.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen maar nu vind ik het weer zielig enzo. Dadelijk zit daar een puber 24uur per dag dat gastenboek te bekijken terwijl ze beter naar school kan gaan.
Dat was ik...die Coño van een beheerder snapt er ook niks van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef humberto.tan het volgende:
Haha, de post van iemand die het goed bedoelt en een plaatje met alle 4 de telefoonnummers post wordt ook aangepast, omdat het nummer van Huub er ook bij staat (logisch want ze staan er alle 4)
Ik vind dat jij dan maar tijdelijk rechten moet hebben om alle COSsen van de laatste week van spelfouten te ontdoen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat -met die invasie en de finale in zicht- DGKmoderators hier tot morgen als de lijnen sluiten (1301 voor Huub) continudiensten dienen te draaien.
Kun jij mooi boete doen!
Inderdaad, degenen die overdag zitten te zwoegen om de uitkering van die mensen te verdienen mogen als tegenprestatie best hun gastenboek verzieken!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:18 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Die mensen die daar op zitten, gingen toch al niet naar school.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar had je ook gezien wat je geschreven had dan?
quote:kahaarin
Op: 21-05-2008 21:00:36
MANNIE EN BRAIN WINNEN TOCH DE KOOI WEL !
Morgen vindt de grote ontknoping plaats tijdens de finale van de Gouden Kooi. Dan wordt bekend wie van bewoners (Jaap, Brian, Jaap of Amanda) miljonair wordtquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:08 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Amanda__.html?p=8,1
De Telegraaf vindt dit koppel ook helemaal niets!
Het was te eerlijk, je postte de nummers van Huub en Jaap ook, dat was iets te veel voor de hersentjes van die IQ-schoenmaters, ik weet dat je geen Huub fan bent maar dit was te hoog gegrepen daar denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat was ik...die Coño van een beheerder snapt er ook niks van.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |