Dat zei ik inderdaad ook, we dachten allemaal dat hij gewoon weer een pionnetje voor Brian zou zijn. Tommy zei dat ze hem ineens wel leuk vonden toen hij een goed gesprek met Huub had.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tommy is leuk,maar iedereen was toen bang dat hij in de val van Brian zou trappen om Claire te versieren.Maar Tommy was slimmer
Onzin, heeft hij niet gedaan toch? Altijd die aannames van dingen die Huub "wel zou willen doen" maar niet gedaan heeft , kom dan met feitenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, huub stond laatst ook al met een mesje te zwaaien en wilde het wel 'in zijn (Brian's) ribben steken'. ?
Ik al 3quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, voorlopig heb ik er nog maar één woedend met een mes in z'n vingers gezien.....
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:54 schreef neehe het volgende:
[..]
WTF Jaap is ook een grote vette verrader, en in de oorlog noemde je zoiemand een gore NSBer.![]()
Nee joh, niks van een 'tegenactie' of wat dan ook gemerktquote:
Ik ook, Natasia boven het hoofd van Sylviaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, voorlopig heb ik er nog maar één woedend met een mes in z'n vingers gezien.....
Volgens mij is Jaap zijn motto altijd geweest:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:54 schreef neehe het volgende:
[..]
WTF Jaap is ook een grote vette verrader, en in de oorlog noemde je zoiemand een gore NSBer.![]()
Waar kan ik die radio vinden?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar eens in de pannen roeren, die paupers hoef ik echt niet te zien.
Brian is alweer beloond met een lekker duur drankje,dus doofpot weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:56 schreef mazaru het volgende:
Huub vraagt wat Jaap er van vind. En wat Jaap vind dat er moet gebeuren.
(Van het feit dat Brian Huub heeft geslagen bij Jensen.)
Jaap zegt: "Ja, nou ehhhh. Je weet wie er bij stond"
Zoiets ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:57 schreef Smash-it het volgende:
Volgens B heeft H momenteel een identiteitscrisis..
Dat dus.. niet verwijten dat je het niet wist, je hebt het mee zitten gillen Huub...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap zijn motto altijd geweest:
Met een vriend als Jaap, ...
Arrogante Huub had beter moeten opletten
Jaapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap zijn motto altijd geweest:
Met een vriend als Jaap, ...
Arrogante Huub had beter moeten opletten
vertel ons alles pleaseeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
LOL kippetjes ik ben terug van de Dam, waar ik beste vrienden ben geworden met EricJoris en Tommy
zal straks de foto's posten
Kortom, je hebt een gezellige middag gehad....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee joh, niks van een 'tegenactie' of wat dan ook gemerktAlleen een paar meisjes die niet op de foto wilden met Tommy, want zij waren Brian fans
Er was ook wel wat pers aanwezig, en Nowlive kwam er steeds tussen met telefoon interviews. Die grote spandoeken heb ik trouwens niet gezien.
Zelfreflectie!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:01 schreef Smash-it het volgende:
A: Je was net echt leuk bij 538
B: Ja, dat was heel goed. Dat deed ik heel leuk.
Ik luister liever naar Huub die slaapt op de bank.
Nee, maar het is duidelijk dat deze dame meer weet. Haar pc is 3 keer gehackt door....I dunno, en haar weetjes over Hondenkop, Flens en consorten zegt mij genoeg. Ze wilde op sommige vragen niet ingaan ivm haar eigen veiligheid, maar volgens belster komt de waarheid echt boven water. Ik geloof niet zo snel in onzin verhaaltjes, maar dit komt toch wel heel dicht bij de waarheid en dat werd eens tijd. Mark van de radio kreeg het ook redelijk benauwd en probeerde van haar af te komen, begrijpelijk als je zoveel info via je zender te horen is. Ik ben er blij mee, het recht zal zegevieren.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:54 schreef humberto.tan het volgende:
Heeft ze ook gezegd wat dan precies het belang is van John de Mol of een ander hoog iemand bij het bij elkaar zetten van een paar vriendjes en de prijzen bij voorbaat al te verdelen? (zoals gezegd ik ben pas laat in het gesprek gevallen, dus ik heb het een en ander gemist)
Ze zullen er wel voor zorgen dat het niet in de uitzending komt...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef Smash-it het volgende:
Ahhh.. KutBrian.. Amanda wilde precies gaan vertellen wat er bij Jensen is gebeurd en B zegt 'Bewaar dat ff voor morgen, voor de uitzending'.
Wat lief dan van Brian, dat hij vanmiddag geprobeerd heeft hem daar uit te slaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
Ha, het gaat nu alweer over Huub. Volgens Brian zit Huub in een identiteitscrisis.
Ik bel je vd week wel even...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap![]()
* NMNS heeft geen vrienden....
Flens die moedigt dat alleen maar aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian is alweer beloond met een lekker duur drankje,dus doofpot weer.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:02 schreef chufi het volgende:
Jaap is zn terror hoed kwijt
Ach ja, Brian is ietwat jaloers dat Huub een identiteit heeft, krijg je dit soort praatjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
Ha, het gaat nu alweer over Huub. Volgens Brian zit Huub in een identiteitscrisis.
Had Amanda dan de waarheid moeten zeggen? "Als ik dronken ben, dan ben ik net zo als Huub: het maakt me niet uit met wie ik sex heb, áls ik maar sex heb."quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:01 schreef neehe het volgende:
Amandel had weer verteld dat Huub een aanrander is, daarom is Huub blijkbaar boos.
Ging weer over dat beffen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
Wow, volgens belster kenden Brian, Amanda en Natasja elkaar al van voor de Kooi. Natasja was ook al een dikke vriendin van Flens.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bel je vd week wel even...
Al was het alleen maar omdat ik weer ff door die CD heen geloodst moet worden![]()
![]()
Ja, Brian houdt veel van Huub, en zijn goede daden verricht hij in het geheim, hij wil zich er niet op laten voorstaanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat lief dan van Brian, dat hij vanmiddag geprobeerd heeft hem daar uit te slaan.![]()
Wel zonder camera's natuurlijk, want een consult bij Saint Selfcontrol is een intieme aangelegenheid.
bijvoorbeeld ja.............was in ieder geval dichter bij de waarheid geweest als dat ''aanrand'' verhaalquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Had Amanda dan de waarheid moeten zeggen? "Als ik dronken ben, dan ben ik net zo als Huub: het maakt me niet uit met wie ik sex heb, áls ik maar sex heb."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |