Misschien zitten losse handjes in de familie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:26 schreef Dementor het volgende:
Heeft die vriendin van Kenniet een bloeduitstorting bij haar rechter oog?
Buiten de kooi mag dat dus. Ach, in de kooi ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:34 schreef Lady-night het volgende:
Cora bevestigd dus dat Jaap haar vertelde dat Brian geslagen heeft..
amanda is verdwenen hahahaha er klopt iets niet geloof mequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:34 schreef Lady-night het volgende:
Cora bevestigd dus dat Jaap haar vertelde dat Brian geslagen heeft..
Wat is strubal, of is dat een codewoord?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Varen het volgende:
Brian moet niks meer zeggen over Huub vanwege strubal zegt Kenneth.
Dat had hij verleden keer ook al gezegd
Dat kan hij niet tegelijk met radio maken.Vond hij ook jammer,maar verder streamt hij wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Dementor het volgende:
Erg jammer dat die DJ van risingflow radio geen streams kijkt.
Hij moet alles maar aannemen van bellers.
Trubbles op zijn papiaments?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is strubal, of is dat een codewoord?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Py het volgende:
Da's dan weer jammer. Huub zit tegen het tienjarige neefje van Jaap uit te leggen wat een NSB'er is en waarom Jaap er ook één is.
Hoorde ik ook..Jaap zei dat ze met een mes achter de schermen liep en het niet op camera stond ofzo..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Kaat38 het volgende:
Hoorde ik ook Huub vaag wat zeggen over Amanda en messen?
Strubbelingen, troubles, zoiets?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is strubal, of is dat een codewoord?
Tja, Das Huub, snappiequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Py het volgende:
Da's dan weer jammer. Huub zit tegen het tienjarige neefje van Jaap uit te leggen wat een NSB'er is en waarom Jaap er ook één is.
En waarom is dat eigenlijk erg?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Py het volgende:
Om een broodje te smeren of had ze andere plannen...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Madelon03 het volgende:
[..]
Hoorde ik ook..Jaap zei dat ze met een mes achter de schermen liep en het niet op camera stond ofzo..
Wat is het ook een lulletje hè.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Py het volgende:
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda heeft een mes gepakt, en zit nu vast op het politiebureau.
Is dit nou allemaal echt of worden we nou collectief gek gemaakt zodat we met zn allen gaan kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Madelon03 het volgende:
[..]
Hoorde ik ook..Jaap zei dat ze met een mes achter de schermen liep en het niet op camera stond ofzo..
Z'n vrienden zijn bezig met een kranslegging op de Dam....'t is wel ok.....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:35 schreef Py het volgende:
Kicke! Die Kenneth.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Varen het volgende:
Kenneth kent de lift waar de bewoners in vast zaten bij Chiel
Brian en Amanda zullen wel slechte beelden hebben gezien en daar kunnen ze niet tegen.Dus krijgt Huub de schuldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Madelon03 het volgende:
[..]
Net zo gek als gisteravond. Toen dachten we dat de finale er was. Toen werd ik wakker en toen zaten ze bij Giel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:39 schreef Py het volgende:
[..]
Is dit nou allemaal echt of worden we nou collectief gek gemaakt zodat we met zn allen gaan kijken
Ja, dat zei Varen ook al. Vraag me alleen af wat voor 'strubal' waardoor hij niets mag zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Strubbelingen, troubles, zoiets?
Je moet er een tolk bijhebben bij die lui hoor
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Tis ook niet erg. Tis jammer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarom is dat eigenlijk erg?
Of kwetst hij nu mensen met een oorlogstrauma?
Nee, Jaapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarom is dat eigenlijk erg?
Of kwetst hij nu mensen met een oorlogstrauma?
Ooh, dan gaan de vrienden van Bwian en amanda er zo mee voetballen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Z'n vrienden zijn bezig met een kranslegging op de Dam....'t is wel ok.....
Ja, een slagersmes.....zo'n grote....die lag daar in kantoor, klaar gelegd door Netty en gekocht door Kennith. Het prijskaartje zat er nog aan.....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ah wat leuk! Ben benieuwd naar je foto's!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
LOL kippetjes ik ben terug van de Dam, waar ik beste vrienden ben geworden met EricJoris en Tommy
zal straks de foto's posten
Ze blijven binnen het themaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Z'n vrienden zijn bezig met een kranslegging op de Dam....'t is wel ok.....
Wat gaaf ben benieuwd naar de foto,s.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
LOL kippetjes ik ben terug van de Dam, waar ik beste vrienden ben geworden met EricJoris en Tommy
Pleasequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
Jaap zei dat "Huub begon tegen Brian en Amanda" dus het is vanaf dat punt opgelopen. Ze zullen alledrie wel de nodige agressie erin gegooid hebben dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian en Amanda zullen wel slechte beelden hebben gezien en daar kunnen ze niet tegen.Dus krijgt Huub de schuld
Buiten dat werkt hij en studeert hij! Dus heeft niet bepaald veel tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat kan hij niet tegelijk met radio maken.Vond hij ook jammer,maar verder streamt hij wel.
Ach, neem het met een korrel zout. Ondertussen geniet ik van NL Radio van af en toe hele zinnige uitspraken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef noekje het volgende:
Net zo gek als gisteravond. Toen dachten we dat de finale er was. Toen werd ik wakker en toen zaten ze bij Giel.
Echt meteen de beste vriendenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Varen.![]()
Ik hoor op NL Radio dat Amanda met een mes gedreigd heeft. Ik post alleen wat ik hoor.
Don't shoot the messenger.
Het zijn rare, onzekere tijdenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Net zo gek als gisteravond. Toen dachten we dat de finale er was. Toen werd ik wakker en toen zaten ze bij Giel.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Ooh, dan gaan de vrienden van Bwian en amanda er zo mee voetballen.
Misschien zie ik dat soort dingen wat luchtiger dan jij dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Py het volgende:
[..]
Tis ook niet erg. Tis jammer.![]()
Dat heeft Huub toch niet nodig, dat soort praat tegen een 10-jarige over NSB'ers
Hè gezellig!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
Vlogen de aardappelen laag? Morgen mooi weer?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
Ik zit ook te luisteren Kaat!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:46 schreef Kaat38 het volgende:
Fons van Westerloo wist niet hoe een groot aandeel JdM heeft in Luxemburg?
Verder goed, hahaha!
Dat is ook niet altijd het geval......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Micchien zie ik dat soort dingen wat luchtiger dan jij dan. [ afbeelding ]
Tja, huub stond laatst ook al met een mesje te zwaaien en wilde het wel 'in zijn (Brian's) ribben steken'. ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog niet eens op vrije voeten en nu al helemaal gek
Toppie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb Tommy meteen uitgenodigd op Fok, hij keek er eerst wel alleen toen vond iedereen Tommy nog stomquote:
Nee jij bent gewoon voor Huub. Daarom zie je wat hij doet 'wat luchtiger' dan wat de rest doet. Dat mag. Your choicequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Micchien zie ik dat soort dingen wat luchtiger dan jij dan. [ afbeelding ]
Ik ben helemaal bekogeld met de aardappelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:46 schreef Py het volgende:
[..]
Vlogen de aardappelen laag? Morgen mooi weer?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zie ik dat soort dingen wat luchtiger dan jij dan. [ afbeelding ]
Ik durf het bijna niet te vragen, maarruh is dat Held Huub?quote:
Tja en Huub blijft natuurlijk altijd rustigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef neehe het volgende:
Die snol zal met de finale ook wel met een mes zitten, als Huub dan wint gaat ze hem te lijf.
Ook knettergekquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, huub stond laatst ook al met een mesje te zwaaien en wilde het wel 'in zijn (Brian's) ribben steken'. ?
Van achteren hé......dat in het kader van NSB strekenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, huub stond laatst ook al met een mesje te zwaaien en wilde het wel 'in zijn (Brian's) ribben steken'. ?
Count me inquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, voorlopig heb ik er nog maar één woedend met een mes in z'n vingers gezien.....
Deze mevrouw weet veel en neemt geen blad voor haar mond. I'm loving it.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef humberto.tan het volgende:
Ik heb net pas de radio aangezet, dus ik heb het begin gemist, maar begrijp ik dat ik mijn aluminium-hoedje al uit de kast moet halen?
Dus je eet vanavond patat?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben helemaal bekogeld met de aardappelenEr was een legioen van Brian fans
![]()
Tommy is leuk,maar iedereen was toen bang dat hij in de val van Brian zou trappen om Claire te versieren.Maar Tommy was slimmerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb Tommy meteen uitgenodigd op Fok, hij keek er eerst wel alleen toen vond iedereen Tommy nog stomMaar hij had wel zin om de laatste dagen even hier z'n gal te spuwen
Paaldanseres Suzan was er ook, die was ook heel aardig. Ik vroeg of ze nu niet op het matje wordt geroepen door Amanda en Brianmaar ze had schijt aan hun en steunt nu vooral Huubje
Voor elke dat Brian nog gaat batsen, ga ik sms-en voor Huub.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:51 schreef Marrije het volgende:
Huub: dan moet Brian maar niet gaan slaan bij Jensen
stilte
Jaap: heeft ie je geslagen?
Huub: Brian slaat Huub bij Jensen en mag dat gaan vieren met broertje en vriendin, niet normaal, jammer dat ze niet is dood gereden
WTF Jaap is ook een grote vette verrader, en in de oorlog noemde je zoiemand een gore NSBer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef Py het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon voor Huub. Daarom zie je wat hij doet 'wat luchtiger' dan wat de rest doet. Dat mag. Your choice
Nee toch? Echt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben helemaal bekogeld met de aardappelen
Heeft ze ook gezegd wat dan precies het belang is van John de Mol of een ander hoog iemand bij het bij elkaar zetten van een paar vriendjes en de prijzen bij voorbaat al te verdelen? (zoals gezegd ik ben pas laat in het gesprek gevallen, dus ik heb het een en ander gemist)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze mevrouw weet veel en neemt geen blad voor haar mond. I'm loving it.
Dat zei ik inderdaad ook, we dachten allemaal dat hij gewoon weer een pionnetje voor Brian zou zijn. Tommy zei dat ze hem ineens wel leuk vonden toen hij een goed gesprek met Huub had.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tommy is leuk,maar iedereen was toen bang dat hij in de val van Brian zou trappen om Claire te versieren.Maar Tommy was slimmer
Onzin, heeft hij niet gedaan toch? Altijd die aannames van dingen die Huub "wel zou willen doen" maar niet gedaan heeft , kom dan met feitenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik al 3quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, voorlopig heb ik er nog maar één woedend met een mes in z'n vingers gezien.....
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:54 schreef neehe het volgende:
[..]
WTF Jaap is ook een grote vette verrader, en in de oorlog noemde je zoiemand een gore NSBer.![]()
Nee joh, niks van een 'tegenactie' of wat dan ook gemerktquote:
Ik ook, Natasia boven het hoofd van Sylviaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is Jaap zijn motto altijd geweest:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:54 schreef neehe het volgende:
[..]
WTF Jaap is ook een grote vette verrader, en in de oorlog noemde je zoiemand een gore NSBer.![]()
Waar kan ik die radio vinden?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar eens in de pannen roeren, die paupers hoef ik echt niet te zien.
Brian is alweer beloond met een lekker duur drankje,dus doofpot weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:56 schreef mazaru het volgende:
Huub vraagt wat Jaap er van vind. En wat Jaap vind dat er moet gebeuren.
(Van het feit dat Brian Huub heeft geslagen bij Jensen.)
Jaap zegt: "Ja, nou ehhhh. Je weet wie er bij stond"
Zoiets ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:57 schreef Smash-it het volgende:
Volgens B heeft H momenteel een identiteitscrisis..
Dat dus.. niet verwijten dat je het niet wist, je hebt het mee zitten gillen Huub...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap zijn motto altijd geweest:
Met een vriend als Jaap, ...
Arrogante Huub had beter moeten opletten
Jaapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap zijn motto altijd geweest:
Met een vriend als Jaap, ...
Arrogante Huub had beter moeten opletten
vertel ons alles pleaseeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
Kortom, je hebt een gezellige middag gehad....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee joh, niks van een 'tegenactie' of wat dan ook gemerktAlleen een paar meisjes die niet op de foto wilden met Tommy, want zij waren Brian fans
Er was ook wel wat pers aanwezig, en Nowlive kwam er steeds tussen met telefoon interviews. Die grote spandoeken heb ik trouwens niet gezien.
Zelfreflectie!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:01 schreef Smash-it het volgende:
A: Je was net echt leuk bij 538
B: Ja, dat was heel goed. Dat deed ik heel leuk.
Ik luister liever naar Huub die slaapt op de bank.
Nee, maar het is duidelijk dat deze dame meer weet. Haar pc is 3 keer gehackt door....I dunno, en haar weetjes over Hondenkop, Flens en consorten zegt mij genoeg. Ze wilde op sommige vragen niet ingaan ivm haar eigen veiligheid, maar volgens belster komt de waarheid echt boven water. Ik geloof niet zo snel in onzin verhaaltjes, maar dit komt toch wel heel dicht bij de waarheid en dat werd eens tijd. Mark van de radio kreeg het ook redelijk benauwd en probeerde van haar af te komen, begrijpelijk als je zoveel info via je zender te horen is. Ik ben er blij mee, het recht zal zegevieren.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:54 schreef humberto.tan het volgende:
Heeft ze ook gezegd wat dan precies het belang is van John de Mol of een ander hoog iemand bij het bij elkaar zetten van een paar vriendjes en de prijzen bij voorbaat al te verdelen? (zoals gezegd ik ben pas laat in het gesprek gevallen, dus ik heb het een en ander gemist)
Ze zullen er wel voor zorgen dat het niet in de uitzending komt...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef Smash-it het volgende:
Ahhh.. KutBrian.. Amanda wilde precies gaan vertellen wat er bij Jensen is gebeurd en B zegt 'Bewaar dat ff voor morgen, voor de uitzending'.
Wat lief dan van Brian, dat hij vanmiddag geprobeerd heeft hem daar uit te slaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
Ha, het gaat nu alweer over Huub. Volgens Brian zit Huub in een identiteitscrisis.
Ik bel je vd week wel even...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap![]()
* NMNS heeft geen vrienden....
Flens die moedigt dat alleen maar aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian is alweer beloond met een lekker duur drankje,dus doofpot weer.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:02 schreef chufi het volgende:
Jaap is zn terror hoed kwijt
Ach ja, Brian is ietwat jaloers dat Huub een identiteit heeft, krijg je dit soort praatjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
Ha, het gaat nu alweer over Huub. Volgens Brian zit Huub in een identiteitscrisis.
Had Amanda dan de waarheid moeten zeggen? "Als ik dronken ben, dan ben ik net zo als Huub: het maakt me niet uit met wie ik sex heb, áls ik maar sex heb."quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:01 schreef neehe het volgende:
Amandel had weer verteld dat Huub een aanrander is, daarom is Huub blijkbaar boos.
Ging weer over dat beffen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
Wow, volgens belster kenden Brian, Amanda en Natasja elkaar al van voor de Kooi. Natasja was ook al een dikke vriendin van Flens.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bel je vd week wel even...
Al was het alleen maar omdat ik weer ff door die CD heen geloodst moet worden![]()
![]()
Ja, Brian houdt veel van Huub, en zijn goede daden verricht hij in het geheim, hij wil zich er niet op laten voorstaanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat lief dan van Brian, dat hij vanmiddag geprobeerd heeft hem daar uit te slaan.![]()
Wel zonder camera's natuurlijk, want een consult bij Saint Selfcontrol is een intieme aangelegenheid.
bijvoorbeeld ja.............was in ieder geval dichter bij de waarheid geweest als dat ''aanrand'' verhaalquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Had Amanda dan de waarheid moeten zeggen? "Als ik dronken ben, dan ben ik net zo als Huub: het maakt me niet uit met wie ik sex heb, áls ik maar sex heb."
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap![]()
* NMNS heeft geen vrienden....
Dat past dan wel weer mooi bij de rest van de keutels die uit haar slabek komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bijvoorbeeld ja.............was in ieder geval dichter bij de waarheid geweest als dat ''aanrand'' verhaal
da's volkomen bullshit
Dankquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.risingflowradio.nl/index.php
En dan klik je rechtsboven op 'open Webplayer'.
En dan door Brian gehoekt worden zeker??quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bijvoorbeeld ja.............was in ieder geval dichter bij de waarheid geweest als dat ''aanrand'' verhaal
da's volkomen bullshit
En hoe heb jij dat kunnen constaterenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Je maakt ook geen tijd voor ze, je bent altijd hier
Amanda is gewoon zo'n vieze chick die maar wat graag de snol uithangt... Het is niet dat die bef-avond de eerste avond was dat Amanda oh zo geil werd van Huub. En nu is het ineens aanranding, omdat mevrouw zich nu schaamt voor haar actiesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's volkomen bullshit
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Had Amanda dan de waarheid moeten zeggen? "Als ik dronken ben, dan ben ik net zo als Huub: het maakt me niet uit met wie ik sex heb, áls ik maar sex heb."
Gisteren toen Claire er was zaten Brian, Jaap, Amandel er de laatste minuten erbij.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flens die moedigt dat alleen maar aan.
Zij haat huub, en wil perse dat die grafrat wint.
Was het andersom geweest, dan had Huub er waarschijnlijk nu uitgelegen.
BAH BAH BAH!!
Ik hoop dat er na de kooi een flink boekje wordt open gedaan over die ellendige flensrat
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Je maakt ook geen tijd voor ze, je bent altijd hier
neeeeeeee, tuurlijk doet die snol dat niet maar de febo zou weleens kunnen zeggen dat ze dat moet ophouden met dat bullshit verhaal en dat alles op beeld staat, pure lasterquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan door Brian gehoekt worden zeker??
Dat hele aanrandingsverhaal komt uit de koker van Brian, al was het alleen maar omdat zijn eer het meest gekrenkt is als Amanda het met een ander gedaan heeft terwijl ze al "wat hadden" (hoewel het pas echt een relatie werd vanaf 27 mei)
Verwacht je nou echt dat Amanda het risico gaat nemen klappen te vangen door openhartig te zijn over iets waar ze zich voor schaamt??
RTL Boulevardquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Jaap gaat er weer vandoor? Waarheen, weet iemand dat?
Het is een treitershow, als je kijkt wat er in het verleden over familieleden van bewoners gezegd is dan valt dit nog mee (waarmee ik niet zeg dat ik het goedkeur)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neeeeeeee, tuurlijk doet die snol dat niet maar de febo zou weleens kunnen zeggen dat ze dat moet ophouden met dat bullshit verhaal en dat alles op beeld staat, pure laster
Dan had ze dat verhaal meteen vanaf het begin moeten volhouden, niet pas wanneer Brian haar wijsmaakt dat het een aanranding isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vond het overigens destijds wel een aanranding
Maar vermoedelijk zal jullie dit niet verbazen...![]()
en jij denkt dat ie toestemming krijgt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een treitershow, als je kijkt wat er in het verleden over familieleden van bewoners gezegd is dan valt dit nog mee (waarmee ik niet zeg dat ik het goedkeur)
Het is onderdeel van het spel dat mensen naar tegen en over elkaar doen... en als Huub zich belasterd voelt dat moet ie lekker aangifte gaan doen.
Hoezo ineens?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ok. Wat ben jij een allesweterd ineens
dan heb je écht niet goed gekeken hoor...... ze was BEREGEIL.........quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vond ik niet, die domme del vond het maar wat leuk, tot Brian er woest om werdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
mag hij ook eens een keer.......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:19 schreef Marrije het volgende:
Er zijn echt helemaal geen regels meer he?
Huub ligt lekker op bed te slapen.
wie zegt van niet dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mag hij ook eens een keer.......
Er zijn mensen die altijd het positieve kunnen benadrukken. Naast mensen die alleen maar zuur over anderen kunnen doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een ongelovelijke debielen die amanda, brian en kennith
écht verschrikkelijk, nu hebben ze het ook nog eens over wat een ''schat'' die hans de hondekop is
Tja, volgens mij vinden de meesten hier Amanda niet zo slim, dit niet onderkennen van wat er die nacht werkelijk gebeurde past daar voor mij wel in. Ze was ook nog eens zo dronken als een tor. Ik heb mij er destijds enorm druk over gemaakt omdat ik het heel ernstig vond.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:16 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dan had ze dat verhaal meteen vanaf het begin moeten volhouden, niet pas wanneer Brian haar wijsmaakt dat het een aanranding is(en ook niet een paar weken later met Huub willen zoenen
)
Huub wíl helemaal geen aangifte doen. Laat Amánda maar aangifte doen, want zij is het slachtoffer van aanranding immers. En er waren camera's all over the place. Dus met de bewijslast zit het wel snor zou je denken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en jij denkt dat ie toestemming krijgt?
net als Lieke toen?
echt niet hoor........
Ach ja, de rest lach vanmiddag te slapen toen Huub tussen 3FM en Jensen in de studio was om op te nemen. Het is ook achterlijk dat je niet even een uurtje zou mogen uitrusten. Midden in de nacht moesten ze nog maken van de week.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:19 schreef Marrije het volgende:
Dus: als je iemand die gaat kickboksen toewenst dat de tegenstander hem een "dwarslezing" bezorgt dan ben je een in en in slecht mens en moet dat dagelijks herhaald worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een ongelovelijke debielen die amanda, brian en kennith
écht verschrikkelijk, nu hebben ze het ook nog eens over wat een ''schat'' die hans de hondekop is
tuurlijk niet. dat is iets wat elke anti-hubert zou zeggen. dus heel logisch.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, je drukt je duidelijk uit hoor Jewscky, ik denk dat de Febo het ook wel snaptquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:21 schreef Jewscky het volgende:
Febo ik heb hier geen woorden meer voor,en weet niet meer hoe ik mij uit moet drukken,maar kan die kanker Rat ,zijn tering kop niet houden, met die kanker hoer,wat laten julie het (TEVER KOMEN)ik heb nog maar 1 wens en dat is dat julie brodeloos worden,smerige kanker honden.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:21 schreef Jewscky het volgende:
Febo ik heb hier geen woorden meer voor,en weet niet meer hoe ik mij uit moet drukken,maar kan die kanker Rat ,zijn tering kop niet houden, met die kanker hoer,wat laten julie het (TEVER KOMEN)ik heb nog maar 1 wens en dat is dat julie brodeloos worden,smerige kanker honden.
Rustig, verlaag je niet tot hun niveau....helpt nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:21 schreef Jewscky het volgende:
nee maar ik snap het wel, ik voel het ook zo, en je kunt er verdomme NIKS tegen doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:24 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Rustig, verlaag je niet tot hun niveau....helpt niet
Volgens mij komt ie morgen weer langs... Breien moet zn punten toch opmaken nu ...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Kenniet: Zorg voor een warm onthaal na de finale.
K: Is de cameraman er ook bij?
B: Tuurlijk en we gaan ons geld niet zomaar verbrassen.
Kenniet heeft het steeds over morgen ipv overmorgen....WTF.
nounounou, dat kan wel wat minder.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:21 schreef Jewscky het volgende:
Dat is het ook, die machteloosheidquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee maar ik snap het wel, ik voel het ook zo, en je kunt er verdomme NIKS tegen doen
dat is het ergste
klotezooi
Die Kenniet zal me een hoef roesten, het gaat om het feit dat die rat weet dat hij gewonnen heeft, nu al.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:26 schreef chufi het volgende:
Volgens mij komt ie morgen weer langs... Breien moet zn punten toch opmaken nu ...
Zeg maar gerust dat Amanda een tokkie is. Ze ziet er dan wel wat beter uit dan de gemiddelde tokkie, maar van binnen zit die tokkie toch...en dat verraadt zich niet~.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Amanda is gewoon zo'n vieze chick die maar wat graag de snol uithangt... Het is niet dat die bef-avond de eerste avond was dat Amanda oh zo geil werd van Huub. En nu is het ineens aanranding, omdat mevrouw zich nu schaamt voor haar actiesZo laag vind ik dat.
mag stoephoer nog wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Gert het volgende:
Jewcsky, schelden met het woord "kanker" hebben we liever niet hier.
Aan tering en tyfius gaat niemand die hier meeleest of zijn/haar familie dood. Maar kanker ligt wat gevoeliger en is ook weer een stapje grover. OK?
Altijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:26 schreef RSie het volgende:
p.s. iemand nog een linkje naar de HiDiHo site? ik heb zojuist mijn geschiedenis gewist en kan zo snel geen linkje meer vinden.
Brian heeft Huub geslagen toen ze bij Jensen waren.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Kinga het volgende:
Ik heb wat gemist schijnbaar, waarom wil Huub weer een mes bij iemand in zijn rug steken?
dat doet dat asovolk dagelijk dus nou Huub een keertjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:19 schreef Marrije het volgende:
Brian kan spel en werkelijkheid scheiden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Dementor het volgende:
Huub is heel erg kwaad op Brian.
Brian de schijnheilige die net doet alsof er niets gebeurd is.
Langzaam worden alle Tokkies zichtbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:29 schreef agter het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat Amanda een tokkie is. Ze ziet er dan wel wat beter uit dan de gemiddelde tokkie, maar van binnen zit die tokkie toch...en dat verraadt zich niet~.
Nee dat is familie ,van die tering rioolrat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben jij dit
http://www.dumpert.nl/mediabase/112741/3fa3344c/kk_lul_.html
Wat een onzin, iemand op zijn bek slaan achter de schermen is geen spel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Brian kan spel en werkelijkheid scheiden.
Huub heeft daar wat meer moeite mee. Die blijft rancuneus.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Een tijd terug had Huub ook een pets uitgedeeld aan Brian, werd ook niks mee gedaan. Zelfde met Claire die uit haar plaat ging richting Amanda. De tijd van boetes is al langer voorbijquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:56 schreef mazaru het volgende:
Huub vraagt wat Jaap er van vind. En wat Jaap vind dat er moet gebeuren.
(Van het feit dat Brian Huub heeft geslagen bij Jensen.)
Jaap zegt: "Ja, nou ehhhh. Je weet wie er bij stond"
een tokkie heeft geen geld voor ''nepborsten'' - nepnagels, nephaar, nepwenkbrouwen,quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:29 schreef agter het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat Amanda een tokkie is. Ze ziet er dan wel wat beter uit dan de gemiddelde tokkie, maar van binnen zit die tokkie toch...en dat verraadt zich niet~.
Huh? En vallen raamprostituees door een raam volgens jou?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mag stoephoer nog wel?
of beledig je dan alle hoeren die ooit van een stoep zijn gevallen
Is ook zo, maar het valt me op dat voorheen belangrijke regels gewoon niet meer gelden, dus niet alleen mbt slapen, ook spelinfo (ook al zou het nu geen waard emeer hebben), fysiek geweld en zo vast nog wel meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach ja, de rest lach vanmiddag te slapen toen Huub tussen 3FM en Jensen in de studio was om op te nemen. Het is ook achterlijk dat je niet even een uurtje zou mogen uitrusten. Midden in de nacht moesten ze nog maken van de week.
Wéér?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Kinga het volgende:
Ik heb wat gemist schijnbaar, waarom wil Huub weer een mes bij iemand in zijn rug steken?
[..]
top! thanks!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Altijd.![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Néé. Is de aanleiding bekend? Vast niet op de rode bank toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian heeft Huub geslagen toen ze bij Jensen waren.
Ze hebben er beide moeite mee, eerlijk is eerlijk. Maar de huubfans pretenderen natuurlijk weer dat Huub 'het hele spel overziet'quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
In het RIOOL daar moeten ze heen die RAT EN SILICONEHOER.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn ze toch een top koppel zo ....
dat meen je????????????quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Dat was dus spel. Beetje uitdagen en Huub gaat alweer door het lint.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, iemand op zijn bek slaan achter de schermen is geen spel.
mwa ik zie niet gauw iemand in een ruzie roepen vuile raamprostituee...... maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? En vallen raamprostituees door een raam volgens jou?
Dit kun je niet menen...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:30 schreef Py het volgende:
[..]
Spel zonder camera'squote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:34 schreef Py het volgende:
[..]
Dat was dus spel. Beetje uitdagen en Huub gaat alweer door het lint.
Nu zijn ze klaar, Brian doet weer normaal en Huub blijft maar in die haatdragende vibe hangenonsportief jong
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:33 schreef Lady-night het volgende:
Die Kenniet vroeg is er donderdag ook bewaking bij?
Brian beaamd het en Kenniet zegt: is goed dat ik dat weet dan moet ik wel rekening houden met bepaalde mensen
Dat is IMHO allesbehalve zeker, maar als je vaker roept dat het niet eerlijk is (wat is dat wel in een treitershow) dan ben je iig ingedekt als je favoriet toch niet wint in de finale...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen waarom ze nu zo zeker zijn van het feit dat Brian gewonnen heeft
Ik hoor dat regelmatig, maar het is nergens onderbouwd met feiten......Ben ik nu echt zo naïef dat ik Amanda of Huub ook als eventuele winnaar zie?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wéér?
Ik denk dat Huub woest is, het schijnt dat Brian hem een tik heeft gegeven bij Jensen.
en nu nog erger, uit frustratie dat ik geen streams heb besluit ik toch maar te betalen voor nog een weekje, en nog kom ik er niet op!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:33 schreef RSie het volgende:
[..]
top! thanks!
Ik krijg alleen GVD weer een po-up dat ik moet betalen!
vorige week donderdag na afloop van de halve finales heb ik voor een weekje betaald en nu willen ze weer geld.
wtf is dit? (of komt het door het wissen van mijn Internetgeschiedenis inclusief cookies en de hele bende)
De boel een beetje opfokken zodat Huub weer strak staat voor de uitzending en weer allemaal vuil gaat spouwen. We zullen zien of het is geluktquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Spel zonder camera's![]()
Of was het grappenderwijs?
Jij bent daadwerkelijk niet goed bij je hoofd.
Kennith bedoelt waarschijnlijk het volgende: Zodra Huub weet dat hij beschermd wordt door beveiliging kan hij gekke dingen doen....uitdagen,.....teasen.....uitlokken......zuigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik gooi wanhopig me handen in de lucht en geef het op ....................wat moet je hier nu nog op zeggen.
Nog maar twee nachtjes Jewscky, dan is het feest in het rioolquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:33 schreef Jewscky het volgende:
[..]
In het RIOOL daar moeten ze heen die RAT EN SILICONEHOER.
Suffie, je kunt toch per dag betalen!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:37 schreef RSie het volgende:
[..]
en nu nog erger, uit frustratie dat ik geen streams heb besluit ik toch maar te betalen voor nog een weekje, en nog kom ik er niet op!!
![]()
![]()
Misschien baalt hij ervan dat ze niet de opnieuw opgenomen stukjes erin gemonteerd hadden, zoals bij die ontslagstemming voor Clairequote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
...en bij jenssen hebben ze oude beelden laten zien, die ooit eens zijn opgestuurd maar nooit vernieuwd zijn
aldus brian
...
1. Door die links met de onderwereld en het afpersingsverhaal van JdMquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1. Kan iemand mij eens uitleggen waarom ze nu zo zeker zijn van het feit dat Brian gewonnen heeft
Ik hoor dat regelmatig, maar het is nergens onderbouwd met feiten......
2.Ben ik nu echt zo naïef dat ik Amanda of Huub ook als eventuele winnaar zie?
Als Huub op FOK komt, denk ik dat het belangrijk is dat hij dat ook weet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:28 schreef Gert het volgende:
Jewcsky, schelden met het woord "kanker" hebben we liever niet hier.
Nee, laten we hopen van niet. Iig zal Jaap er dan geen slachtoffer van zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kennith bedoelt waarschijnlijk het volgende: Zodra Huub weet dat hij beschermd wordt door beveiliging kan hij gekke dingen doen....uitdagen,.....teasen.....uitlokken......zuigen.
Maar daar zal bij die finale geen sprake van zijn denk ik...
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Huub op FOK komt, denk ik dat het belangrijk is dat hij dat ook weet.
Jaap....die wint niet hé....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is IMHO allesbehalve zeker, maar als je vaker roept dat het niet eerlijk is (wat is dat wel in een treitershow) dan ben je iig ingedekt als je favoriet toch niet wint in de finale...
Ja dan heb je alles gewist, ook van de streams, als je systeemherstel doet moet je de datum van gisteren nemen, dan wordt alles weer teruggezt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:33 schreef RSie het volgende:
[..]
top! thanks!
Ik krijg alleen GVD weer een po-up dat ik moet betalen!
vorige week donderdag na afloop van de halve finales heb ik voor een weekje betaald en nu willen ze weer geld.
wtf is dit? (of komt het door het wissen van mijn Internetgeschiedenis inclusief cookies en de hele bende)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar, door het aantal punten wat Amanda in de halve finale heeft gehaald heeft ze reeds 16% van de finale uitslag binnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
1. Door die links met de onderwereld en het afpersingsverhaal van JdM
2. In het geval van Amanda: ja dat is naief
Hier is het je zo te zien goed gelukt Py, met dat opfokken, chapeauquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:38 schreef Py het volgende:
[..]
De boel een beetje opfokken zodat Huub weer strak staat voor de uitzending en weer allemaal vuil gaat spouwen. We zullen zien of het is gelukt
Nopequote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap....die wint niet hé....![]()
Damn...Jaap....
ja, maar dan moet ik morgen en overmorgen ook weer opnieuw betalen en ben dan dus meer kwijt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Suffie, je kunt toch per dag betalen!!!
En daar zit 'm de kneep, de Brian fans misschien nog een beetje, maar de Amanda fans denken vast dat ze Amanda helpen door op Brian te stemmen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar, door het aantal punten wat Amanda in de halve finale heeft gehaald heeft ze reeds 16% van de finale uitslag binnen.
Mochten Brian en Amanda fans dus ook maar een beetje intelligentie hebben dan zouden ze op Amanda gestemd hebben, die zit immers het dichtst bij een overwinning, en heeft daardoor de minste punten nodig.
(Jaap zat nog een procent hoger, maar die heeft geen gedeelde achterban)
Die maakt altijd zijn excuses daarna. Dan is het niet meer ergquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er zijn geen links met de onderwereld. Want dat is de bedoeling van de onderwereld, dat er niemand iets van weet. En zijn er wel links naar de onderwereld, dan hebben we een OM die daar mee aan de slag gaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
1. Door die links met de onderwereld en het afpersingsverhaal van JdM
2. In het geval van Amanda: ja dat is naief
ik ook en ik heb nog een vergadering vanavond what to do ,what to doquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:40 schreef Lady-night het volgende:
Ik hoop wel dat iemand ff een goed gesprek kan hebben met Huub....zie het anders somber in!
die tip die hier voorbij kwam van systeemherstel en de datum 1 dag terugzetten heeft bij mij wel een keer gewerkt (al deed ik het toen niet om de streams weer aan de praat te krijgen)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:44 schreef RSie het volgende:
[..]
ja, maar dan moet ik morgen en overmorgen ook weer opnieuw betalen en ben dan dus meer kwijt.
maar nu schiet het ook niet op.
ik betaal nu ook geen stuiver meer aan die kutstreams.
volg het wel gewoon weer lekker via de COSsen zoals ik (tot een maand geleden) altijd heb gedaan)
Tis niet mijn doel om mensen op te fokken. Daar zijn anderen hier heel druk mee bezig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hier is het je zo te zien goed gelukt Py, met dat opfokken, chapeau
en hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja dan heb je alles gewist, ook van de streams, als je systeemherstel doet moet je de datum van gisteren nemen, dan wordt alles weer teruggezt.
Als je denkt dat ik opgefokt raak daar dat trollen heb je het goed mis.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hier is het je zo te zien goed gelukt Py, met dat opfokken, chapeau
En nu weer gewoon doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:34 schreef Py het volgende:
[..]
Dat was dus spel. Beetje uitdagen en Huub gaat alweer door het lint.
Nu zijn ze klaar, Brian doet weer normaal en Huub blijft maar in die haatdragende vibe hangenonsportief jong
Idd.. en net als Amanda denken ze vast ook heel naïef dat het echt is enzo... ik gok dat ze de 1 jaar verkering nog wel halen (dat is immers 27 mei al) maar als Amanda niet wint dan halen ze de 1½ jaar niet....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daar zit 'm de kneep, de Brian fans misschien nog een beetje, maar de Amanda fans denken vast dat ze Amanda helpen door op Brian te stemmen.
amanda zat ook flink diep in de onderwereld hoor, vergeet haar ex-vriendje niet die nu in het buitenland ''woont''quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn geen links met de onderwereld. Want dat is de bedoeling van de onderwereld, dat er niemand iets van weet. En zijn er wel links naar de onderwereld, dan hebben we een OM die daar mee aan de slag gaat.
En het zou al helemaal van de zotte zijn dat mannen als bijvoorbeeld Hans Hondekop dan met hun kop op TV, in zo'n groot spraakmakend programma, zouden komen als hij daar direct mee te maken zou hebben.
Echt hé, ik schaar het onder verhaaltjes als "Voor in het dorp breekt iemand de vinger, achterin het dorp is hij morsdood"
About Aman....vergeet niet dat ze een straatlengte voorligt....
via je zoekfunctie onder start krijg je een heel stappenplanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef RSie het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat?
excuseer mijn off-topic gedoe!!
Dat mag op FOK! ook, als je voor een unban mailt....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Die maakt altijd zijn excuses daarna. Dan is het niet meer erg
Ik denk dat voor het voor Sjonnie het beste uitkomt wanneer Jaap wint. Als die barbaar of dat Oldenzaalse boertje wint gaat dat geen positieve publiciteit opleveren. EN Sjon heeft zelf gezegt dat je met ''pesten'' niet gaat winnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope![]()
Ondanks zijn hoogste score in de halve finale (na Claire, maar die telt niet meer mee) en hij de minste stemmen nodig heeft om te winnen, ben ik er vrij zeker van dat hij ze niet binnen gaat halen.
Maar die twee mogen het wel krijgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar, door het aantal punten wat Amanda in de halve finale heeft gehaald heeft ze reeds 16% van de finale uitslag binnen.
Mochten Brian en Amanda fans dus ook maar een beetje intelligentie hebben dan zouden ze op Amanda gestemd hebben, die zit immers het dichtst bij een overwinning, en heeft daardoor de minste punten nodig.
(Jaap zat nog een procent hoger, maar die heeft geen gedeelde achterban)
we zijn het eensquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. en net als Amanda denken ze vast ook heel naïef dat het echt is enzo... ik gok dat ze de 1 jaar verkering nog wel halen (dat is immers 27 mei al) maar als Amanda niet wint dan halen ze de 1½ jaar niet....
Ook dat nog een keer: als ze Amanda echt haar geluk met Brian zouden gunnen (voor zover zij wel zien wat ik niet zie) dan zouden ze op Amanda moeten stemmen... als ze wint blijft Brian namelijk wel bij haar
Alleen op basis daarvan is het een beetje overdreven om te stellen dat iemand "diep in de onderwereld" zit... zeker voor een meisje van 19. (ze was 19 toen ze in DGK kwam)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
amanda zat ook flink diep in de onderwereld hoor, vergeet haar ex-vriendje niet die nu in het buitenland ''woont''
(gepakt wegens smokkel cocaine)
Start-bureaublad-systeemonderhoud---systeemherstel en dan een datum aanvinken waarbij een herstel heeft plaatsgevonden....moet je wel opnieuw opstarten, maar meestal gaat dat automatischquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef RSie het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat?
excuseer mijn off-topic gedoe!!
Inderdaad, tot vervelens toe mag ik wel zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:46 schreef Py het volgende:
[..]
Tis niet mijn doel om mensen op te fokken. Daar zijn anderen hier heel druk mee bezig.
Ik zou ook sjaggie zijn als ik net 'gepatst' wasquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch zitten Amanda en Brian gezellig te beppen en zit Huub sjaggie in het kantoor.
Van Held Huub naar Huil Huubquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch zitten Amanda en Brian gezellig te beppen en zit Huub sjaggie in het kantoor.
Las het. Maar bedenk dat het voorjaar is. Dan willen poesjes en katers nog wel eens van huis blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij vrolijkt echt mijn katloze dag op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |