quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zie ik dat soort dingen wat luchtiger dan jij dan. [ afbeelding ]
Ik durf het bijna niet te vragen, maarruh is dat Held Huub?quote:
Tja en Huub blijft natuurlijk altijd rustigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef neehe het volgende:
Die snol zal met de finale ook wel met een mes zitten, als Huub dan wint gaat ze hem te lijf.
Ook knettergekquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, huub stond laatst ook al met een mesje te zwaaien en wilde het wel 'in zijn (Brian's) ribben steken'. ?
Van achteren hé......dat in het kader van NSB strekenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, huub stond laatst ook al met een mesje te zwaaien en wilde het wel 'in zijn (Brian's) ribben steken'. ?
Count me inquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, voorlopig heb ik er nog maar één woedend met een mes in z'n vingers gezien.....
Deze mevrouw weet veel en neemt geen blad voor haar mond. I'm loving it.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef humberto.tan het volgende:
Ik heb net pas de radio aangezet, dus ik heb het begin gemist, maar begrijp ik dat ik mijn aluminium-hoedje al uit de kast moet halen?
Dus je eet vanavond patat?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben helemaal bekogeld met de aardappelenEr was een legioen van Brian fans
![]()
Tommy is leuk,maar iedereen was toen bang dat hij in de val van Brian zou trappen om Claire te versieren.Maar Tommy was slimmerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:47 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb Tommy meteen uitgenodigd op Fok, hij keek er eerst wel alleen toen vond iedereen Tommy nog stomMaar hij had wel zin om de laatste dagen even hier z'n gal te spuwen
Paaldanseres Suzan was er ook, die was ook heel aardig. Ik vroeg of ze nu niet op het matje wordt geroepen door Amanda en Brianmaar ze had schijt aan hun en steunt nu vooral Huubje
Voor elke dat Brian nog gaat batsen, ga ik sms-en voor Huub.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:51 schreef Marrije het volgende:
Huub: dan moet Brian maar niet gaan slaan bij Jensen
stilte
Jaap: heeft ie je geslagen?
Huub: Brian slaat Huub bij Jensen en mag dat gaan vieren met broertje en vriendin, niet normaal, jammer dat ze niet is dood gereden
WTF Jaap is ook een grote vette verrader, en in de oorlog noemde je zoiemand een gore NSBer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef Py het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon voor Huub. Daarom zie je wat hij doet 'wat luchtiger' dan wat de rest doet. Dat mag. Your choice
Nee toch? Echt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben helemaal bekogeld met de aardappelen
Heeft ze ook gezegd wat dan precies het belang is van John de Mol of een ander hoog iemand bij het bij elkaar zetten van een paar vriendjes en de prijzen bij voorbaat al te verdelen? (zoals gezegd ik ben pas laat in het gesprek gevallen, dus ik heb het een en ander gemist)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze mevrouw weet veel en neemt geen blad voor haar mond. I'm loving it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |