Vind je het gek?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap![]()
* NMNS heeft geen vrienden....
Dat past dan wel weer mooi bij de rest van de keutels die uit haar slabek komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bijvoorbeeld ja.............was in ieder geval dichter bij de waarheid geweest als dat ''aanrand'' verhaal
da's volkomen bullshit
Dankquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.risingflowradio.nl/index.php
En dan klik je rechtsboven op 'open Webplayer'.
En dan door Brian gehoekt worden zeker??quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bijvoorbeeld ja.............was in ieder geval dichter bij de waarheid geweest als dat ''aanrand'' verhaal
da's volkomen bullshit
En hoe heb jij dat kunnen constaterenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Je maakt ook geen tijd voor ze, je bent altijd hier
Amanda is gewoon zo'n vieze chick die maar wat graag de snol uithangt... Het is niet dat die bef-avond de eerste avond was dat Amanda oh zo geil werd van Huub. En nu is het ineens aanranding, omdat mevrouw zich nu schaamt voor haar actiesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's volkomen bullshit
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Had Amanda dan de waarheid moeten zeggen? "Als ik dronken ben, dan ben ik net zo als Huub: het maakt me niet uit met wie ik sex heb, áls ik maar sex heb."
Gisteren toen Claire er was zaten Brian, Jaap, Amandel er de laatste minuten erbij.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flens die moedigt dat alleen maar aan.
Zij haat huub, en wil perse dat die grafrat wint.
Was het andersom geweest, dan had Huub er waarschijnlijk nu uitgelegen.
BAH BAH BAH!!
Ik hoop dat er na de kooi een flink boekje wordt open gedaan over die ellendige flensrat
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Je maakt ook geen tijd voor ze, je bent altijd hier
neeeeeeee, tuurlijk doet die snol dat niet maar de febo zou weleens kunnen zeggen dat ze dat moet ophouden met dat bullshit verhaal en dat alles op beeld staat, pure lasterquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan door Brian gehoekt worden zeker??
Dat hele aanrandingsverhaal komt uit de koker van Brian, al was het alleen maar omdat zijn eer het meest gekrenkt is als Amanda het met een ander gedaan heeft terwijl ze al "wat hadden" (hoewel het pas echt een relatie werd vanaf 27 mei)
Verwacht je nou echt dat Amanda het risico gaat nemen klappen te vangen door openhartig te zijn over iets waar ze zich voor schaamt??
RTL Boulevardquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Jaap gaat er weer vandoor? Waarheen, weet iemand dat?
Het is een treitershow, als je kijkt wat er in het verleden over familieleden van bewoners gezegd is dan valt dit nog mee (waarmee ik niet zeg dat ik het goedkeur)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neeeeeeee, tuurlijk doet die snol dat niet maar de febo zou weleens kunnen zeggen dat ze dat moet ophouden met dat bullshit verhaal en dat alles op beeld staat, pure laster
Dan had ze dat verhaal meteen vanaf het begin moeten volhouden, niet pas wanneer Brian haar wijsmaakt dat het een aanranding isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vond het overigens destijds wel een aanranding
Maar vermoedelijk zal jullie dit niet verbazen...![]()
en jij denkt dat ie toestemming krijgt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een treitershow, als je kijkt wat er in het verleden over familieleden van bewoners gezegd is dan valt dit nog mee (waarmee ik niet zeg dat ik het goedkeur)
Het is onderdeel van het spel dat mensen naar tegen en over elkaar doen... en als Huub zich belasterd voelt dat moet ie lekker aangifte gaan doen.
Hoezo ineens?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ok. Wat ben jij een allesweterd ineens
dan heb je écht niet goed gekeken hoor...... ze was BEREGEIL.........quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vond het overigens destijds wel een aanranding
Maar vermoedelijk zal jullie dit niet verbazen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |